Ogłoszenie z dnia 2013-10-28
Marki: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
Numer ogłoszenia: 437256 - 2013; data zamieszczenia: 28.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Lisa Kuli 3A, 05-270 Marki, woj. mazowieckie, tel. 022 7713023, 7619177, faks 022 7714303.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w okresie od dnia 25.10.2013 do 31.12.2013 dla 9 klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Markach w łącznym wymiarze 239 godzin.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.00.00 - Różne usługi w dziedzinie zdrowia 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych 85.31.21.20 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Vital Plus Ewa Lechowska, ul. Ratuszowa 11, 03-450 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4785,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4785,60
Oferta z najniższą ceną: 4785,60 / Oferta z najwyższą ceną: 4785,60
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Art. 67 ust.1 punkt 6 ustawy z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych - tekst jednolity : Dz.U. z 2010 roku Nr 113, poz.759 z późn.zm.) stanowi : zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności : 6) w przypadku udzielenia , w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. 1. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego - postępowanie nr OPS- 3/2013 w dniu 28.03.2013 r. na kwotę : 37.052,- zł . 2. Po udzieleniu zamówienia podstawowego zaistniała konieczność zwiększenia ilości godzin usług w 2013 roku, a Zamawiający otrzymał dodatkowe środki na realizację usług specjalistycznych dla osób z zaburzeniami psychicznymi po udzieleniu zamówienia podstawowego. 3. Wykonawca doskonale wywiązuje się z realizacji zamówienia podstawowego, co dodatkowo uzasadnia decyzję o udzieleniu zamówienia . 4. Wartość zamówienia podstawowego wynosi 37.052,- zł brutto, wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 4.785,60 zł brutto, co stanowi 12,65 % zamówienia podstawowego, a zatem nie przekracza 50% zamówienia podstawowego. 5. Udzielenie zamówienia uzupełniającego było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostało udzielone przed upływem 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z MAREK
więcej: przetargi w Markach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem w roku 2025r. - V ".
- Świadczenie usług opiekuńczych osobom starszym, chorym, niepełnosprawnym w ich miejscu zamieszkania oraz świadczenie usług asystenta osób z niepełnosprawnością i niesamodzielnych
- Świadczenie usługi terapeuty zajęciowego na potrzeby infolinii "Helpline"
- Pełnienie funkcji opiekuna w Noclegowni oraz Ogrzewalni w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Kutnie w 2026 roku (MOPS.ZMA.2600.1.2025)
- Dostarczanie wysokiej jakości usług społecznych dla mieszkańców gminy Trzcianka, poprzez rozwój Centrum Usług Społecznych
- SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI DLA MIESZKAŃCÓW GMINY BĄDKOWO NA 2026 ROK
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





