eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierzzakup i dostawa pojazdu specjalistycznego hakowca do odbierania odpadów komunalnych, cysterny asenizacyjnej oraz kontenera na odpady komunalne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-23

POZYCJA 43717

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Sandomierz: zakup i dostawa pojazdu specjalistycznego hakowca do odbierania odpadów komunalnych, cysterny asenizacyjnej oraz kontenera na odpady komunalne Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o., do kontaktów: Grzegorz Gawron, Marek Fajfer, ul. Przemysłowa 12, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8322844, fax 015 8322876, e-mail: pgkim@go3.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Spółka z o.o.; Gospodarka komunalna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa pojazdu specjalistycznego hakowca do odbierania odpadów komunalnych, cysterny asenizacyjnej oraz kontenera na odpady komunalne. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Sandomierz, ul. Przemysłowa 12. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup i dostawa pojazdu specjalistycznego hakowca do odbierania odpadów komunalnych, cysterny asenizacyjnej oraz kontenera na odpady komunalne. Charakterystyka pojazdu: - Typ podwozia 6x4 - Moc silnika minimum 240 KM Euro 4 - Kabina dzienna 3 miejscowa z 2 oknami w tylnej ścianie - Szyba w tylnej ścianie kabiny kierowcy - Lampa ostrzegawcza zespolona zamontowana na kabinie z dwoma rotorami - Opony bezdętkowe 1100/R20 na przedniej osi prowadzące - Sprzęg do przyczepy o DMC 18 t - Gniazda do podłączenia przyczepy z ABS - Lampa w tylnej części kabiny ( szperacz ) - Blokada między osiowa - Osuszacz układu hamulcowego - Ciężar całkowity do 26000 kg - Ładowność powyżej 16 t - dokumentacja kompletna do rejestracji pojazdu - przystawka odbioru mocy z pompą tłoczkową o wydajności minimum 70 l - regulacja obrotów silnika w kabinie - belka najazdowa - koło zapasowe z boku - rozstaw osi do 3190 mm - zawieszenie - resor - gniazda hydrauliczne do podłączenia nadwozia - beczki asenizacyjnej - skrzynia biegów minimum 5 stałych z pół biegami - przystawka napędu pompy hydraulicznej niezależna od sprzęgła Charakterystyka urządzenia hakowego: - udźwig minimum 14 t - zabezpieczenie kontenera mechaniczne - sterowanie z kabiny i z zewnątrz - kąt opróżnienia kontenera 52 stopnie - dokumentacja odbioru UDT - przystosowany do podwozia - wysokość haka 1570 mm Charakterystyka cysterny asenizacyjnej przystosowanej do w/w pojazdu specjalistycznego hakowca oraz do urządzenia hakowego: - pojemność 12 m sześć. - tylna dennica otwierana - podwójny system zaworów odcinających zabezpieczający kompresor przed zalaniem - zawór klapowy sterowany pneumatycznie zabezpieczający kompresor przed zalaniem - napęd kompresora - hydrauliczny - pochylenie cysterny 40 - zawór spustowy sterowany elektro-pneumatycznie z kabiny kierowcy - wydajność kompresora min. 560 m sześć./h - cysterna asenizacyjna mocowana do konstrukcji współpracującej z systemem hakowym o wysokości haka 1570 mm Charakterystyka techniczna kontenera na odpady komunalne przystosowanego do w/w pojazdu specjalistycznego hakowca oraz do urządzenia hakowego: - kontener o pojemności min. 25 m sześć. - wykonany według norm DIN - wykonany z blachy: podłoga 4 mm, ściany 3 mm - drzwi dwuskrzydłowe z blokadą centralną - otwarty - plandeka zwijana - płozy z dwuteownika 180 mm zakończone rolkami - kolor zielony - długość kontenera przystosowana do pojazdu specjalistycznego hakowca oraz do urządzenia hakowego Pojazd specjalistyczny, urządzenie hakowe, cysterna asenizacyjna oraz kontener na odpady komunalne muszą być fabrycznie nowe 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1) Świadectwo homologacji 2) Szczegółowa specyfikacja techniczna na przedmiot zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.40.00 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.40.00 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania Oryginalny kod CPV: 34.14.45.20 - Cysterny do gromadzenia ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.45.20 - Cysterny do gromadzenia ścieków Oryginalny kod CPV: 28.21.31.00 - Pojemniki z żelaza lub stali Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.30.00 - Duże pojemniki 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 400 000,00 zł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.03.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy spełniający wymogi art. 22 i nie wykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymogi niniejszej SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie na podstawie analizy i weryfikacji przedstawionych dokumentów. ( spełnia - nie spełnia ) Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków art.22 ust. 1pkt. 1,2,3,4, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - prawo zamówień publicznych /załącznik nr. 2/ 2) Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3) Świadectwo homologacji. 4) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert 7) Wykaz dostaw wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie - z podaniem ich wartości i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 8) Szczegółowa specyfikacja techniczna na przedmiot zamówienia. Wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.sandomierz.pl - podmioty gospodarcze własne i zależne ogłoszenia o przetargach. Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie spółki - w pokoju nr. 20 lub przesyłką pocztową w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 14:00. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.09.2006, godzina 10:30, Sandomierz, ul. Przemysłowa 12 - sekretariat PGKiM Sp. z o.o.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.