eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfice › Usługa ochrony obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Gryficach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Gryfice: Usługa ochrony obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Gryficach
Numer ogłoszenia: 25876 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 440094 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Gryficach, ul. Wysoka Brama 2, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 384 32 36, faks 091 384 85 61.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Gryficach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: a. bezpośredniej ochronie fizycznej obiektu, osób i mienia sądu oraz sprawowanie ochrony poprzez system stałego monitorowania alarmowej instalacji włamaniowej, napadowej i pożarowej w budynku przy ul. Wysoka Brama 2: - bezpośrednia ochrona fizyczna obiektu, osób i mienia sądu świadczona przez pracownika ochrony w dniach urzędowania Sądu Rejonowego w Gryficach w godzinach od 7.00 do 20.00 i dodatkowo 1 pracownika ochrony w godz. 8.00 - 15.00 - system stałego monitorowania alarmowej instalacji włamaniowej, napadowej i pożarowej od 20.00 do 7.00 w dni urzędowania Sądu Rejonowego, oraz całodobowo w pozostałe dni miesiąca b. sprawowaniu ochrony poprzez system stałego monitorowania alarmowej instalacji włamaniowej, napadowej i pożarowej w budynku przy ul. Cukrowniczej 2: - system stałego monitorowania alarmowej instalacji włamaniowej, napadowej i pożarowej od 19.00 do 7.30 w dni urzędowania Sądu Rejonowego, oraz całodobowo w pozostałe dni miesiąca 2. W budynkach przy ul. Wysoka Brama 2 bezpośrednia ochrona fizyczna (stała i doraźna) będzie odbywała się w dni urzędowania Sądu Rejonowego w Gryficach w godzinach od 7.00 do 20.00. Do zadań Wykonawcy w ramach usług bezpośredniej ochrony fizycznej należy: - pracownicy ochrony powinni posiadać co najmniej licencję pierwszego stopnia w zakresie prowadzenia ochrony fizycznej - strzeżenie mienia znajdującego się w chronionym obiekcie celem zabezpieczenia go przed próbami dewastacji, uszkodzenia, rabunku bądź kradzieży - włamania z zewnątrz jak i wewnątrz ochranianego budynku, - ochrony, w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia osób przebywających na terenie chronionego budynku, - powiadamiania odpowiednich służb o powstających zagrożeniach w chronionym budynku, - podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionego obiektu, a w przypadku stwierdzenia działań o charakterze przestępczym niezwłoczne zawiadomienie policji - dokonywanie obchodu budynku przed rozpoczęciem urzędowania sądu o godzinie 7.00, oraz przed zakończeniem służby o godzinie 20.00 zwracając szczególną uwagę na niezakręcone krany i zawory (zabezpieczenie pomieszczeń przed zalaniem), oraz na niezamknięte okna - po godzinach urzędowania Sądu monitorowanie przepływu osób w chronionym obiekcie, udostępnianie pomieszczeń w budynku osobą upoważnionym do wejścia na obiekt, - sprawowanie kontroli nad wynoszonymi z chronionego obiektu sprzętem elektronicznym, informatycznym i innymi wartościowymi materiałami, - zapalanie i gaszenie świateł nocnych zewnętrznych i wewnątrz obiektu w zależności od pory roku, - gaszenie świateł wewnątrz budynku w trakcie przeprowadzanego obchodu po godzinach pracy sądu w przypadku gdy nie ma już pracowników, - sprawdzanie czy nie zostały naruszone w jakiś sposób drzwi, okna, kraty, kłódki, - pełna znajomość topografii chronionego obiektu - rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych itp., - prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe, awaryjne związane z istniejącymi w chronionym obiekcie instalacjami, - powiadamianie wskazanego pracownika sądu oraz właściwych służb w przypadku stwierdzenia w chronionym obiekcie awarii, włamania lub pożaru oraz podjęcie podstawowych działań zabezpieczających, - prowadzenie książki pełnienia służby, w której odnotowuje się przebieg służby, godziny rozpoczęcia i zakończenia służby przez każdego pracownika, - przekazywanie Zamawiającemu wraz z comiesięczną fakturą imiennego wykazu osób pracujących w chronionym obiekcie w miesiącu, za który wystawiana jest faktura, wraz z datą i liczbą przepracowanych godzin przez każdego z pracowników ochrony, - niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony oraz wzywanie do opuszczenia obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego obiektu względnie zakłócania porządku, - przyjmowanie i wydawanie kluczy do wszystkich pomieszczeń, osobom uprawnionym, oraz prowadzenie