Ogłoszenie z dnia 2006-08-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Wrocław: zimowe utrzymanie dróg krajowych, w sezonach 2006/2007, 2007/2008, 2008/2009, administrowanych przez GDDKiA Oddział we Wrocławiu z podziałem na Rejony: Głogów, Kłodzko, Legnica, Lubań, Oleśnica, Wałbrzych, Wołów, Wrocław Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu, do kontaktów: Jolanta Cetkowska - 071 33 47 343 Krzysztof Sottek - sprawy techniczne 071 33 47 303, ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, fax 071 334 73 63, 367 17 69, e-mail: zamowienia@wroclaw.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe utrzymanie dróg krajowych, w sezonach 2006/2007, 2007/2008, 2008/2009, administrowanych przez GDDKiA Oddział we Wrocławiu z podziałem na Rejony: Głogów, Kłodzko, Legnica, Lubań, Oleśnica, Wałbrzych, Wołów, Wrocław. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: GDDKiA Oddział we Wrocławiu. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z Zimowym utrzymaniem dróg (ZUD - odśnieżanie, usuwanie śliskości na drogach i chodnikach)) krajowych w sezonach 2006/2007, 2007/2008, 2008/2009 administrowanych przez GDDKiA Oddział we Wrocławiu, z podziałem na Rejony ( Części): Część 1 - Rejon Głogów - Baza Materiałowa ( BM) Głogów,BM Biała, BM Lubin Część 2 - Rejon Kłodzko - BM Kłodzko, BM Braszowice, BM Bystrzyca Kłodzka Część 3 - Rejon Legnica - BM Nowa Wieś Legnicka, BM Jawor Część 4 - Rejon Lubań -BM Piechowice i BM Bolesławiec Część 5 - Rejon Oleśnica -BM Milicz, BM Oleśnica i BM Polwica Część 6 - Rejon Wałbrzych - Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje Bazę Materiałową na terenie Rejonu do obsługi drogi nr 5 na odcinku Kostomłoty - Lubawka, Część 7 - Rejon Wołów - BM Środa Śl., BM Trzebnica i BM Wińsko Część 8 - Rejon Wrocław - BM Węzeł Bielany Wrocławskie, BM Węzeł Kostomłoty, BM Jordanów Śl. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zimowe utrzymanie dróg krajowych na terenie GDDKiA Oddział we Wrocławiu: Część nr 1 - Rejon Głogów Część nr 2 - Rejon Kłodzko Część nr 3 - Rejon Legnica Część nr 4 - Rejon Lubań Część nr 5 - Rejon Oleśnica Część nr 6 - Rejon Wałbrzych Część nr 7 - Rejon Wołów Część nr 8 - Rejon Wrocław 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.11.2006; lub data zakończenia: 31.03.2009
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w KREDYT BANK SA IV Oddział Wrocław, nr 431500 1793 1217 9002 3658 0000, w takim czasie, aby kwota wadium w dniu otwarcia ofert znajdowała się na tym koncie. b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, (Dz.U. Nr 109, póz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: odpowiednio dla: Część 1 - 30 000 zł Część 2 - 40 000 zł Część 3 - 40 000 zł Część 4 - 40 000 zł Część 5 - 30 000 zł Część 6 - 40 000 zł Część 7 - 30 000 zł Część 8 - 30 000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podst.art.24 ust.1 i 2, spełniający wymogi art.22 ust.w ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone niżej: 1)średni przychód z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres (na podstawie \Rachunku zysków i strat pozycja \Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów w wysokości nie mniejszej niż: po 1 500 000 zł - dla Części 2, 3, 4, 6 po 1 000 000 zł - dla Części 1, 5, 7, 8. 2)dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową wysokości nie niniejszej niż: po 300 000 zł - dla Części 2, 3, 4, 6 po 200 000 zł - dla Części 1, 5, 7, 8. 3) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: warunek określony w pkt. 1) i 2) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, warunek okreslony w pkt. 3) spełnia każdy z Wykonawców. 4)Potencjał kadrowy (w odniesieniu do jednej Części) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde wymienione stanowisko: 1. Kierownik zespołu dla danej Części dot, Rejonu - wymagana liczba osób (min.)- 1 osoba, doświadczenie - jako kierownik lub zastępca kierownika usług dot.ZUD lub koordynatorów ZUD względnie dyspozytor transportu lub kierownik transportu; Zastepca Kierownika zespołu dla danej Części dot. Rejonu - min. 1 osoba - doświadczenie jak dla Kierownika zespołu; Kierowcy, na etapie podpisania umowy Wykonawca przedstawi wykaz kierowców wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień do prowadzenia pojazdów mechanicznych, min. ilość dla poszczególnych Części - Rejonów: Część 1 - 16 Część 2 - 25 Część 3 - 28 Część 4 - 23 Część 5 - 23 Część 6 - 32 Część 7 - 18 Część 8 - 26. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej określony warunek. 