eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-22

Pruszków: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego.
Numer ogłoszenia: 43775 - 2013; data zamieszczenia: 22.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58268 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pruszkowski, ul. Drzymały 30, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7381400, faks 022 728 92 47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie jezdni i poboczy dróg w czasie opadów śniegu oraz likwidacja skutków tych opadów wg wykazu. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych z podziałem na 4 części: 1) Część nr I - zimowe utrzymanie jezdni i poboczy dróg powiatowych na terenie miasta Pruszkowa; 2) Część nr II - zimowe utrzymanie jezdni i poboczy dróg powiatowych na terenie miasta Piastowa; 3) Część nr III - zimowe utrzymanie jezdni i poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Nadarzyn; 4) Część nr IV - zimowe utrzymanie jezdni i poboczy dróg powiatowych na terenie miasta i gminy Brwinów. Odśnieżanie jezdni i poboczy w czasie opadów śniegu oraz likwidacja skutków tych opadów (wg załącznika Nr B). Odśnieżanie jezdni i ulic z zatokami przystankowymi i postojowymi, wraz z poboczami po obu stronach jezdni. Na jezdniach i ulicach z poboczami śnieg powinien zostać zepchnięty poza krawędź jezdni na szerokość 1 m, a w przypadku dróg z chodnikami i ciągami pieszo - jezdnymi odśnieżanie należy przeprowadzać w taki sposób aby pozostawić niezasypany 1 m chodnika, a ciągu pieszo - jezdnego - 1,5 metra. W przypadku zasypania odśnieżonego chodnika lub ciągu pieszo - jezdnego Wykonawca w ciągu dwóch godzin zobowiązany jest do przywrócenia stanu poprzedniego. Likwidacja gołoledzi. Właściwy dobór środków i zastosowanie odpowiedniego rodzaju usług, zgodnie z poleceniem Zamawiającego, z uwzględnieniem występującego lub prognozowanego zjawiska atmosferycznego, zgodnie z Rozporządzeniem Wojewody Mazowieckiego z dnia 07.10.2002 r. (załącznik Nr C). W razie wystąpienia warunków atmosferycznych wymagających przystąpienia do prac Zamawiający wzywa telefonicznie Wykonawcę do przystąpienia do prac określając ich zakres i godzinę ich rozpoczęcia. Wykonawca ma obowiązek przystąpić do prac w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od zawiadomienia telefonicznego lub o konkretnie ustalonej godzinie oraz zawiadomić Zamawiającego o przystąpieniu do prac telefonicznie na podany przez Zamawiającego numer, a następnie dostarczyć (za pomocą faksu, poczty elektronicznej, lub pisemnie) do siedziby Zamawiającego raport dzienny do godz. 1200 dnia następnego z określeniem miejsca i rodzaju wykonania prac. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem opisuje Specyfikacja Techniczna - załącznik Nr A. Wykonawca składający ofertę na całość zamówienia musi wykonywać prace jednocześnie w zakresie wszystkich części..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Sp. z o. o., ul. Stefana Bryły 6, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 74074,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2203,20

  • Oferta z najniższą ceną: 2203,20 / Oferta z najwyższą ceną: 2203,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.