eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pysznica › budowa sieci rozdzielczej kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Pysznica i Jastkowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-23

POZYCJA 43674

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Pysznica: budowa sieci rozdzielczej kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Pysznica i Jastkowice Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Pysznica, do kontaktów: Bąk Tadeusz, Błażejowicz Józef, ul. Wolności 277 lok. 04, 37-403 Pysznica, woj. podkarpackie, tel. 015 8410198, fax 015 8410017, e-mail: zamowienia@pysznica.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pysznica.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sieci rozdzielczej kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Pysznica i Jastkowice. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: gmina Pysznica. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa sieci rozdzielczej kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Pysznica i Jastkowice 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Do zakresu zamówienia należą między innymi następujące roboty budowlane: 1. Roboty ziemne oraz nawierzchnie ulic w miejscowości Pysznica: Rozebranie podbudowy z kruszywa, grubość 15 cm, ręcznie - droga asfaltowa = 579 m2, Rozebranie nawierzchni, tłuczeń grubość 15 cm, ręcznie - droga asfaltowa = 187 m2, Rozebranie podbudowy z kruszywa, grubość 15 cm, ręcznie - droga gruntowa = 392 m2, Wykopy oraz przekopy wykon. na odkład koparkami podsięb., głęb. do 3 m, kat. gruntu III-IV = ~11 985 m3, Wykopy liniowe szerokości 0,8-2,5 m o ścianach pionowych z ręcznym wydobyciem urobku w gruntach suchych, głębokości do 1,5 m, kategoria gruntu III-IV = ~2 378 m3, Zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych, spycharki, grubość w stanie luźnym 30 cm, kategoria gruntu III-IV = ~11 985 m3, Zasypywanie wykopów szerokości 0,8-2,5 m o ścianach pionowych, głęb. do 1,5 m, kat. gruntu III-IV = ~2 378 m3, Wyrównanie istniejącej podbudowy (zagęszczenie mechaniczne), tłuczniem sortowanym, warstwa po zagęszczeniu do 10 cm = 57,9 m3, Nawierzchnie z mieszanki asfaltu lanego, warstwa wiążąca z mieszanki grysowej lub grysowo-żwirowej, grubość 2 cm, masa grysowa = 187 m2, Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z podwójnym rozsypaniem grysów, grysy kamienne o wymiarach 2-5 mm, samochód do 5 t = 392 m2, Przewierty maszyną do wierceń poziomych WP 30/60, do 20 m, rurami Dn - 300 mm, grunt kategorii I-II = 104 m. 2. Roboty instalacyjne w miejscowości Pysznica: Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, grubość 20 cm = ~ 550 m3, Kanały z rur typu PVC łącz.na wcisk, fi 160 mm = 7358 m, fi 200mm = 1036 m, Kształtki PVC kanalizacyjne jednokielichowe łączone na wcisk fi 160 mm = 480 szt., Rury ochronne (osłonowe), fi 250 mm, PVC = 894 m, fi 315 mm, PVC = 10 m, fi 110 mm, AROT = 126 m, Studzienki kanaliz. syst. np. typu WAVIN, fi 315 mm, zamknięcie stożkiem betonowym A15, kineta PP = 220 szt., Studzienki kanaliz. syst. np. typu WAVIN, fi 315 mm, zamknięcie włazem żeliwnym B125, kineta PP = 278 szt., Próba wodna szczelności sieci kanalizacyjnych z rur typu HOBAS, PCW PVC, PE, PEHD (rurociąg 200 m) Dn 160 mm = ~ 36,790 i Dn 200-225 mm = ~ 5,180. 3. Roboty ziemne oraz nawierzchnie ulic w miejscowości Jastkowice: Rozebranie podbudowy z kruszywa, grubość 15 cm, ręcznie - droga asfaltowa = 381 m2, Rozebranie nawierzchni, tłuczeń grubość 15 cm, ręcznie - droga asfaltowa = 224 m2, Rozebranie podbudowy z kruszywa, grubość 15 cm, ręcznie - droga gruntowa = 157 m2, Wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład koparkami podsiębiernymi (koparka 0,25-0,60 m), głębokość do 3 m, kategoria gruntu III-IV = ~ 8 652 m3, Wykopy liniowe szerokości 0,8-2,5 m o ścianach pionowych z ręcznym wydobyciem urobku w gruntach suchych, głębokości do 1,5 m, kategoria gruntu III-IV = ~2 163 m3, Umocnienie ścian wykopów wraz rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi (wypraskami) w gruntach suchych, szerokość do 1 m, umocnienie pełne w gruncie kategorii I-IV głębokość do 3 m = ~ 4 180 m2, Zasypanie wykopów fundamentowych podłużnych, punktowych, rowów, wykopów obiektowych, spycharki, grubość w stanie luźnym 30 cm, kategoria gruntu III-IV = ~ 8 652 m3, Zasypywanie wykopów szerokości 0,8-2,5 m o ścianach pionowych, głęb. do 1,5 m, kat. gruntu III-IV = ~ 2 163 