To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-06
Bielsko-Biała: Obsługa ratownicza Krytej Pływalni TROCLIK przy ul. Sosnkowskiego 14 w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 435258 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214487 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. M. Konopnickiej 5, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 8221875, faks 33 8221875.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa ratownicza Krytej Pływalni TROCLIK przy ul. Sosnkowskiego 14 w Bielsku-Białej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Nazwa przedmiotu zamówienia - Obsługa ratownicza Krytej Pływalni TROCLIK przy ul. Sosnkowskiego 14 w Bielsku-Białej. 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie obsługi ratowniczej Krytej Pływalni TROCLIK zlokalizowanej w Bielsku-Białej, przy ul. Sosnkowskiego 14, w której skład wchodzą: - podświetlana niecka basenu pływackiego, o wymiarach 25 m x 12,5 m i głębokości od 1,35 m do 1,8 m, z 6-cioma torami o szerokości toru 2,08 m. - podświetlana niecka basenu rekreacyjnego o wymiarach 12,5 x 6 m, i głębokości 0,4 do 1,1 m, z atrakcjami wodnymi: zespół masaży wodno-powietrznych (gejzer powietrzny, masaż ścienny), tryskacze brzegowe, - dwie niecki jacuzzi, - zjeżdżalnia wodna o długości 54 m, średnia rury 100 cm. 2.1 Usługi w zakresie ratownictwa wodnego musza być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresach określonych Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6.05.1997r. W sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne ( DZ. U. z 1997, nr 57, poz. 358 ze zm.), Ustawą z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. 2011 nr 208, poz. 1240), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. 2012 nr 0, poz. 108), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne, (Dz. U. 2012 nr 0, poz. 261) oraz z uwzględnieniem podanych niżej warunków: 1) Godziny świadczenia usługi: - od poniedziałku do piątku w godz. od 6 00 do 22 00 - w soboty, niedziele i święta w godz. od 7 00 do 22 00 2) W czasie otwarcia pływalni na jednej zmianie musi pracować 2 ratowników, pełniących dyżur w wyznaczonych strefach hali basenowej (strefa 1 - basen sportowy; strefa 2 - basen rekreacyjny, jacuzzi, zjeżdżalnia). 3) Do obowiązków ratowników w szczególności należeć będzie: a) Przed rozpoczęciem pracy na obiekcie Krytej Pływalni TROCLIK muszą zapoznać się z Regulaminem Pływalni, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz Instrukcją Alarmową potwierdzając to własnoręcznym podpisem. b) Ratownicy wykonujący zamówienie nie będą podejmować żadnej działalności gospodarczej w miejscu i czasie świadczenia usług na rzecz Bielsko-Bialskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji. c) Przebywanie na terenie pływalni poza godzinami pracy (dyżuru) jest możliwe tylko w uzasadnionych przypadkach po uzyskaniu zgody dyrektora BBOSiR lub kierownika obiektu. Z pomieszczeń przekazanych na potrzeby wykonywania Umowy mogą korzystać tylko te osoby, które będą na aktualnym grafiku pracy. d) Zapewnienie stałej kontroli strefy mokrej oraz lustra wody na pływalni, stałego dozoru bezpiecznego korzystania ze zjeżdżalni i innych postanowień określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6.05.1997 r. W sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne. e) Organizowanie pomocy i ratowaniu osób, które uległy wypadkowi lub są narażone na niebezpieczeństwo utraty życia i zdrowia. f) Udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej w każdym zgłoszonym wypadku z odnotowaniem w dzienniku pracy, a w razie konieczności wezwanie pogotowia ratunkowego i sporządzenie protokołu powypadkowego. g) Nadzorowanie przez wytypowanych imiennie Starszych Ratowników (kierowników zmiany), właściwego wypełniania przepisów obowiązujących służby ratownicze na pływalniach w zakresach określonych Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6.05.1997r. W sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne oraz postanowień Umowy. h) Dopilnowanie opuszczenia niecek basenowych przez wszystkich kąpiących się po godzinach funkcjonowania (otwarcia) pływalni oraz sprawdzenie stanu i kompletności sprzętu ratowniczego. i) Codziennie, przed uruchomieniem zjeżdżalni wodnych, obowiązkowe sprawdzenie stanu technicznego zjeżdżalni /wewnątrz i na zewnątrz/, jeden raz w tygodniu czyszczenie zjeżdżalni wodnych. j) Kontrola przestrzegania instrukcji korzystania z sauny przez użytkowników w czasie jej pracy. k) Nadzór nad przestrzeganiem regulaminu pływalni, zaleceń oraz stosowanie odpowiednich procedur postępowania w przypadku ich łamania lub nieprzestrzegania. l) Każde zdarzenie lub przypadek złamania regulaminu (np. prowadzenia nauki/doskonalenia pływania, rekreacji ruchowej w wodzie) powinien być odnotowany w dzienniku dyżuru ratowniczego. Informacja powinna również zawierać opis podjętych przez ratownika czynności wobec zaistniałego zdarzenia lub osoby naruszającej regulamin. m) Sygnalizowanie za pomocą urządzeń alarmowych wszelkich przekroczeń porządku obowiązującego na hali basenowej, oraz pomaganie w akcji ewakuacyjnej na obiekcie zgodnie z procedurą. n) Kontrola stanu sanitarnego osób wchodzących do hali basenowej, a w szczególności mycia się pod natryskiem z użyciem środków myjących oraz zdezynfekowania stóp. o) Sprawdzenie przed uruchomieniem pływalni stanu technicznego urządzeń i sprzętu ratowniczego, będącego na wyposażeniu hali basenowej, a w przypadku zauważonych nieprawidłowości