eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Ochrona mienia i osób w budynku Zespołu Szkół Nr 106 w Warszawie przy ul. Van Gogha 1



Ogłoszenie z dnia 2008-01-07

Warszawa: Ochrona mienia i osób w budynku Zespołu Szkół Nr 106 w Warszawie przy ul. Van Gogha 1
Numer ogłoszenia: 4359 - 2008; data zamieszczenia: 07.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 106, ul. Van Gogha 1, 03-188 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 8844380 w. 44, fax 0-22 6146716.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Edukacja.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia i osób w budynku Zespołu Szkół Nr 106 w Warszawie przy ul. Van Gogha 1.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1) zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach obiektu Zespołu Szkół Nr 106 przy ul. Van Gogha 1 w Warszawie, 2) ochronę wyżej wymienionego obiektu przed dostępem do niego osób nieuprawnionych, 3) ochronę mienia instytucji znajdujących się w obiekcie szkolnym przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, 4) zapobieganie zakłóceniom porządku na terenie obiektu, 5) niezwłoczne powiadamianie organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie obiektu i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania , 6) niezwłoczne powiadomienie policji o spożywaniu napojów alkoholowych na terenie obiektu, zabezpieczenie miejsca i zatrzymanie osób do czasu przybycia policji, 7) kontrolę ruchu osobowego i materiałowego, 8) prowadzenie dokumentacji ochronnej, a zwłaszcza dziennika zmiany zawierającego dane o czasie rozpoczęcia i zakończenia zmiany, obsadzie personalnej zmiany oraz o rozmieszczeniu poszczególnych pracowników ochrony i czasie wykonywania przez nich zadań, a także prowadzenia na bieżąco raportu zmiany zwierającego wszystkie istotne informacje dotyczące przyjęcia, przebiegu i przekazania służby ochronnej, 9) nawadnianie krzewów oraz podlewanie i koszenie trawy, 10) monitoring - przeszkolenie i umiejętność z zakresu obsługi monitoringu centralki sygnalizacji p. poż., centralki sygnalizacji napadu i włamania 11) serwis i naprawy zainstalowanego systemu monitoringu 12) opracowanie załączników nr 1, 2, 3, 4, 5 do umowy: zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 roku(t .j.Dz. U.z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późniejszymi zmianami)

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 11.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 Ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy, tzn. : - posiadają stosowną koncesję do wykonywania tego rodzaju usług - posiadają licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. wykonali w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia w zakresie ochrony mienia i osób, każde o wartości podobnej do przedmiotu zamówienia, w tym: co najmniej jedno dotyczące ochrony mienia i osób w obiektach szkolnych, 3. posiadają aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości minimum 1.000.000,00 zł. 4. pracownicy Wykonawcy posiadają przeszkolenie z zakresu monitoringu centralki sygnalizacji p. poż., centralki sygnalizacji włamania i napadu, 5. przedstawili zaświadczenia, że nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów, jakie wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów: 1. ofertę na formularzu ofertowym przygotowanym wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Specyfikacji, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem składania ofert, 3. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 i 3 Ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, 4. oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1, 2, 4, 5, 6, 8 i ust. 2 pkt 1, 2, 3, 4 Ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, 5. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, 6. zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, 7. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz roli w realizacji zamówienia, wg Załącznika nr 4. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające kwalifikacje z zakresu obsługi monitoringu, centralki sygnalizacji p. poż., centralki sygnalizacji włamania i napadu. Zamawiający dopuszcza zamiast dokumentu potwierdzającego w/w kwalifikacje złożenie stosownego oświadczenia. 8. licencję co najmniej II stopnia pracownika ochrony fizycznej dla kierownika obiektu, 9. koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, 10. wykaz usług w zakresie ochrony mienia i osób z ostatnich trzech lat, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie - zał. Nr 5, 11. polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 12. parafowany wzór umowy Załącznik nr 6 do SIWZ, 13. załączniki do umowy opracowane przez Wykonawcę: 1) Instrukcja kontroli ruchu osobowo- materiałowego - zał. 1 2) Instrukcja na wypadek włamania - zał. 2 3) Instrukcja gospodarki kluczami - zał. 3 4) Procedura postępowania grupy interwencyjnej - zał. 4 14. próbki materiału z jakiego wykonane są mundury pracowników ochrony oraz zdjęcia prezentujące umundurowanie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 0,8
    • 2. umundurowanie, schludny wygląd - 0,05
    • 3. wykształcenie - 0,05
    • 4. wiek pracowników ochrony - 0,05
    • 5. umiejętność komunikowania się z młodzieżą - 0,05

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs.waw.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Nr 106 ul. Van Gogha 1 03-188 Warszawa.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2008 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego: 03-188 Warszawa, ul. Van Gogha 1, pok. 78.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: 14.02.2008.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.