To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-02-23
Wrzosowa: Pełnienie funkcji wielobranżowego Inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z projektowaniem i budową inwestycji pn. Budowa Zakładu Kompostowego przy Częstochowskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. w Sobuczynie.
Numer ogłoszenia: 43463 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17137 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa, woj. śląskie, tel. (034) 327-53-20, faks (034) 327-52-66.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji wielobranżowego Inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z projektowaniem i budową inwestycji pn. Budowa Zakładu Kompostowego przy Częstochowskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. w Sobuczynie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia. Pełnienie funkcji wielobranżowego Inspektora Nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z projektowaniem i budową inwestycji pn. Budowa Zakładu Kompostowego przy Częstochowskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Sp. z o.o. w Sobuczynie, realizowanej przy finansowym wsparciu Unii Europejskiej z środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. 2. Zakres zamówienia. 2.1. Do podstawowych obowiązków Inspektora nadzoru należy: 2.1.1. Realizacja podstawowych obowiązków określonych w art. 25 i art. 26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U.2010.243.1623) i innych przepisach tej ustawy znajdujących zastosowanie do realizacji przedmiotu zamówienia. 2.1.2. Nadzorowanie budowy w takich odstępach czasu, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, a w razie potrzeby stawianie się na budowie na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy Zadania Inwestycyjnego; 2.1.3. Zapoznanie się z dokumentacją w postaci: Programu Funkcjonalno Użytkowego (PFU). W przypadku zastrzeżeń w stosunku do PFU, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu propozycje niezbędnych korekt w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia przekazania dokumentu przez Zamawiającego. 2.1.4. Sporządzenie na podstawie PFU, wstępnego oszacowania wartości Zadania Inwestycyjnego w zakresie robót budowlanych (bez uwzględnienia linii technologicznej). 2.1.5. Pomoc merytoryczna dla Zamawiającego w trakcie prowadzenia postępowania przetargowego na wybór Wykonawcy Zadania Inwestycyjnego w zakresie zagadnień technicznych Programu Funkcjonalno Użytkowego. 2.1.6. Uczestnictwo w procesie opracowywania projektu budowlanego przez Wykonawcę Zadania Inwestycyjnego, w zakresie analizy i kontroli rozwiązań technologiczno-budowlanych na etapie ich opracowywania przez projektanta, zwłaszcza w przypadku pytań i zastrzeżeń kierowanych przez Wykonawcę Zadania Inwestycyjnego do Zamawiającego; 2.1.7. Nadzorowanie przygotowania i kompletowania dokumentów wymaganych Ustawą Prawo Budowlane, niezbędnych dla rozpoczęcia i realizacji Zadania Inwestycyjnego; 2.1.8. Organizowanie i udział w naradach dotyczących realizacji Zadania Inwestycyjnego (Rady Budowy), wg harmonogramu uzgodnionego z kierownikiem budowy i Zamawiającym, oraz opracowywanie protokołów z posiedzeń z poszczególnych narad; 2.1.9. Kontrolowanie i rozliczenie finansowo-rzeczowe budowy (w tym sprawdzanie kosztorysów powykonawczych, obmiarów, akceptacja i odbiór wykonanych robót na protokole odbioru częściowego będącym podstawą do fakturowania częściowego przez Wykonawcę Zadania Inwestycyjnego, parafowanie faktur wystawionych przez Wykonawcę Zadania Inwestycyjnego; 2.1.10. Uczestniczenie we wprowadzeniu Wykonawcy na budowę (w tym przygotowanie dokumentów niezbędnych do przejęcia placu budowy) i w odbiorach obiektu we wszystkich fazach tj. a) w okresie budowy, kiedy na bieżąco sprawdza się jakość i ilość wykonanych robót, w tym ze szczególną starannością roboty, do których dostęp w przyszłości będzie utrudniony (podlegające zakryciu i zanikające), b) po zgłoszeniu robót do odbioru, kiedy sprawdza się kompletność i prawidłowość wykonania w postaci zgromadzonych przez kierownika budowy (robót) prób i badań wykonanych robót, a w tym także co do prac projektowych; c) w czasie odbioru (końcowego i ostatecznego) połączonego z przekazaniem do eksploatacji, kiedy to zamawiający jest obowiązany wykryć wady jawne, których nie wykrył w dwóch poprzednich fazach 2.1.11. Sprawdzanie kompletności i jakości dokumentacji powykonawczej i przekazanie po sprawdzeniu Zamawiającemu; 2.1.12. Kontrola jakościowa, ilościowa, finansowa i formalna postępu robót na budowie - a w tym opracowywanie miesięcznych raportów dotyczących stanu robót i przekazywanie Zamawiającemu w terminie do 5 dnia kolejnego miesiąca wg. stanu na ostatni dzień zakończonego miesiąca robót. 