eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gnieznodostawa montaż i uruchomienie wyposażenia na potrzeby zintegrowanego stanowiska kierowania dla służb ratowniczych w obiekcie KP PSP Gniezno



Ogłoszenie z dnia 2006-08-24

POZYCJA 43860

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gniezno: dostawa montaż i uruchomienie wyposażenia na potrzeby zintegrowanego stanowiska kierowania dla służb ratowniczych w obiekcie KP PSP Gniezno Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gnieźnie, do kontaktów: Marian Woźniak, ul. Bolesława Chrobrego 22, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 48 61 4262301 w. 47, fax 48 61 4262301, e-mail: kppspgniezno@psp.wlkp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.straz.powiat-gniezno.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa montaż i uruchomienie wyposażenia na potrzeby zintegrowanego stanowiska kierowania dla służb ratowniczych w obiekcie KP PSP Gniezno. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Gniezno, ul. Bol. Chrobrego 22. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: dostawa montaż i uruchomienie wyposażenia na potrzeby zintegrowanego stanowiska kierowania dla służb ratowniczych w obiekcie KP PSP Gniezno 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności i nie podlega wykluczeniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. - Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 W celu potwierdzenie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia: - Dokument potwierdzający realizację w ostatnich trzech latach min. jednego zamówienia polegającego na dostawie komputerów i oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 300 tys. PLN. brutto. W celu potwierdzenia, ze wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia - Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzające posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min 200 tys. PLN, - Dokument potwierdzający wniesienie wadium W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom: - Oświadczenie o spełnieniu minimalnych parametrów techniczno-użytkowych, - Oświadczenie o zapewnieniu serwisu gwarancyjnego, - Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy PZP - Oświadczenie wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 32.23.60.00 - Radiotelefony Kod CPV wg słownika 2008: 32.23.60.00 - Radiotelefony Oryginalny kod CPV: 31.60.00.00 - Sprzęt i aparatura elektryczna Kod CPV wg słownika 2008: 31.60.00.00 - Sprzęt i aparatura elektryczna Oryginalny kod CPV: 32.40.00.00 - Sieci Kod CPV wg słownika 2008: 32.40.00.00 - Sieci Oryginalny kod CPV: 17.21.60.00 - Wyroby meblarskie Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.60.00 - Wyroby meblarskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Dostawa montaż i uruchomienie wyposażenia na potrzeby zintegrowanego stanowiska kierowania dla służb ratowniczych w obiekcie KP PSP Gniezno. (sprzęt komputerowy z oprogramowaniem, radiotelefony - szczegółowy wykaz sprzętu został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 50data zakończenia: 31.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 8 tys. PLN wnoszone w jednej z form przewidzianych w ustawie PZP 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: - posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wyskości 200 tys. PLN, - udzielenie 36 miesięcznej gwarancji, - zapewnienie serwisu gwarancyjnego, - spełnienie minimalnych wymagań techniczno-użytkowych, - zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat min. jednego zamówienia polegającego na dostawie komputerów i oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 300 tys. PLN brutto, - wniesienie wadium Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków określonych w art. 22. ust. 1 ustawy PZP Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. - Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 - Dokument potwierdzający realizację w ostatnich trzech latach min. jednego zamówienia polegającego na dostawie komputerów i oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 300 tys. PLN. brutto. - Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzające posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 200 tys. PLN, - Dokument potwierdzający wniesienie wadium - Oświadczenie o spełnieniu minimalnych parametrów techniczno-użytkowych, - Oświadczenie o zapewnieniu serwisu gwarancyjnego ,-Oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy PZP - Oświadczenie wykonawcy, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.powiat-gniezno.pl. Opłata: 15 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelew na konto zamawiającego Nr 06 1020 4115 0000 9402 0051 6781 z wnioskiem o przesłanie specyfikacji. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.09.2006, godzina 10:30, Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gnieźnie ul. Bolesława Chrobrego 22 - I piętro świetlica.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.