Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-27
Wrocław: Usługi w zakresie utrzymania, konserwacji i naprawy drogowej sygnalizacji świetlnej i tzw. aktywnych oznakowań przejść dla pieszych oraz oświetlenia ulicznego na drogach
zarządzanych przez GDDKiA Oddział we Wrocławiu, Rejon w Wołowie
Numer ogłoszenia: 43512 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, faks 071 334 73 63, 367 17 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl Oddział Wrocław
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie utrzymania, konserwacji i naprawy drogowej sygnalizacji świetlnej i tzw. aktywnych oznakowań przejść dla pieszych oraz oświetlenia ulicznego na drogach zarządzanych przez GDDKiA Oddział we Wrocławiu, Rejon w Wołowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie utrzymania, konserwacji i naprawy drogowej sygnalizacji świetlnej i tzw. aktywnych oznakowań przejść dla pieszych oraz oświetlenia ulicznego na drogach zarządzanych przez GDDKiA Oddział we Wrocławiu, Rejon w Wołowie Zadanie obejmuje usługi na drogach krajowych: - Nr 5 w miejscowościach: Kryniczno, Żmigród, Wisznia Mała,Ligota, Psary, Obwodnica miasta Trzebnica i Obwodnica Żmigrodu; - Nr 94 w miejscowościach: Mazurowice, Kawice, Źródła.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:3.000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące 00/100 ) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy :a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w KREDYT BANK SA IV Oddział Wrocław, nr 431500 1793 1217 9002 3658 0000, b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych;d) gwarancjach bankowych ; e) gwarancjach ubezpieczeniowych;f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy nie- podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. l pkt 1-3 ustawy Pzp. I.Potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osobę, która spełnia następujące wymagania: 1)osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownika robót elektrycznych: a) minimalna liczba osób : 1; b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje - minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika robót elektrycznych przy realizacji zadań obejmujących utrzymanie , konserwacje i naprawę drogowej sygnalizacji świetlnej oraz tzw. aktywnych oznakowań przejść dla pieszych na drogach publicznych; - uprawnienia budowlane w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych ( dopuszcza się uprawnienia budowlane w ograniczonym zakresie zgodnie z zapisami rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz.U. z 2006 r Nr 83,poz. 578 z późniejszymi zmianami ). 2) osoby proponowane do pełnienia funkcji montera konserwatora: a) minimalna liczba osób : 2; b) osoby proponowane do pełnienia funkcji montera winny posiadać uprawnienia do zajmowania się urządzeniami instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu co najmniej 1 kV na stanowisku eksploatacji; c) jeden z monterów winien posiadać dodatkowo uprawnienia do obsługi i konserwacji sterowników sygnalizacji świetlnych; II. Potencjał techniczny - Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami i środkami transportu wymienionymi poniżej lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia t.j. : podnośnik samochodowy - 1 szt., agregat prądotwórczy - 2 szt., agregat spawalniczy- 1 szt., samochód dostawczy - patrolowy - 2 szt. III. Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował ( zakończył ) 2 zadania obejmujące utrzymanie, konserwację i naprawy drogowej sygnalizacji świetlnej na drogach publicznych. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt. I-III muszą spełniać łącznie.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. III.2. ( poniżej ), na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art.24 ust.1 pkt1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi nie będzie dysponował , musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób.Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień. 4. Wykaz narzędzi, urzadzeń i środków transportu, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże w wykazie narzędzia, urządzenia i środki transportu, którymi nie będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi, urządzeń i środków transportu. 5. Informację o doświadczeniu Wykonawcy ( Doświadczenie zawodowe ). Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 2. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 i 7 winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt. 2. 9. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu ( np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem ). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski i poświadczone przez Wykonawcę 10. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt 1 winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 2 albo odpowiadające im określone w pkt 6 i 7 winny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 3 - 5 mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólną ofertę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział Wrocław.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu,Rejon w Wołowie,56-100 Wołów, Ul.Piłsudskiego 10, pokój Nr 9, po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym odbioru SIWZ.Koszt 1 egz.10 PL.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2009 godzina 09:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu,Rejon w Wołowie,56-100 Wołów, Ul.Piłsudskiego 10, pokój Nr 1 - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- USŁUGA- PRZEGLĄDY I NAPRAWY POJAZDÓW Nr sprawy: TECH/251/AK/2025
- Dostawa i montaż metalowych regałów jezdnych w archiwum zakładowym Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu, przy ul. Zielińskiego 1
- Budowa sygnalizacji Świetlnej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 439 w rejonie skrzyżowania z ul. Szkolną w m. Radziądz (zaprojektuj i wybuduj).
- BZP.2710.78.2025.MR Dostawa mikroskopów wraz z akcesoriami dla Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego.
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych stanowiącym własność Gminy Wrocław zarządzanych przez Zamawiającego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