kontrolki wydawanych kluczy, - przyjmowanie wierzchnich okryć od interesantów, oraz przechowywanie ich w portierni na przygotowanych przez Zamawiającego wieszakach, - otwieranie i zamykanie parkingu, - Wykonawca na własny koszt wyposaży pracowników ochrony w jednolite mundury z emblematami oferenta, imiennym identyfikatorem, potrzebny sprzęt specjalnego przeznaczenia oraz środki łączności, - Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkodę wynikającą z niewykonania, nienależytego wykonania lub wykonania z nienależytą starannością obowiązków w zakresie ochrony na zasadach określonych w kodeksie cywilnym, - pracownicy ochrony w czasie pełnienia służby będą stosować się do poleceń osób wskazanych przez Zleceniodawcę, - pracownicy ochrony przewidziani do realizacji przedmiotowego zamówienia powinni posiadać umiejętność obsługi komputera, centralek p.poż. i elektronicznego systemu przeciwwłamaniowego. 2a. Opis budynku Sądu przy ul. Wysoka Brama 2 : - budynek podpiwniczony, 3. kondygnacyjny o łącznej powierzchni 1.783,58 m2, - ruch osobowy odbywa się poprzez jedno wejście, (wyjście ewakuacyjne - nieużytkowane) - na terenie Sądu zlokalizowany jest 7 miejsc parkingowych, które zabezpieczone są blokadami, 3. Ochrona poprzez system stałego monitorowania alarmowej instalacji włamaniowej, napadowej i pożarowej w budynkach przy ul. Wysoka Brama 2 ( w godz. 20.00 - 7.00) i ul. Cukrowniczej 2 (w godz. 19.00 - 7.30) w dni urzędowania Sądu Rejonowego, oraz przez całą dobę w dni wolne od pracy i święta. Do zadań Wykonawcy w ramach monitoringu elektronicznego należy: - podłączenie we własnym zakresie (na własny koszt) istniejących central alarmowych systemów przeciwpożarowych oraz antywłamaniowych w budynkach przy ul. Wysoka Brama 2 i ul. Cukrowniczej 2 do siedziby (centrum dowodzenia) Wykonawcy - obserwacji zdarzeń generowanych przez systemy sygnalizacji alarmów na chronionych obiektach oraz ich rejestrację i archiwizację, - razie wystąpienia jakichkolwiek zdarzeń wymagających interwencji, przekazywanie Zamawiającemu kopii zarejestrowanych alarmów, - w przypadku odebrania sygnału o włamaniu lub zagrożeniu życia bądź zdrowia z obiektu ochranianego, Zleceniobiorca zobowiązuje się natychmiast wysłać do miejsca zdarzenia zmotoryzowany patrol interwencyjny, który w czasie maksymalnie 10 minut od momentu odebrania sygnału alarmowego, przybędzie celem udaremnienia włamania lub zminimalizowania jego skutków oraz ochrony życia i zdrowia osób w nim przebywających, a następnie powiadomienie wskazanego pracownika sądu 3. Do zadań grupy interwencyjnej Wykonawcy należy: -Reakcja grupy patrolowo-interwencyjnej, czyli przybycie na miejsce zdarzenia, po uzyskaniu sygnału ze stacji monitorującej powinna nastąpić w czasie niezwłocznym jednak nie później niż w ciągu 10 minut od chwili zadziałania systemów alarmowych. -Podjęcie na miejscu zdarzenia przez grupę patrolowo-interwencyjną wszelkich niezbędnych, dopuszczonych prawem działań, w celu ochrony mienia Zleceniodawcy. -Współpraca grupy patrolowo-interwencyjnej z pracownikami Wykonawcy pełniącymi dozór. -Powiadomienie odpowiednich służb oraz przekazywanie osobom upoważnionym przez Zleceniodawcę informacji o alarmie, zgodnie z otrzymanym zleceniem. 4. Wykonawca będzie świadczyć usługi wyłącznie w oparciu o osoby: a) nie karane, posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, o ile są wymagane w obowiązujących w tym zakresie przepisach, jednolicie umundurowane, z imiennymi identyfikatorami, b) posiadające poświadczenia bezpieczeństwa wymagane przy dostępie do informacji niejawnych opatrzonych klauzulą zastrzeżone. c) Posiadające licencję I stopnia pracownika ochrony fizycznej. 5. Dyżur każdego pracownika ochrony w obiektach przewidzianych do ochrony nie może być dłuższy niż to stanowią obowiązujące przepisy Kodeksu Pracy. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu do wiadomości imiennych list osób przewidzianych do realizacji niniejszego zamówienia oraz informowania o każdorazowych zmianach osób na tej liście. Zamawiający wymaga, aby lista osób została przedłożona do akceptacji Zamawiającego przed podpisaniem umowy...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 62892 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.01.2010.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gustaw Securitas System Sp. z o.o., Tkacka 19-22, 70-556 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 62892
  • Oferta z najniższą ceną: 62892 oferta z najwyższą ceną: 62892
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.