2.1.13. Nadzór nad prowadzeniem badań, pomiarów, prób i odbiorów częściowych i odbioru końcowego; 2.1.14. Wykrywanie, notyfikacja, rejestracja, kontrola i koordynacja usuwania wad w trakcie realizacji budowy; 2.1.15. W przypadku odstąpienia od umowy z Wykonawcą Zadania Inwestycyjnego, Inspektor Nadzoru wykona inwentaryzację budowy oraz ustali wartość wykonanych już robót w oparciu o stawki kosztorysu ofertowego, faktycznego zaawansowania robót na dzień ich przerwania, a także wartość nie użytych i pozostawionych na budowie materiałów, zaplecza budowy i budowli tymczasowych a także przygotuje kosztorysy inwestorskie na roboty niewykonane celem określenia zakresu dla nowego wykonawcy robót. 2.1.16. Niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego celem podjęcia stosownych decyzji, co do zlecenia Wykonawcy Zdania Inwestycyjnego, robót dodatkowych nie przewidzianych umową zawartą z Wykonawcą w przypadku zajścia konieczności ich wykonania; 2.1.17. Nadzór nad ewentualnymi robotami dodatkowymi; 2.1.18. Egzekwowanie działań Wykonawcy Zadania Inwestycyjnego zapewniających przestrzeganie podczas trwania budowy zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zawartych w przepisach, o których mowa w art. 21a ust. 3 Prawa Budowlanego, oraz w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 2.1.19. W okresie obowiązywania rękojmi i gwarancji na roboty i materiały udzielonej przez Wykonawcę Zadania Inwestycyjnego, Wykonawca (Inspektor Nadzoru) zobowiązuje się uczestniczyć we wszystkich czynnościach związanych z usuwaniem wad i usterek, a w tym ocenie technologicznej ich występowania, kwalifikacji wad (usuwalne, nieusuwalne, istotne, nieistotne) przygotowywaniu stosowanych zawiadomień, wycenie wartości poszczególnych wad i usterek. 2.1.20. Wykonywanie wszystkich innych czynności nie wymienionych w niniejszej Umowie, niezbędnych do prawidłowego prowadzenia, zakończenia inwestycji oraz przekazania do użytkowania wykonanych obiektów. 2.2. Inspektor Nadzoru jest w granicach posiadanego umocowania niniejszą umową przedstawicielem Zamawiającego w ramach umowy zawartej z Wykonawcą Zadania Inwestycyjnego. Inspektor Nadzoru nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z Wykonawcą Zadania Inwestycyjnego, ani konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. W przypadku wystąpienia takiej konieczności, zwiększenie kosztów lub wprowadzenie zmian w Umowie musi być uzgodnione z Zamawiającym, przed przedstawieniem stanowiska Wykonawcy Zadnia Inwestycyjnego. 3. Dodatkowe informacje. Zakres prac dotyczący inwestycji pn. Budowa Zakładu Kompostowego przy CzPK Sp. z o.o. w Sobuczynie określony został w Załącznik Nr 9 SIWZ - Program Funkcjonalno - Użytkowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest przy finansowym wsparciu Unii Europejskiej z środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lider: Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Inwestycyjne WUDIMEKS Sp. z o.o., ul. Armii Krajowej 60/62, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
- Partner: EKOCENTRUM - Wrocławski Ośrodek Usług Ekologicznych Sp. z o.o., ul. Budziszyńska 35/1, 54-434 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 441874,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 110809,52
Oferta z najniższą ceną: 110809,52 / Oferta z najwyższą ceną: 239500,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach realizacji inwestycji - Kompleksowa termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego w Myszkowie"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Modernizacja pomieszczeń w ramach projektu Program rozwoju świadczeń ambulatoryjnych i opieki jednego dnia w WCPiT
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach realizacji inwestycji "Kompleksowa termomodernizacja budynku Zespołu Szkół nr 1 im. E. Kwiatkowskiego w Myszkowie"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru oraz wykonanie koreferatów dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby gm. Juchnowiec Kościelny.
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Sprawiedliwa transformacja poprzez instalacje odnawialnych źródeł energii w budynkach prywatnych w Gminie Dobryszyce"
- "Usługa Inżyniera Kontraktu dla realizacji zadania pn. "Adaptacja obiektu dawnego kościoła Mennonitów na cele działalności Cappelli Gedanensis"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





