eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynPrzetarg nieograniczony na dostawę endoprotez onkologicznych. ZPZ-16/02/16

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-26

Olsztyn: Przetarg nieograniczony na dostawę endoprotez onkologicznych. ZPZ-16/02/16
Numer ogłoszenia: 43778 - 2016; data zamieszczenia: 26.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie , al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5398218; 89 5398297, faks 89 5398218; 89 5398297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poliklinika.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę endoprotez onkologicznych. ZPZ-16/02/16.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez onkologicznych wymienionych w dalszej części ogłoszenia. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 SIWZ - Formularz cenowy. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w załączniku nr 2 SIWZ - Formularz cenowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7, 33.18.31.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie, że oferowane produkty będące wyrobami medycznymi są dopuszczone do obrotu i użytkowania na terenie RP oraz są oznaczone znakiem CE zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz.U. z 2015 poz. 876); 2. Opisy, ulotki informacyjne dotyczące zaoferowanych produktów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

określa SIWZ - Wzór umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poliklinika.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ MSW z W-MCO w Olsztynie, Al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, Pokój 213, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2016 godzina 13:00, miejsce: SP ZOZ MSW z W-MCO w Olsztynie, Al. Wojska Polskiego 37, 10-228 Olsztyn, Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Endoproteza poresekcyjna części proksymalnej kości ramiennej Lp. -Asortyment -ilość -Jednostka miary 1 Trzpień cementowany lub bezcementowy - 1 szt. 2 Część proksymalna - 1 szt. 3 Powierzchnia stawowa - 1 szt. 4 Powierzchnia stawowa odwrócona - 1 szt. 5 Panewka barku bezcementowa - 1 szt. 6 Głowa odwrócona barku - 1 szt. 7 Część przedłużająca - 1 szt. 8 Część łącząca - 1 szt. 9 Reduktor - 1 szt. 10 Śruba łącząca - 1 szt. 11 Śruba gąbczasta - 1 szt. 12 Siatka wykonana z włókna PET - 1 szt. II. Endoproteza poresekcyjna części dystalnej kości ramiennej Lp. Asortyment -ilość -Jednostka -miary 1 Trzpień cementowany lub bezcementowy - 1 szt. 2 Odcinek dalszy - 1 szt. 3 Część przedłużająca - 1 szt. 4 Część łącząca - 1 szt. 5 Śruba łącząca - 1 szt. 6 Element kotwiczący do kości łokciowej - 1 szt. 7 Zaślepka - 1 szt. 8 Śruba gąbczasta - 1 szt. 9 Przedłużka - 1 szt. 10 Siatka wykonana z włókna PET - 1 szt. III. Endoproteza resekcji diaphysialnej kości ramiennej Lp. Asortyment -ilość -Jednostka -miary 1 Trzpień cementowany lub bezcementowy - 1 szt. 2 Trzpień diaphysialny - 1 szt. 3 Śruba łącząca - 1 szt. 4 Część przedłużająca - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Endoproteza poresekcyjna części proksymalnej kości udowej Lp. Asortyment- ilość -Jednostka miary 1 Trzpień udowy cementowany lub bezcementowy - 2 szt. 2 Część proksymalna - 2 szt. 3 Część przedłużająca - 2 szt. 4 Śruba łącząca - 2 szt. 5 Głowa metalowa - 2 szt. 6 Panewka bezcementowa - 2 szt. 7 Wkład polietylenowy - 2 szt. 8 Panewka cementowana - 2 szt. 9 Głowa bipolarna - 2 szt. 10 Część łącząca - 2 szt. 11 Siatka wykonana z włókna PET - 2 szt. II. Endoproteza poresekcyjna części dystalnej kości udowej Lp. Asortyment ilość Jednostka miary 1 Część udowa - 1 szt. 2 Trzpień udowy - 1 szt. 3 Część łącząca - 1 szt. 4 Część przedłużająca - 1 szt. 5 Śruba łącząca - 1 szt. 6 Śruba łącząca trzpień - 1 szt. 7 Śruba łącząca ze skokiem - 1 szt. 8 Część piszczelowa - 1 szt. 9 Wkładka polietylenowa - 1 szt. 10 Mechanizm łączący - 1 szt. 11 Trzpień piszczelowy - 1 szt. 12 Spacery piszczelowe - 1 szt. 13 Adapter offsetowy - 1 szt. 14 Śruby do spacerów piszczelowych - 1 szt. 15 Siatka wykonana z włókna PET - 1 szt. III. Endoproteza totalnej resekcji kości udowej Lp. Asortyment ilość Jednostka miary 1 Część proksymalna - 1 szt. 2 Część łącząca - 1 szt. 3 Reduktor - 1 szt. 4 Część przedłużająca - 1 szt. 5 Część udowa anatomiczna - 1 szt. 6 Śruba łącząca - 1 szt. 7 Część piszczelowa - 1 szt. 8 Wkładka polietylenowa - 1 szt. 9 Mechanizm łączący - 1 szt. 10 Głowa metalowa - 1 szt. 11 Panewka bezcementowa - 1 szt. 12 Wkład polietylenowy - 1 szt. 13 Panewka cementowana - 1 szt. 14 Głowa bipolarna - 1 szt. 15 Trzpień piszczelowy - 1 szt. 16 Śruby - 1 szt. 17 Siatka wykonana z włókna PET - 1 szt. IV. Endoproteza totalnej resekcji stawu kolanowego Lp. Asortyment -ilość -Jednostka miary 1 Część udowa anatomiczna - 1 szt. 2 Trzpień udowy cementowany lub bezcementowy - 1 szt. 3 Część łącząca - 1 szt. 4 Część przedłużająca - 1 szt. 5 Śruba łącząca - 1 szt. 6 Część piszczelowa - 1 szt. 7 Wkładka polietylenowa - 1 szt. 8 Część łącząca do części piszczelowej - 1 szt. 9 Trzpień piszczelowy cementowany lub bezcementowy - 1 szt. 10 Mechanizm łączący - 1 szt. 11 Siatka wykonana z włókna PET - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Artrodeza stawu kolanowego Lp. Asortyment -ilość -Jednostka miary 1 Trzpień cementowany i bezcementowy - 1 szt. 2 Przedłużka - 1 szt. 3 Element anatomiczny udowy - 1 szt. 4 Element piszczelowy - 1 szt. 5 Śruba łącząca - 1 szt. 6 Siatka wykonana z włókna PET - 1 szt. II. Anatomiczna panewka rewizyjna Lp. Asortyment ilość Jednostka miary 1 Panewka tytanowa anatomiczna - 1 szt. 2 Wkładka polietylenowa - 1 szt. 3 Śruby do kości gąbczastej - 1 szt. 4 Głowa tytanowa - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I. Endoproteza rewizyjna modularna bezcementowa Lp. Asortyment -ilość -Jednostka miary 1 Trzpień bezcementowy - 1 szt. 2 Część krętarzowa - 1 szt. 3 Śruba łącząca - 1 szt. 4 Część przedłużająca - 1 szt. 5 Część proksymalna (szyjkowa) - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.00-7, 33.18.31.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.