lub uszkodzeń, zgłoszenie powyższego kierownikowi lub dyżurującemu konserwatorowi pełniącemu dyżur i dokonanie wpisu do książki dyżurów. p) Udzielanie pomocy w organizowaniu imprez sportowych i zawodów. q) Udzielanie klientom wyczerpujących informacji na temat Regulaminu Pływalni, obsługi i działania urządzeń typu : sauna, zjeżdżalnia itp. r) Likwidowanie zanieczyszczeń powstałych na wodzie i wokół niecki w trakcie pełnienia dyżurów ratowniczych. s) Współpracowanie z działem technicznym w zakresie bezpieczeństwa i prawidłowego funkcjonowania urządzeń znajdujących się w hali basenowej. t) W czasie przerw technologicznych Wykonawca: - zapewnia bezpieczeństwo ekipom remontowym pracującym w hali basenowej w czasie gdy w nieckach znajduje się woda, oraz nadzoruje pod względem bezpieczeństwa pracę konserwatora w zbiornikach retencyjnych na podbaseniu, - dokonuje przeglądu wszystkich apteczek znajdujących się w budynku pływalni w celu sprawdzenia ich zawartości i zgodności z obowiązującymi przepisami, zawiadamiając pisemnie kierownika obiektu o ich wynikach, - dokonuje przeglądu sprzętu pierwszej pomocy, ratowniczego i pływającego, - dokonuje przeglądu i gruntownego czyszczenia rury zjeżdżalni. u) Dbania o dobre imię BBOSiR oraz Wykonawcy. v) Do obowiązków ratowników podległych Wykonawcy należy ponadto zapobieganie wszelkim szkodom materialnym wyrządzanym przez użytkowników krytej pływalni. W sytuacji zaistnienia takich szkód, fakt ten musi być natychmiast zgłoszony do zarządcy. 3. Inne uwarunkowania a) Wykonawca zapewni odzież dla ratowników tj. koszulki z napisem RATOWNIK oraz spodenek kąpielowych w aktualnie obowiązującym kolorze zgodnie z przepisami. b) Wykonawca zapewnia podstawowy sprzęt ratowniczy, zgodnie z przepisami. c) Wykonawca samodzielnie prowadzi stosowną dokumentację tj. dziennik pracy ratowników z wpisami dotyczącymi przebiegu pracy na każdej zmianie. d) Wykonawca zapewnia podstawową opiekę medyczną na terenie Krytej Pływalni Troclik. e) Wykonawca zaplanuje pracę zatrudnionych przez siebie ratowników poprzez przygotowywanie grafików zmian (plan dyżurów). f) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób przebywających na pływalni w strefie mokrej w czasie pełnienia obowiązków ratowniczych, organizując we właściwy sposób pracę załogi ratowniczej. g) Osoby wykonujące umówione usługi z ramienia Wykonawcy, będą je wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami i będą posiadać aktualne (zweryfikowane) uprawnienia do pracy w charakterze ratownika wodnego, aktualne badania lekarskie potwierdzające zdolność do wykonywania pracy ratownika oraz będą przeszkolone w zakresie BHP i p.poż. h) Wykonawca odpowiada za całość zagadnień organizacyjnych, finansowo-księgowych oraz kadrowych związanych z zatrudnieniem ratowników. 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystąpił do wykonania zamówienia w terminach od 01.01.2013 r. - 31.12.2013 r. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości dni i godzin obsługi ratowniczej oraz termin rozpoczęcia i zakończenia świadczenia usług np. w przypadkach związanych ze zmianami w okresie funkcjonowania obiektu. 3. Terminy określone w pkt. 1 mogą ulec przesunięciu w przypadku wystąpienia: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, b) działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość świadczenia usługi, c) wystąpienia okoliczności, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.00.00 - Usługi straży pożarnej oraz ratownicze 75.25.20.00 - Służby ratownicze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BESKIDZKIE WODNE OCHOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE
jakie przetargi wygrała firma
BESKIDZKIE WODNE OCHOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE
- Beskidzkie Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe, ul. 1 Maja 47, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 271392,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 282000,00
Oferta z najniższą ceną: 282000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 282000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Wymiana stolarki okiennej dachowej w lokalu nr 9 w budynku przy ul. Bystrzańskiej 72, stanowiący zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
- Dostawa i wdrożenie laboratorium technik logistycznych
- USŁUGA NADZORU AUTORSKIEGO OPROGRAMOWANIA APLIKACYJNEGO AMMS I INFOMEDICA W SZPITALU PEDIATRYCZNYM W BIELSKU-BIAŁEJ
- Modernizacja placu zabaw w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach Budżetu Obywatelskiego pn. "Odjazdowa zabawa na Beskidzkim"
- Przebudowa pomieszczeń przy ul. Ratuszowej 2 w Bielsku-Białej na potrzeby Miejskiego Centrum Informacji Turystycznej.
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap VII / 2025
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ratownictwa wodnego na obiektach MOSiR w Rybniku - II etap
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego - zapewnienie bezpieczeństwa osób kąpiących się i przebywających na sezonowych kąpieliskach w Poznaniu.
- Usługa ratownictwa wodnego
- Świadczenie usług ratownictwa wodnego - Kompleks Basenów Bursaki przy ul. Bursaki 41 w Krośnie w sezonie 2025
- Organizacja kąpielisk strzeżonych w obrębie plaży wschodniej i zachodniej w Ustce w okresie sezonu letniego w 2025 roku
- "Świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiekcie Aquapark Polkowice S.A. w okresie od 29 czerwca 2025 r. do 31 grudnia 2025 r."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.