5) Wykaz sprzetu i wyposażenia do zimowego utrzymania dróg: Część I - Rejon Głogów. - udostępnione nieodpłatnie przez Zamawiającego: wytwórnie solanek = szt.3, magazyn soli - szt.3, składowisko materiałów - szt.3, zasłony przeciwśnieżne - mb 18620,00, pługi średnie (bez nośnika) - szt.3, solarki(bez nosnika)- szt.6, piaskarki(bez nośnika) - szt.5. - wymagane od Wykonawcy: opłużone solarki(z nosnikiem)-szt.2, nosniki do solarek, piaskarek i pługów - szt.14. Część II - Rejon Kłodzko: - udostępnione przez Zamawiającego: wytwórnia solanki - szt.2, magazyny soli - szt.2, składowiska materiałów -szt.3, zasłony przeciwśnieżne - 15 700 mb, pługi ciężkie (bez nośnika) -szt.2, pługi średnie (bez nośnika) -szt.6, solarki(bez nośnika)-szt.6, piaskarki (bez nośnika) - szt.8. wymaganego od Wykonawcy: pługi cięzkie (z nośnikiem) -szt.1, opłużone piaskarki (z nośnikiem) - szt.2, nosniki do solarek, piaskarek i pługów - szt.22. Część III - Rejon Legnica: - udostępnione nieodpłatnie przez Zamawiającego: wytwórnia solanki - szt.2, magazyny soli - szt.2, składowiska materiałów - szt.2, zasłony przeciwśnieżne - 25 470 mb, pługi ciężkie(bez nośnika) - szt.2, pługi średnie(bez nośnika) - szt.6, solarki(bez nośnika) - szt.6. - wymagany od Wykonawcy: pługi ciężkie(z nośnikiem) - szt.5, pługi średnie(z nośnikiem)-szt.3,opłużone solarki(z nośnikiem) -szt.4, opłużone piaskarki(z nośnikiem)-szt.2, nośniki do solarek, piaskarek i pługów - szt.14. Część 4 - Rejon Lubań: -udostępniony nieodpłatnie przez Zamawiającego: wytwórnie solanki - szt.2, magazyn soli - szt.2, składowisko materiałów - szt.2, zasłony przeciwśnieżne - 24 500 mb, pługi ciężkie(bez nośnika) - szt.2, pługi średnie (bez nośnika) -szt.7, solarki (bez nośnika) - szt.6. - wymagany od Wykonawcy: pługi (z nośnikiem) ciężkie -szt. 2, pługi średnie(z nośnikiem) - szt.3, opłużone solarki (z nośnikiem) - szt. 2, opłużone piaskarki ( z nośnikiem) - szt.1, nośniki do solarek, piaskarek i pługów - szt.15. Część 5 - Rejon Oleśnica: - udostępnione nieodpłatnie przez Zamawiającego: wytwórnie solanki - szt.3, magazyny soli - szt.1, składowisko materiałów - szt.3, zasłony przeciwśnieżne - 5 300 mb, pługi ciężkie (bez nośnika) -szt.1, pługi średnie (bez nośnika) - szt.14, solarki (bez nośnika)- szt.8. - wymagany od Wykonawcy: nośniki do solarek, piaskarek i pługów - szt. 23. Część 6 - Rejon Wałbrzych: - udostępniony nieodpłatnie przez Zamawiającego: wytwórnie solanki - szt.2, magazyny soli - szt.1, składowiska materiałów - szt.1., zasłony przeciwśnieżne - 28 760 mb, pługi ciężkie (bez nośnika) - szt.4, pługi średnie (bez nośnika) - szt.4, solarki (bez nośnika) - szt. 8, piaskarki (bez nośnika) - szt.8. - wymagany od Wykonawcy: pługi ciężkie (z nośnikiem) - szt.2, pługi średnie (z nośnikiem) - szt.4, opłużone solarki ( z nośnikiem) - szt.2, nośniki do solarek, piaskarek i pługów - szt. 24. Wykonawca ma obowiązek podać adres Bazy do obsługi drogi nr 5 na odcinku Kostomłoty - Lubawka. Część 7 - Rejon Wołów: - udostępniony nieodpłatnie przez Zamawiającego: wytwórnie solanki - szt. 2, magazyny soli - szt.2, składowiska materiałów - szt.3, zasłony przeciwśnieżne - 23 890 mb, pługi ciężkie (bez nośnika) - szt.6, pługi średnie (bez nośnika) - szt.5, solarki (bez nośnika) - szt.5, piaskarki (bez nośnika) - szt.2. - wymagany od Wykonawcy: nośniki do solarek, piaskarek i pługów - szt.18. Część 8 - Rejon Wrocław: - udostępniony nieodpłatnie przez Zamawiającego: wytwórnie solanki - szt. 4, magazyny soli - szt.3, składowiska materiałów - szt.3, zasłony przeciwśnieżne - 16 960 mb, pługi ciężkie (bez nośnika) - szt.4, pługi średnie (bez nośnika)- szt.10, solarki (bez nośnika) - szt.8, piaskarki (bez nośnika) - szt.3. - wymagany od Wykonawcy: opłużone solarki (z nośnikiem) - szt.1, nośniki do solarek, piaskarek i pługów - szt.25 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej określony warunek. 6) Doświadczenie ( w odniesieniu do jednej Części) Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) jako strona umowy w okresie ostatnich 3 lat, usługi rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu, tj. prowadził usługi z zimowego utrzymania dróg, na co najmniej 100 km dróg publicznych w okresie 1 sezonu zimowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej określony warunek. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie następujących rodzajów usług: dostawy materiałów uszorstniających, wykonanie mieszanek piaskowo-solnych i solanek, sprzątanie chodników, przejść podziemnych, ustawiania i demontażu zasłon przeciwśnieżnych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. Oświadczenie o spełnieniu wymagań dotyczących Potencjału ekonomiczno-finansowego. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Podpisany projekt Umowy oraz projekt Szczególnych warunków umowy. 8. Dowód wpłacenia (wniesienia) wadium. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokument (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem) 1.Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności. Dane finansowe Wykonawcy, za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okresość z oryginałem): 2. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt 2). Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (\Potencjał kadrowy\) Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu usługami oraz życiorysy zawodowe. Powyższe dotyczy wyłącznie kierowników zespołu i zastępców kierowników zespołu dla danego Rejonu. Na etapie podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu wykaz kierowców zatrudnionych przy ZUD i pracowników na Bazach Materiałowych. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień do prowadzenia pojazdów mechanicznych, jeżeli wykonywane czynności tego wymagają. 5.Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu (\Potencjał techniczny\) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. 6.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (\Doświadczenie zawodowe\). Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 7.Informację na temat Podwykonawców (Podwykonawcy), przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3,4,6 (Opisu sposobu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu)składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3,4,5,6,(Opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. ; Dokumenty te winnu być złożone w formie oryginału lub kserokopii wraz z tłumaczeniem na język polski. Kserokopie muszą być poświadczone za zgodność przez Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział Wrocław. Opłata: 120 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Cena jednej Części wynosi 15.00 zł. Płatność za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.09.2006, godzina 10:00, Siedziba Oddziału , sala nr 3.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Rejon Głogów. 1) Krótki opis: Zimowe utrzymanie dróg, chodników ( w tym kładek dla pieszych i przejść podziemnych) na terenie Rejonu Głogów). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Długość dróg do ZUD 210,318 km w tym zjazdy i łącznice 5,676 km. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Rejon Kłodzko. 1) Krótki opis: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Rejonu Kłodzko. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Długość dróg do ZUD 137,180 km. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Rejon Legnica. 1) Krótki opis: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Rejonu Legnica. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Dłogość dróg do ZUD 205,437 km w tym zjazdy i łącznice 6,146 km. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Rejon Lubań. 1) Krótki opis: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Rejonu Lubań. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Długość dróg do ZUD 160,094 km w tym zajzdy iłącznice 2,604 km. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Rejon Oleśnica. 1) Krótki opis: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Rejonu Oleśnica. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Długość dróg do ZUD 185,806 km. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Rejon Wałbrzych. 1) Krótki opis: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Rejonu Wałbrzych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Długość dróg do ZUD 169,459 km w tym zjazdy iłącznice 2,086 km. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: Wykonawca we własnym zakresie organizuje Bazę Materiałową do obsługi drogi krajowej nr 5 na odcinku Kostomłoty - Lubawka (należy podać w ofercie adres planowanej Bazy Materiałowej). CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Rejon Wołów. 1) Krótki opis: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Rejonu Wołów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Długość dróg do ZUD 160,586 km w tym zjazdy i łącznice 1,292. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 8 Nazwa: Rejon Wrocław. 1) Krótki opis: Zimowe utrzymanie dróg i chodników na terenie Rejonu Wrocław. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00, 90.21.30.00. 3) Wielkość lub zakres: Długość dróg do ZUD 262,097 km w tym zjazdy iłącznice 12,890 km. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Rozpoczęcie: 01.11.2006; Zakończenie: 31.03.2009 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie Miasta i Gminy Lidzbark w sezonie zimowym 2025/2026
- Zwalczanie śliskości na drogach gminnych w sezonie 2025 - 2026
- Odśnieżanie dróg gminnych na terenie Gminy Łomża w sezonie 2025 - 2026
- USŁUGA ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG NA TERENIE GMINY REDZIKOWO
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2025/2026".
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





