Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-27
Łaziska Górne: OPRACOWANIE PROJEKTU REMONTU CIĄGU DROGOWEGO NR S 5302 - UL. ŚW. WAWRZYŃCA W ORZESZU ORAZ UL. BRADA W ŁAZISKACH GÓRNYCH WRAZ Z PRZEBUDOWĄ WYBRANYCH ELEMENTÓW PASA DROGOWEGO, W TYM ZMIANĄ ORGANIZACJI RUCHU NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA Z UL. PRZYSIÓŁKI DO UL. PARKOWEJ
Numer ogłoszenia: 44002 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych , ul. Chopina 8, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 032 2244499, 2244516, faks 032 2244499 w. 226.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.mikolow.bipgov.info.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROJEKTU REMONTU CIĄGU DROGOWEGO NR S 5302 - UL. ŚW. WAWRZYŃCA W ORZESZU ORAZ UL. BRADA W ŁAZISKACH GÓRNYCH WRAZ Z PRZEBUDOWĄ WYBRANYCH ELEMENTÓW PASA DROGOWEGO, W TYM ZMIANĄ ORGANIZACJI RUCHU NA ODCINKU OD SKRZYŻOWANIA Z UL. PRZYSIÓŁKI DO UL. PARKOWEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej remontu ciągu drogowego nr S 5302. Opracowanie powinno obejmować między innymi uregulowanie szerokości jezdni na całej długości objętej opracowaniem tj. od skrzyżowania z ul. Przysiółki do skrzyżowania z ul. Parkową włącznie. Przewidzieć należy wymianę zniszczonej nawierzchni chodnika przy ul. Brada w Łaziskach Górnych oraz przełożenie istniejącego chodnika przy ul. Św. Wawrzyńca w Orzeszu celem dostosowania do nowego profilu drogi z wymianą uszkodzonych elementów. Nawierzchnia chodników z kostki betonowej grubość 8 cm behaton. Ująć należy niezbędną regulację z wymianą nawierzchni zjazdów po obu stronach drogi. Zamawiający dopuszcza zastosowanie odgięć osi drogi, wyspy kanalizujące ruch. W pracach projektowych przewidzieć remont nawierzchni jezdni na całej zaprojektowanej (nowej) szerokości z dostosowaniem nośności do 100 kN/oś oraz kategorii ruchu KR 3. W opracowaniu należy wykorzystać opracowanie koncepcyjne przebudowy dróg będące w posiadaniu Powiatowego Zarządu Dróg. Zadanie należy wykonać w podziale na etapy robót, odrębnie kosztorysowane w uzgodnieniu z Zamawiającym. Należy przewidzieć pozyskanie podkładów geodezyjnych, ich aktualizację do celów projektowych oraz przeprowadzenie niezbędnych pomiarów i uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień oraz dokumentów pozwalających na przystąpienie do robót. Dokumentacja powinna obejmować także projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym oraz docelowej organizacji ruchu. Zamówienie należy wykonać zgodnie następującymi przepisami: - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389). - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177, poz. 1729). - Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43 poz. 430). STAN ISTNIEJĄCY; Kategoria, przeznaczenie (funkcja) ulicy: droga powiatowa o charakterze zbiorczym Droga nr S5302 na terenie miast: Łaziska Górne - ul. Brada oraz Orzesze - ul. Św. Wawrzyńca, woj. śląskie 2. Charakterystyka przebiegu ulicy na odcinku objętym dokumentacją: 2.1 Początek (km 7 + 140,00 przyjęty zgodnie z opracowaniem koncepcyjnym): obręb skrzyżowania z ul. Przysiółki w Łaziskach Górnych 2.2 Koniec ul. Brada - granica z miastem Orzesze - (km 7 + 750,00) 2.3 Początek ul. Św. Wawrzyńca - granica z miastem Łaziska Górne - (km 7 + 750,00) 2.3 Koniec opracowania (km 9 + 210,00 m) - za skrzyżowaniem z ul. Parkową 2.4 Trasa ulicy (pasa terenu) przebiega po gruntach, działkach (własność gruntów) przynależnych do pasa drogowego drogi powiatowej. 