eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszków › Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-12

Pruszków: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
Numer ogłoszenia: 58268 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pruszkowski , ul. Drzymały 30, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7381400, faks 022 728 92 47.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pruszkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie jezdni i poboczy dróg w czasie opadów śniegu oraz likwidacja skutków tych opadów wg wykazu. Zimowe utrzymanie dróg powiatowych z podziałem na 4 części: 1) Część nr I - zimowe utrzymanie jezdni i poboczy dróg powiatowych na terenie miasta Pruszkowa; 2) Część nr II - zimowe utrzymanie jezdni i poboczy dróg powiatowych na terenie miasta Piastowa; 3) Część nr III - zimowe utrzymanie jezdni i poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Nadarzyn; 4) Część nr IV - zimowe utrzymanie jezdni i poboczy dróg powiatowych na terenie miasta i gminy Brwinów. Odśnieżanie jezdni i poboczy w czasie opadów śniegu oraz likwidacja skutków tych opadów (wg załącznika Nr B). Odśnieżanie jezdni i ulic z zatokami przystankowymi i postojowymi, wraz z poboczami po obu stronach jezdni. Na jezdniach i ulicach z poboczami śnieg powinien zostać zepchnięty poza krawędź jezdni na szerokość 1 m, a w przypadku dróg z chodnikami i ciągami pieszo - jezdnymi odśnieżanie należy przeprowadzać w taki sposób aby pozostawić niezasypany 1 m chodnika, a ciągu pieszo - jezdnego - 1,5 metra. W przypadku zasypania odśnieżonego chodnika lub ciągu pieszo - jezdnego Wykonawca w ciągu dwóch godzin zobowiązany jest do przywrócenia stanu poprzedniego. Likwidacja gołoledzi. Właściwy dobór środków i zastosowanie odpowiedniego rodzaju usług, zgodnie z poleceniem Zamawiającego, z uwzględnieniem występującego lub prognozowanego zjawiska atmosferycznego, zgodnie z Rozporządzeniem Wojewody Mazowieckiego z dnia 07.10.2002 r. (załącznik Nr C). W razie wystąpienia warunków atmosferycznych wymagających przystąpienia do prac Zamawiający wzywa telefonicznie Wykonawcę do przystąpienia do prac określając ich zakres i godzinę ich rozpoczęcia. Wykonawca ma obowiązek przystąpić do prac w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od zawiadomienia telefonicznego lub o konkretnie ustalonej godzinie oraz zawiadomić Zamawiającego o przystąpieniu do prac telefonicznie na podany przez Zamawiającego numer, a następnie dostarczyć (za pomocą faksu, poczty elektronicznej, lub pisemnie) do siedziby Zamawiającego raport dzienny do godz. 1200 dnia następnego z określeniem miejsca i rodzaju wykonania prac. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem opisuje Specyfikacja Techniczna - załącznik Nr A. Wykonawca składający ofertę na całość zamówienia musi wykonywać prace jednocześnie w zakresie wszystkich części..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości: 1) Zimowe utrzymanie jezdni i poboczy dróg powiatowych na terenie miasta Pruszkowa: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych); 2) Zimowe utrzymanie jezdni i poboczy dróg powiatowych na terenie miasta Piastowa: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych); 3) Zimowe utrzymanie jezdni i poboczy dróg powiatowych na terenie gminy Nadarzyn: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych); 4) Zimowe utrzymanie jezdni i poboczy dróg powiatowych na terenie miasta i gminy Brwinów: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych); Wykonawca składający ofertę na całość zamówienia musi wpłacić (wnieść) wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium musi obejmować okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przedstawione przez Wykonawcę.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przedstawione przez Wykonawcę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przedstawione przez Wykonawcę.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przedstawione przez Wykonawcę.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przedstawione przez Wykonawcę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz oferty; 2. upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisywania oferty w imieniu Wykonawcy - załącznik Wykonawcy;UWAGA: dołączone wtedy o ile dokumenty nie są podpisywane osobiście przez Wykonawcę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w odniesieniu do: 1) ceny brutto ze względu na zmianę podatku VAT; 2) zakresu prac z uwzględnieniem potrzeb Zamawiającego oraz ze względu na sytuacje, których Zamawiający nie mógł przewidzieć; 3) zmiany terminu realizacji zamówienia ze względu na udzielenie zamówień dodatkowych, warunki atmosferyczne, albo gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, albo zaistnienia okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które były niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.pruszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego - 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30, piętro II, pok. nr 306.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2013 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - w sekretariacie Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30, piętro III, pok. nr 318 (wejście A)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.