Ogłoszenie z dnia 2006-08-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gniezno: dostawa produktów mleczarskich, oleju, tłuszczy roślinnych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego, do kontaktów: Beata Basińska, ul. Poznańska 15, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4262171, fax 061 4261118. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.dziekanka.net Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: SPZOZ - Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych Dziekanka, Beata Basińska, 62-200 Gniezno, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. /0-61/ 423 85 05, fax /0-61/ 426 18 36, e-mail: dziekanka3@wp.pl, www.dziekanka3@wp.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa produktów mleczarskich, oleju, tłuszczy roślinnych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Gniezno, ul. Poznańska 15. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa; Pakiet I - produktów mleczarskich Pakiet II - oleju, tłuszczy roślinnych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: oświadczenie pisemne Wykonawcy, że będzie dołączał do każdej dostawy HDI - Handlowy Dokument Identyfikacyjny 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Oryginalny kod CPV: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Kod CPV wg słownika 2008: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Pakiet 1 - produkty mleczarskie Pakiet 2 - oleje, tłuszcze roślinne Szczegółowy wykaz określa SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Pakiet 1 - 3600,00 PLN Pakiet 2 - 300,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujace warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działaności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niebędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajduja się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych w siwz. Poszczególne warunki oceniane będą przez Zamawiającego metodą spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 5) oświadczenia do postępowania o zamówienie publiczne z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych,
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dziekanka.net. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.09.2006, godzina 10:00, Gniezno, ul. Poznańska 15, budynek adminsitracji, sala konferencyjna.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18.08.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: produkty mleczarski. 1) Krótki opis: jogurt naturalny, owocowy, masło, mleko w proszku, mleko, maślanka, ser twardy żółty, ser topiony, śmietana, twaróg półtusty,. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00. 3) Wielkość lub zakres: jogurt naturalny-480 szt., owocowy-1200 szt., masło-8400 kg, mleko w proszku - 720 kg, mleko-120000 l., maślanka-1800 l., ser twardy żółty-2400kg, ser topiony-2400 kg, śmietana 18%-4200l., twaróg półtusty-2160 kg, śmietanka 30% - 24 l. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. niezmienność cen 20 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: oleje, tłuszcze roślinne. 1) Krótki opis: olej roślinny, margaryna zwykła, margaryna do smarowania. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00. 3) Wielkość lub zakres: olej roślinny - 1440 but., margaryna zwykła - 1800 kg, margaryna do smarowania - 6000 kg. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 80 2. niezmienność cen 20 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- ZAKUP I DOSTAWA NOWYCH POJEMNIKÓW Z TWORZYWA SZTUCZNEGO NA ODPADY STAŁE
- Świadczenie usługi opiekuna mieszkań wspomaganych na terenie miasta Gniezna przez dwie osoby.
- Wykonanie aktualizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie nadania nowych identyfikatorów działkom ewidencyjnym, budynkom i lokalom
- Remont obiektów sportowych poszkodowanych w wyniku nawalnych opadów deszczu wraz z gradobiciem, które wystąpiły dnia 20 maja 2024 r.
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego
- Zakup agregatu prądotwórczego o mocy 80 kVA do Urzędu Gminy Gniezno.
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " SUKCESYWNA DOSTAWA NABIAŁU DLA POTRZEB STOŁÓWKI SZKOLNEJ W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W JELCZU-LASKOWICACH
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych
- Dostawa produktów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Jarominie
- Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 2 w Piekarach Śląskich na rok 2026
- Dostawa artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Ciechanowie przy ulicy Kruczej 32.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.