3. Długość projektowanego odcinka ciągu drogowego: ok. 2070 mb (Łaziska Górne - ul. Brada - 610 mb, Orzesze - ul. Św. Wawrzyńca - 1460 mb) WYTYCZNE I DANE DO PROJEKTOWANIA PRZEWIDYWANY ZAKRES PRAC: ODCINEK UL. BRADA W ŁAZISKACH GÓRNYCH - KM 7 + 140,00 - KM 7 + 750,00: - uregulowanie szerokości jezdni ok. 6,0 m, w nawiązaniu do istniejącego opracowania dokumentacji projektowej przebudowy skrzyżowania ulic: Brada, Prądna, Przysiółki. - wymiana zniszczonej nawierzchni chodników z uporządkowaniem przebiegu i poszerzeniem średnio do 2,0 m po prawej stronie w kierunku Orzesza, - wykonanie nowego chodnika na szerokość średnio 1,5 m po lewej stronie w kierunku Orzesza, - uporządkowanie i uzupełnienie wpustów deszczowych dla poprawy odwodnienia, - sprawdzenie drożności istniejącej kanalizacji deszczowej wraz z zaleceniami ewentualnej naprawy, - korekty geometrii skrzyżowań (łuków), - sprawdzenie istniejącej konstrukcji i dostosowanie konstrukcji do wytrzymałości na obciążenia od pojazdów co najmniej 100 KN/os pojazdu, - nowa nawierzchnia jezdni (nawierzchnia asfaltowa o zwiększonej odporności na koleinowanie i zmęczenie), - przebudowa istniejących zatok autobusowych w obrębie granicy z miastem Orzesze , - elementy wymuszające uspokojenie ruchu w obrębie zatok autobusowych w tym przejście dla pieszych, PRZEWIDYWANY ZAKRES PRAC: ODCINEK UL. ŚW. WAWRZYŃCA W ORZESZU - KM 7 + 750,00 - KM 8 + 994,00 (obręb skrzyżowania z ul. Partyzantów): - uregulowanie szerokości jezdni ok. 5,7 m, - wykonanie nowego chodnika na szerokość średnio 2,0 m po lewej stronie w kierunku centrum Orzesza na odcinku od ul. Sikorskiego (droga gminna) do ul. Partyzantów, - uporządkowanie odwodnienia poprzez uregulowanie przebiegu rowów przydrożnych, - sprawdzenie istniejącej konstrukcji i dostosowanie konstrukcji do wytrzymałości na obciążenia od pojazdów co najmniej 100 KN/os pojazdu, - nowa nawierzchnia jezdni (nawierzchnia asfaltowa o zwiększonej odporności na koleinowanie i zmęczenie), - utwardzone obustronnie pobocza szerokości 1,0 m (tłuczniowe), - przebudowa istniejącej zatoki autobusowej w obrębie skrzyżowania z ul. Partyzantów, PRZEWIDYWANY ZAKRES PRAC: ODCINEK UL. ŚW. WAWRZYŃCA W ORZESZU - KM 8 + 994,00 - KM 9 + 210,00 (koniec opracowania): - uregulowanie szerokości jezdni ok. 6,0 m, - przełożenie istniejącego chodnika celem dostosowania do nowego profilu drogi z wymianą uszkodzonych elementów, - korekta tarczy skrzyżowania ul. Św. Wawrzyńca i ul. Partyzantów poprzez wykonanie wysp kanalizujących ruch, - uporządkowanie odwodnienia po stronie prawej w kierunku centrum Orzesza (np. wykonanie nowej kanalizacji deszczowej wraz z wpustami deszczowymi z jednoczesnym wskazaniem odbiornika w obrębie ul. Partyzantów - ciek / rów umocniony do istniejącego przepustu pod ul. Partyzantów), - sprawdzenie istniejącej konstrukcji i dostosowanie konstrukcji do wytrzymałości na obciążenia od pojazdów co najmniej 100 KN/os pojazdu, - nowa nawierzchnia jezdni (nawierzchnia asfaltowa o zwiększonej odporności na koleinowanie i zmęczenie), - utwardzone pobocze szerokości 1,0 m (z kostki betonowej gr. 8 cm) WYMAGANIA DOTYCZĄCE KOMPLETNOŚCI DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ: a/ Zakres opracowania projektu obejmuje: opis techniczny (dane ogólne, opis rozwiązań projektowych), dokumentację rysunkową w podziale na etapy robót przedmiar robót i kosztorys inwestorski w podziale na etapy robót specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, projekt organizacji ruchu docelowej jak i na czas realizacji robót, kompletne uzgodnienia wymagane przepisami prawa budowlanego oraz prawa ochrony środowiska, b/ Realizacja zamówienia następować będzie w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz przy udostępnieniu przez Zamawiającego ogółu materiałów posiadanych w przedmiotowej sprawie. c/ Projektant będzie zobowiązany konsultować prace projektowe z zamawiającym na spotkaniach organizowanych średnio co dwa tygodnie, przez zamawiającego. d/ Wykonawca dostarczy Zamawiającemu każdy projekt w formie papierowej w 5 egzemplarzach + 2 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego oraz w formie elektronicznej 1 egzemplarz (na płytach CD). e/ Dokumentację w wersji elektronicznej należy wykonać w formacie umożliwiającym odczyt plików i ich wydruk w programach : AutoCAD 2000, Corel Draw (rysunki techniczne), Microsoft Word 2000 (pliki tekstowe), Microsoft Excel 2000 (pliki arkuszy kalkulacyjnych). Występujące inne pliki graficzne należy opracować w popularnych formatach takich jak: *.bmp, *.gif, *.jpg, itp. Natomiast przedmiary robót, kosztorysy należy wykonać w jednym z popularnych programów kosztorysowych np. EDBUD, NORMA lub w formacie *.ath (wersja 3.00). Dokumenty należy przekazać w formie plików bez zabezpieczenia kodem..