eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźnadzór inwestorski nad odnową drogi krajowej nr 14 Łowicz - Walichnowy na odcinku Łowicz - Łódź od km 0+100 do km 41+733 w nast. odcinkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-23

POZYCJA 43737

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: nadzór inwestorski nad odnową drogi krajowej nr 14 Łowicz - Walichnowy na odcinku Łowicz - Łódź od km 0+100 do km 41+733 w nast. odcinkach: od km 0+100 do km 23+159, od km 25+050 do km 34+962, od km 35+250 do km 36+180, od km 37+600 do km 41+733 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: Jacek Olba, mgr inż. Marek Łabuda - sprawy techniczne, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lodz.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: nadzór inwestorski nad odnową drogi krajowej nr 14 Łowicz - Walichnowy na odcinku Łowicz - Łódź od km 0+100 do km 41+733 w nast. odcinkach: od km 0+100 do km 23+159, od km 25+050 do km 34+962, od km 35+250 do km 36+180, od km 37+600 do km 41+733. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: DK 14 Łowicz - Walichnowy na odcinku Łowicz - Łódź od km 0+100 do km 41+733 w nast. odcinkach: od km 0+100 do km 23+159, od km 25+050 do km 34+962, od km 35+250 do km 36+180, od km 37+600 do km 41+733. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad odnową drogi krajowej nr 14 Łowicz - Walichnowy na odcinku Łowicz - Łódź od km 0+100 do km 41+733 w nast. odcinkach: od km 0+100 do km 23+159, od km 25+050 do km 34+962, od km 35+250 do km 36+180, od km 37+600 do km 41+733 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga dokumentów w tym zakresie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.00.00 - Usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: pełnienie nadzoru inwestorskiego nad odnową drogi krajowej nr 14 Łowicz - Walichnowy na odcinku Łowicz - Łódź od km 0+100 do km 41+733 w nast. odcinkach: od km 0+100 do km 23+159, od km 25+050 do km 34+962, od km 35+250 do km 36+180, od km 37+600 do km 41+733 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 4000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki te musi spełniać każdy z Wykonawców. 2.Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość nie mniejszą niż 0,1 mln zł. 3. Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby w celu obsadzenia podanych w tabeli stanowisk: Lp. Stanowisko Wymagana liczba osób Minimalne doświadczenie jako kierownik budowy/robót lub inspektor nadzoru podobnych robót (w latach) 1 2 3 5 1Inspektor nadzoru w specjalności drogowej z właściwymi uprawnieniami - koordynator 1 2 2Inspektor nadzoru w specjalności mostowej z właściwymi uprawnieniami 1 1 Przez minimalne kwalifikacje zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych oraz lata przepracowane na odpowiednich stanowiskach kierowniczych (kierownika budowy/robót lub inspektora nadzoru zgodnie z ustawą Prawo budowlane). Przez roboty podobne dla inspektora nadzoru w specjalności drogowej i mostowej rozumie się roboty związane z budową, przebudową, rozbudową lub odnową dróg klasy technicznej min. G i obiektów mostowych w ciągu takich dróg właściwe dla działania osoby na wskazanym stanowisku. 4. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem (zakończeniem) w ostatnich 3 latach co najmniej 2 usług polegających na nadzorze inwestorskim w zakresie przebudowy, budowy, rozbudowy lub odnowy dróg co najmniej klasy technicznej G oraz nad remontem, przebudową, rozbudową lub budową obiektów mostowych w ciągu dróg tej klasy. 5. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie: mostowym. Nie zezwala się na podzlecenie przedmiotu zamówienia w zakresie koordynacji nadzoru. 6.spełnia pozostałe wymagania określone w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich kryteriów określonych w SIWZ na zasadzie \spełnia/nie spełnia\, tj. w zależności od doświadczenia zawodowego, pozycji finansowej, potencjału kadrowego i innych istotnych informacji wykazanych w odpowiedziach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z załączonymi w SIWZ wymaganiami. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę A) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy pzp (o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu). B.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, D.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B) i D) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. C) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Pzp. Dokumenty wymienione w pkt. a) i b) oraz w zdaniu poprzednim powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z zastrzeżeniem terminów, o których mowa powyżej. 1.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w ogłoszeniu - aktualna na dzień składania ofert. 3.Wykaz osób, które będą kierować wykonaniem zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami oraz informacje potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa) - odpowiadające zakresowi i przedmiotowi zamówienia. 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lodz.gddkia.gov.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: osobiście lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.09.2006, godzina 09:00, Sala konferencyjna Zamawiającego - pok. nr 12.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Termin realizacji zamówienia: rozpoczęcie nadzoru (orientacyjnie) od dnia zawarcia umowy do zakończenia robót, orientacyjnie do 31.07.2007r. + 1 miesiąc na rozliczenia. Faktycznie nadzór trwać będzie od dnia przekazania placu budowy do dnia zakończenia i rozliczenia robót. Forma porozumiewania się - pisemna. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.