Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-06
Kraków: PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH W RAMACH PROJEKTU PN. INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA W KLASACH I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ MIEJSKĄ KRAKÓW WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PRZETARG NR 4
Numer ogłoszenia: 435536 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 394522 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Ekonomiki Oświaty w Krakowie, ul. Ułanów 9, 31-450 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4100215, 4188510, faks 012 4104390.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH W RAMACH PROJEKTU PN. INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA W KLASACH I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH PROWADZONYCH PRZEZ GMINĘ MIEJSKĄ KRAKÓW WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO PRZETARG NR 4.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie w latach 2012 i 2013 w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków zajęć pozalekcyjnych dla uczniów klas I-III w czternastu krakowskich szkołach podstawowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na jedną lub więcej części na jakie podzielony został przedmiot zamówienia. Przedmiot zamówienia podzielony został na 14 części Zajęcia realizowane będą według programów zajęć opracowanych przez Wykonawcę dla każdej grupy zajęciowej i uzgodnionych z Dyrektorem Szkoły, uwzględniających w szczególności: a) charakterystykę Projektu określoną w załączniku nr 5 do SIWZ b) indywidualne potrzeby uczniów biorących udział w zajęciach, c) postępy w nauce i rozwój umiejętności uczniów obserwowane w trakcie realizacji zajęć. Programy zajęć mogą ulegać modyfikacji, aktualizacji w zależności od warunków określonych powyżej lub wynikających z organizacji pracy Szkoły, za zgodą Dyrektora Szkoły. W celu prawidłowego ustalenia programów zajęć oraz efektywnej realizacji zajęć Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania bieżącej konsultacji z Dyrektorem Szkoły lub wyznaczonym przez niego pracownikiem/pracownikami Szkoły. Terminy zajęć pozalekcyjnych muszą być dostosowane do obowiązkowych godzin lekcyjnych uczestników zajęć pozalekcyjnych oraz organizacji pracy Szkoły (np. dostępność sal). Terminy obowiązkowych zajęć lekcyjnych uczniów biorących udział w zajęciach pozalekcyjnych (plan zajęć obowiązkowych) w danym półroczu roku szkolnego zostaną przekazane Wykonawcy przez Dyrektora Szkoły, maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych po ostatecznym ustaleniu kształtu planu zajęć obowiązkowych w Szkole. Zajęcia pozalekcyjne prowadzone będą bezpośrednio przed lub bezpośrednio po zajęciach lekcyjnych uczestników. Zajęcia pozalekcyjne w ramach jednej grupy odbywać się będą co najmniej jeden raz w tygodniu, w dni zajęć lekcyjnych uczniów. Dopuszcza się możliwość prowadzenia zajęć w weekendy wyłącznie za zgodą Dyrektora Szkoły. Zajęcia pozalekcyjne nie będą odbywać się w okresie wakacji oraz w okresie ferii.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze zamówienie realizowane jest w ramach Projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.1., Poddziałanie 9.1.2 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 7
Nazwa: Przeprowadzenie zająć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 123 w Krakowie w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wioletta Antosiewicz - pełnomocnik konsorcjum, ul. Nowosądecka 11/15, 30-683 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
- Katarzyna Komar -członek konsorcjum, ul. Tomaszewska 117/2, 26-420 Nowe Miasto nad Pilicą, kraj/woj. mazowieckie.
- Maria Mika -członek konsorcjum, ul. Pawlickiego 12/5, 30-320 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
- Anna Olsińska -członek konsorcjum, ul. Bieżanowska 84/85, 30-826 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
- Anna Tokarska -członek konsorcjum, ul. Sebastiana 36/9, 31-051 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
- Luizą Urbanik-członek konsorcjum, ul. M. Dąbrowskiej 6/43, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27267,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 27440,00
Oferta z najniższą ceną: 27440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27440,00
Waluta: PLN.
Część NR: 14
Nazwa: Przeprowadzenie zająć pozalekcyjnych w Szkole Podstawowej Nr 26 w Krakowie w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania w klasach I-III szkół podstawowych prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Małgorzata Bober - pełnomocnik konsorcjum pn. INPRONA, ul. Tytusa Chałubińskiego 116 B, 30-698 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
- Krystyna Basista - członek konsorcjum pn. INPRONA, ul. Mała 7, 32-020 Wieliczka, kraj/woj. małopolskie.
- Krystyna Bilińska - członek konsorcjum pn. INPRONA, ul. Braterstwa Broni 12, 30-395 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
- Ewa Ciemięga - członek konsorcjum pn. INPRONA, ul. Głogowska 13/1B, 30-416 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
- Ewa Gajda - członek konsorcjum pn. INPRONA, ul. Krótka 10/6, 31-149 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
- Anna Giemza - członek konsorcjum pn. INPRONA, ul. Kordeckiego 6/12, 30-071 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
- Agnieszka Kmiecik - członek konsorcjum pn. INPRONA, ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 15a/6, 31-234 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
- Anna Molik - członek konsorcjum pn. INPRONA, ul. Parkowa 1/14, 30-583 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
- Marzena Molik - członek konsorcjum pn. INPRONA, ul. Myśliwska 78/12, 30-718 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
- Jadwiga Musiał - członek konsorcjum pn. INPRONA, ul. Wielicka73/90, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
- Jadwiga Romowicz - członek konsorcjum pn. INPRONA, ul. Na Kozłówce 2/53, 30-664 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
- Maria Siedlik- członek konsorcjum pn. INPRONA, ul. Białoruska 8/29, 30-381 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
- Dorota Skawińska - członek konsorcjum pn. INPRONA, ul. Wielicka 91/21, 30-552 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
- Monika Żak- członek konsorcjum pn. INPRONA, ul. Komandosów 3/32, 30-334 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62021,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 77400,00
Oferta z najniższą ceną: 77400,00 / Oferta z najwyższą ceną: 77400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie analizy hydrologicznej dla województwa małopolskiego
- Dostawa rękawiczek medycznych.
- Świadczenie usług systemu wydruku podążającego wraz z zapewnieniem urządzeń drukujących dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie
- Najem 4 urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych A3 z systemem identyfikacji użytkowników za pomocą kart zbliżeniowych na okres 60 miesięcy.
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie w zakresie ppoż.
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie w zakresie ppoż.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie programu psychologiczno - terapeutycznego dla osób stosujących przemoc domową
- Usługa organizacji wyjazdu na kolonie letnie dla dzieci ze świetlic środowiskowych w gminie Waśniów
- Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów oraz szkolenia w ramach kampanii informacyjno-edukacyjnej na temat skutków zmian klimatu w ramach projektu pn. "Budujemy w Jaśle, stabilizujemy w Svidničke"
- Organizacja warsztatów dla dzieci uczęszczających do Romskiej Świetlicy Rodzinnej finansowana w ramach zadania "Edukacja prozdrowotna uczestników Romskiej Świetlicy Rodzinnej"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: "Obsługa kas fiskalnych" dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, w ramach projektu "Zawodowy Mikołowski".
- Usługi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajęć nauki pływania na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni w II połowie 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.