Ogłoszenie z dnia 2024-05-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00299526/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ZAKUP I DOSTAWA POJEMNIKÓW NA ODPADY KOMUNALNE
O POJEMNOŚCI 120 LITRÓW, 240 LITRÓW ORAZ 1100 LITRÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarnocin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647888
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 142
1.5.2.) Miejscowość: Czarnocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-318
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 616 51 69
1.5.8.) Numer faksu: 44 741 41 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@czarnocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: czarnocin.bip.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc409fee-0222-11ef-b81b-aebd110f52791.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ZAKUP I DOSTAWA POJEMNIKÓW NA ODPADY KOMUNALNEO POJEMNOŚCI 120 LITRÓW, 240 LITRÓW ORAZ 1100 LITRÓW
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc409fee-0222-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00338862
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042151/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup pojemników na odpady komunalne dla właścicieli zamieszkałych na terenie Gminy Czarnocin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299526
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIP.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 107878,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego pn. Zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne o pojemności 120 litrów, 240 litrów oraz 1100 litrów.
2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą:
2.1 zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne zmieszane o pojemności 120 litrów, 240 litrów lub 1100 litrów oraz na odpady komunalne selektywne (szkło, papier, tworzywo sztuczne i metal, BIO) o pojemności 120 litrów, 240 litrów oraz 1100 litrów,
2.2 wszelkie czynności pozostające w związku z realizowaną dostawą, konieczne do jej prawidłowego wykonania włącznie z rozładunkiem dostawy polegającym na wyładowaniu pojemników z pojazdu dostawczego i pozostawieniu ich obok pojazdu.
3. Dostarczone pojemniki winny być zgodne z parametrami techniczno-użytkowymi określonymi w Załączniku nr 1a do SWZ – Formularz cenowy.
4. Wykonawca, zobowiązany jest załączyć do OFERTY- załącznik nr 1a do SWZ „Formularz cenowy” uzupełniony dla wszystkich pozycji, zawierający opis oferowanych pojemników potwierdzający spełnianie wszystkich parametrów i wymogów określonych przez Zamawiającego - opisy parametrów techniczno – użytkowych, w tym w szczególności - informacje o nazwie producenta, nazwie produktu, posiadanych atestach i certyfikatach.
Załączone opisy, dokumenty muszą umożliwić Zamawiającemu weryfikację oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań pod względem wymaganych parametrów technicznych i funkcjonalnych.
Brak złożenia załącznika nr 1a jak również złożenie nieuzupełnionego stanowi brak możliwości oceny oferty, a tym samym podstawę odrzucenia oferty w postępowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132689,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134026,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132689,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEN CLASS Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272677481
7.3.3) Ulica: ul. Wiktorii Kaweckiej 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-029
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132689,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne o pojemności 120 l, 240 l, 1100l oraz kontenerów na odpady typu KP-5 i KP-7 m3"
- Wyposażenie posesji hospicjum paliatywnego w Tarnobrzegu
- Świadczenie usług odbioru i transportu odpadów komunalnych z terenu Gminy Mycielin z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i PSZOK z terenu Gminy Rościszewo
- Wywóz odpadów komunalnych
- Zakup wyposażenia w ramach projektu pn. " Utworzenie Klubu Dziecięcego w Żarkach oddział w Przybynowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.