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) zrealizowali, współrealizowali bądź uczestniczyli w realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówieniach na usługi zbliżone co do zakresu niniejszego zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 100 000zł (brutto) c) przy wykonywanych pracach będą dysponować pracownikiem z co najmniej 3 - letnim doświadczeniem i uprawnieniami projektowymi; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami), f) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późniejszymi zmianami), Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, (druk ZP-17) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej; wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga! Z dokumentu określonego w pkt. b) musi wynikać zakres działalności oferenta, sposób reprezentacji oferenta, osoby które są uprawnione do reprezentowania oferenta na zewnątrz oraz składania oświadczeń woli w jego imieniu. W przypadku gdy nie wynika to z dokumentu załączonego do oferty i określonego w pkt. b), należy dołączyć również do oferty statut, uchwałę lub inny dokument c) w przypadku ustanowienia pełnomocników do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, należy przedstawić dokument stwierdzający niniejsze pełnomocnictwo, tj.: pełnomocnictwo, umowę lub uchwałę, wskazującą osobę upoważnioną oraz zakres jej pełnomocnictwa; d) wykaz wykonanych przez Wykonawcę usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, zbliżonych co do zakresu niniejszego postępowania i o wartości nie mniejszej niż 100 000zł co najmniej 2 usługi wypełnić druk nr 3 e) dokumenty potwierdzające, że usługi opisane w wykazie wykonanych usług wykonane zostały z należytą starannością. f) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; - (na zał. nr 4) Uwaga! minimum 1 osoba z co najmniej 3 letnim doświadczeniem i uprawnieniami projektowymi, dołączyć kopie uprawnień oraz zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa g) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. b, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Uwaga: powyższe dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. h) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. i - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzd.mikolow.bipgov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem:
43-170 Łaziska Górne ul. Chopina 8, kancelaria PZD, osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, 5,00zł. + koszt wysyłki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 09:00, miejsce: kancelaria w siedzibie Zamawiającego Łaziska Górne ul. Chopina 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 08.04.2009.
INNE PRZETARGI Z ŁAZISK GÓRNYCH
- Świadczenie przez służby przeciwpożarowe specjalistycznych usług ratowniczo - gaśniczych i usuwanie innych miejscowych zagrożeń na powierzchni zakładu górniczego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Bolesław Śmiały w roku 2026
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - część 2
więcej: przetargi w Łaziskach Górnych »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Szkolnej, ulicy Kolejowej i ulicy Warmińskiej w Baniach Mazurskich
- Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku Banie Mazurskie - Zakałcze Wielkie
- Zaprojektowanie i wykonanie budowy drogi gminnej nr 360508W na odcinku od drogi powiatowej nr 3615W w miejscowości Czołomyje do mostu na działce 591 obręb Stok Ruski, o długości 1,74 km
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa windy w Szkole Podstawowej nr 1 w Iławie
- Przebudowa / rozbudowa DW 774 polegająca na budowie drogi dla pieszych i rowerów w m. Balice - opracowanie dokumentacji projektowej, pełnienie nadzoru autorskiego
- Aktualizacja dokumentacji projektowo-wykonawczej w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Zagospodarowanie zachodniego nabrzeża Jeziora Powsinkowskiego - Etap II
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