m3, Wyrównanie istniejącej podbudowy (mechaniczne), tłuczniem, warstwa po zagęszczeniu do 10 cm = 38,1 m3, Nawierzchnie z mieszanki asfaltu lanego, warstwa wiążąca z miesz. grysowej, grub. 2 cm, masa grysowa = 224 m2, Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z podwójnym rozsypaniem grysów kamien. o wym. 2-5 mm, = 157 m2, Przewierty maszyną do wierceń poziomych WP 30/60, do 20 m, rurami Dn -250 mm, grunt kategorii I-II = 28 m. 4. Roboty instalacyjne w miejscowości Jastkowice: Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich, grubość 20 cm = ~ 836 m3, Kanały z rur typu PVC łączone na wcisk, fi 160 mm = 4 280 m, fi 200 mm = 189 m, Kształtki PVC kanalizacyjne jednokielichowe łączone na wcisk fi 160 mm = 340 szt., Rury ochronne (osłonowe), fi 250 mm, PVC = 86 m, fi 315 mm, PVC = 405 m, fi 110 mm, AROT = 102 m, Studzienki kanaliz. syst. np. typu WAVIN, fi 315 mm, zamknięcie stożkiem betonowym A15, kineta PP = 90 szt., Studzienki kanaliz. syst. np. typu WAVIN, fi 315 mm, zamknięcie włazem żeliwnym B125, kineta PP = 125 szt., Próba wodna szczelności sieci kanalizacyjnych z rur typu HOBAS, PCW PVC, PE, PEHD (rurociąg 200 m), Dn 160 mm = ~ 21,400 i Dn 200-225 mm = ~ 0,945. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 15.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Kwota wadium: 20 000,00 PLN słownie: dwadzieścia tysięcy złotych. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zmianami). 3. W przypadku wyboru wpłaty wadium w pieniądzu należy je wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Pysznica w Banku Spółdzielczym w Tarnobrzegu Oddział Nisko 36 9434 1025 2006 1695 1311 0002. 4. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiednie dokumenty w formie oryginału należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Urzędzie Gminy Pysznica ul. Wolności 277. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych, 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów szczegółowo określonych w SIWZ, a wynikających z § 1 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1, 3 do 6, oraz ust.3 pkt 2 do 3 Rozporządzenia Prezesa RM (Dz.U.06.87.605). Ocena spełnienia tych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych dokumentów. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żądał będzie dokumentów określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605), w szczególności: 1. W celu potwierdzenia opisanego warunku posiadania przez Wykonawcę uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu albo składania ofert; (dokument wystawiony w okresie wcześniejszym musi być potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie). 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2) wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; 3) informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 4) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 5) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający wymaga, aby co najmniej kierownik budowy posiadał uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz posiadał aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w wysokości 25 % wartości zaoferowanej ceny brutto, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualną polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Każdy Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oprócz dokumentów i oświadczeń wymienionych powyżej składa ponadto: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określone art. 22 ust. 1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; 2) kosztorys ofertowy w wersji papierowej opracowany przez Wykonawcę metodą szczegółową w oparciu o załączony przedmiar robót; 3) oświadczenie, że akceptuje bez zastrzeżeń warunki zamówienia określone w SIWZ oraz w projekcie umowy; 4) dowód wniesienia wadium w wymaganej kwocie, formie i terminie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pysznica.pl. Opłata: 36,6 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Zamawiający przekaże formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia na wniosek Wykonawcy w terminie 5 dni. Opłata za specyfikację wynosi 36,60 zł brutto (słownie: trzydzieści sześć 60/100 złotych ) plus koszty przesyłki pocztowej lub kurierskiej. Specyfikacja udostępniona na stronie internetowej jest nieodpłatna. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.09.2006, godzina 10:15, w siedzibie Zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.