eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa artykułów higienicznych ( refundowanych w 70% przez NFZ) dla osób z problemami nie trzymania moczu dla Domu Pomocy Społecznej im. L.A. Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2 DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. L.A. HELCLÓW W KRAKOWIE, UL. HELCLÓW 2 zgodnie z załącznikiem Nr 1 w okresie od 01 stycznia 2013r. do 31 grudnia 2013r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-08

Kraków: Dostawa artykułów higienicznych ( refundowanych w 70% przez NFZ) dla osób z problemami nie trzymania moczu dla Domu Pomocy Społecznej im. L.A. Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2 DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. L.A. HELCLÓW W KRAKOWIE, UL. HELCLÓW 2 zgodnie z załącznikiem Nr 1 w okresie od 01 stycznia 2013r. do 31 grudnia 2013r.
Numer ogłoszenia: 438572 - 2012; data zamieszczenia: 08.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów , ul. Helclów 2, 31-148 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6330828, faks 012 6343151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.helcle.republika.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów higienicznych ( refundowanych w 70% przez NFZ) dla osób z problemami nie trzymania moczu dla Domu Pomocy Społecznej im. L.A. Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2 DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. L.A. HELCLÓW W KRAKOWIE, UL. HELCLÓW 2 zgodnie z załącznikiem Nr 1 w okresie od 01 stycznia 2013r. do 31 grudnia 2013r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów higienicznych ( refundowanych w 70% przez NFZ) dla osób z problemami nie trzymania moczu dla Domu Pomocy Społecznej im. L.A. Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2 DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. L.A. HELCLÓW W KRAKOWIE, UL. HELCLÓW 2 zgodnie z załącznikiem Nr 1 w okresie od 01 stycznia 2013r. do 31 grudnia 2013r.Szczegółowy przedmiot zamówienia został wyspecyfikowany w Wykazie Artykułów Higienicznych Refundowanych (odpłatność 70% limit NFZ) dla osób z problemami nietrzymania moczu - tj.: 1)PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH ROZMIAR S O CHŁONNOŚCI NIE MNIEJ NIŻ 1400 ML ; 2) PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH ROZMIAR M O CHŁONNOŚCI NIE MNIEJ NIŻ 1900 ML ; 3) PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH ROZMIAR L O CHŁONNOŚCI NIE MNIEJ NIŻ 2000 ML ; 4) PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH ROZMIAR XL O CHŁONNOŚCI NIE MNIEJ NIŻ 2400 ML ; 5) PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH ROZMIAR S O ZWIĘKSZONEJ CHŁONNOŚCI (TZW. NOCNE) O CHŁONNOŚCI NIE MNIEJ NIŻ 1900 ML; 6) PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH ROZMIAR M O ZWIĘKSZONEJ CHŁONNOŚCI (TZW. NOCNE) O CHŁONNOŚCI NIE MNIEJ NIŻ 2500 ML ; 7) PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH ROZMIAR L O ZWIĘKSZONEJ CHŁONNOŚCI (TZW. NOCNE) O CHŁONNOŚCI NIE MNIEJ NIŻ 2600 ML ; 8) PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH ROZMIAR XL O ZWIĘKSZONEJ CHŁONNOŚCI (TZW. NOCNE) O CHŁONNOŚCI NIE MNIEJ NIŻ 2800 ML ; 9) PIELUCHY ANATOMICZNE (WKŁADY)DLA DOROSŁYCH ROZMIAR W CM - SZR. 18 DO 22 PRZY DŁUGOŚCI 37 DO 43 ;10) PIELUCHY ANATOMICZNE (WKŁADY) DLA DOROSŁYCH ROZMIAR W CM - SZR. 31 DO 37 PRZY DŁUGOŚCI 60 DO 64 ; 11) PIELUCHY ANATOMICZNE (WKŁADY) DLA DOROSŁYCH ROZMIAR W CM - SZR. 32 DO 41 PRZY DŁUGOŚCI 64 DO 67 dołączony do SIWZ z dnia 08.11.2012r..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca złoży : a) oświadczenie na zał. nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu b) Świadectwo bądź zezwolenie lub inne stosowne certyfikaty potwierdzające możliwość dopuszczenia do sprzedaży , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania świadectwa , zezwolenia, certyfikatu na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem oraz c) opis firmowy produktu - stosowne certyfikaty np. ISO ( wyszczególnione w załączniku Nr 1 ) d) materiały informacyjne o budowie produktu jednoznacznie stwierdzające jego parametry techniczne: chłonność , określona w /ML. budowa techniczna

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek udziału w postępowaniu o którym mowa w art. 22 ust 1 pkt 2 zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na zał. nr 2 do SIWZ- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na zał. nr 2 do SIWZ- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na zał. nr 2 do SIWZ- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 zostanie uznany za spełniony , jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie na zał. nr 2 do SIWZ- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu ;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

DO OFERTY WYKONAWCA WINIEN DOŁĄCZYĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY : 1) WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTY-ZAŁĄCZNIK NR 2 DO SIWZ WRAZ Z UZUPEŁNIONYM WYKAZEM ARTYKUŁÓW HIGIENICZNYCH - ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ ; 2) ZAPARAFOWANY WZÓR UMOWY - ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ; 3) Świadectwo bądź zezwolenie lub inne stosowne certyfikaty potwierdzające możliwość dopuszczenia do sprzedaży , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania świadectwa , zezwolenia, certyfikatu na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; 4) Opis firmowy produktu - stosowne certyfikaty np. ISO ( wyszczególnione w załączniku Nr 1 ); 5) Materiały informacyjne o budowie produktu jednoznacznie stwierdzające jego parametry techniczne: chłonność , określona w /ML. budowa techniczna.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania większej ilości poszczególnego asortymentu niż określone w SIWZ, w miarę potrzeb zamawiającego i posiadanych środków finansowych. W takim przypadku cena ofertowa pozostanie niezmienna. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż określona w umowie. 3) Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.helcle.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM. L.A. HELCLÓW W KRAKOWIE, 31-148 KRAKÓW , UL. HELCLÓW 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2012 godzina 08:30, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM. L.A. HELCLÓW W KRAKOWIE, 31-148 KRAKÓW , UL. HELCLÓW 2 - SEKRETARIAT, POKÓJ NR 8 - PARTER.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.