Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-27
Łódź: Przegląd i doszczelnienie wewnętrznej instalacji gazowej w administrowanych nieruchomościach
Numer ogłoszenia: 43455 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód" , ul. Lubelska 9/11/8, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6847601, faks 042 6847576.
- Adres strony internetowej zamawiającego: anwschod.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przegląd i doszczelnienie wewnętrznej instalacji gazowej w administrowanych nieruchomościach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacyjna polegająca na wykonaniu przeglądu i doszczelnieniu wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach administrowanych przez Zamawiającego ujęta w trzech etapach: a/ etap I - 392 lokale termin realizacji: 01.04.2009 - 30.04.2009, b/ etap II - 442 lokale termin realizacji: 04.05.2009 - 10.06.2009, c/ etap III - 398 lokali termin realizacji: 01.09.2009 - 15.10.2009, - zgodnie z wykazem budynków stanowiącym zał.1,1a,1b, do niniejszej specyfikacji w zakresie: a/ sprawdzenia stanu technicznego instalacji gazowej na pionach i poziomach wg załącznika nr 4 i 5 do niniejszej specyfikacji oraz w lokalach wg załącznika nr 6 do niniejszej specyfikacji, b/ wykonania próby szczelności instalacji gazowej w lokalach w pionach i poziomach wraz z doszczelnieniem po uprzednim zlokalizowaniu miejsca nieszczelności, c/ wykonania próby szczelności urządzeń gazowych w lokalach i w budynku, d/ wykonania remontu kurków gazowych przy gazomierzach i urządzeniach gazowych, e/ wymiany lub doszczelnienia złączy gwintowanych na podejściach do odbiorników, trojaków, zaworów i długiego gwintu, f/ doszczelnienia podejść pod gazomierze, g/ montażu tulei ochronnych: - przy przejściu przez przegrody budowlane /stropy/, - w miejscach kolizji z innymi instalacjami /piony + poziomy/, h/ uruchomienia instalacji gazowej, odpowietrzenia instalacji i odbiorników gazowych, i/ zabezpieczenia antykorozyjnego przewodów instalacji gazowej poprzez jednokrotne malowanie rur gazowych w kolorze żółtym, 2/ Szczegółowy zakres czynności objętych usługą, zawiera zał.7 i 8 do niniejszej specyfikacji. 3/ W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: a/ powiadomienia wyznaczonego inspektora dozoru ze strony Zamawiającego o rozpoczęciu przeglądu /zał. nr 2/ i zakończeniu przeglądu w celu komisyjnego odbioru /zał. nr 3/ oraz sporządzenia niezbędnych protokołów: b/ wykonania przeglądu technicznego instalacji gazowej od kurka głównego do instalacji mieszkalnych i lokalach użytkowych - wg. zał. 5 do niniejszej specyfikacji, c/ wykonania przeglądu instalacji gazowej w lokalach - wg. zał. 6 do niniejszej specyfikacji, d/ wykonania próby szczelności instalacji gazowej w budynku - wg zał. 4 do niniejszej specyfikacji, e/ dokonywania w przypadkach koniecznych, niezbędnych uzgodnień z Gazownią Łódzką, f/ wykonywania przeglądów zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych /Dz. U. Nr 47 poz. 401/, g/ wykonywania przeglądów zgodnie z wytycznymi Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego - Ustawa z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane /Dz. U. nr 89 poz. 414/ w sprawie wykonywania przeglądów instalacji gazowej w wielorodzinnych budynkach mieszkalnych zamieszkania zbiorowego i użyteczności publicznej - załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art.22 ustawy PZP, o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy; 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a/ w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1a, Wykonawca winien prowadzić działalność gospodarczą zgodną z przedmiotem zamówienia i posiadać stosowne uprawnienia budowlane, który należy potwierdzić dokumentami i oświadczeniami. Ocena spełnienia w/w warunku /spełnia/nie spełnia/ nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców dokumentów i oświadczeń. b/ w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1b, Wykonawca winien posiadać doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu , że jako główny Wykonawca wykonał należycie co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, posiadać potencjał techniczny gwarantujący terminowe i jakościowo dobre wykonanie usługi oraz dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, który należy potwierdzić dokumentami i oświadczeniami. Ocena spełnienia w/w warunku /spełnia/nie spełnia/ nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców dokumentów i oświadczeń. c/ w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1c, Wykonawca winien posiadać sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą terminowe wykonanie zamówienia oraz posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia, który należy potwierdzić dokumentami: Ocena spełnienia w/w warunku /spełnia, nie spełnia/ nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców dokumentów. d) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1d, Wykonawca winien załączyć podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art.22 ust. 1 i art. 24 ustawy. Ocena spełnienia w/w warunku /spełnia, nie spełnia/ nastąpi na podstawie załączonego przez każdego z Wykonawców oświadczenia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem należnych podatków i opłat na Urząd Skarbowy oraz składek na ZUS. 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę bądź kierownika robót /oświadczenie kierownika robót o wykonywaniu usług nadzoru na rzecz Wykonawcy/ uprawnień budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: a/ w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, Roz.4 § 23, b/ ważne świadectwo kwalifikacyjne dozoru /D/ uprawniające do pełnienia dozoru nad eksploatacją urządzeń i instalacji gazowych, c/ ważne zaświadczenie O.I. Inż. Bud. - osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, 4. Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i zostały wyszczególnione w wykazie osób w zał. nr 9 do SIWZ ważnych świadectw kwalifikacyjnych /E/ uprawniających do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji gazowej. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, /w ilości co najmniej jednej w okresie 12 m - cy na kwotę min. 20 000,00 zł / odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, ze szczególnym uwzględnieniem usług świadczonych na rzecz podmiotów prowadzących działalność zbliżoną do działalności Zamawiającego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców usług, zał. nr 10 do SIWZ. 6. Dokumenty /referencje/ potwierdzające, że wszystkie wykazane w załączniku nr 10 usługi zostały wykonane należycie. 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (co najmniej: trzy osoby, posiadające ważne zaświadczenia kwalifikacyjne /E/ uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i instalacji gazowej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 9 do SIWZ. 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum: 50 000,00 zł, w przypadku załączenia dokumentu na okres krótszy, do oferty należy dołączyć zobowiązanie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia. 9. podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art.22 ust. 1 i art. 24 ustawy - zał. nr 11 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anwschod.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: A.N.Łódź-Górna Wschód 93-129 Łodź ul. Lubelska 9/11 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:30 - 14:00 w pokoju nr 31.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 10:00, miejsce: A.N.Łódź-Górna Wschód 93-129 Łodź ul. Lubelska 9/11 pokój 31.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Przeprowadzenie procesu certyfikacyjnego dla RDLP w Łodzi według standardu FSC, wykonanie dwóch audytów okresowych oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem
- DEA OZPA 272.13.2025 NAJEM DŁUGOTERMINOWY FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU CHŁODNI TYPU FURGON (VAN) NA POTRZEBY WOJEWÓDZKIEJ STACJI SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNEJ W ŁODZI
- Opracowanie dokumentacji technicznych i projektowych dla budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 3 części
- ZP/3/2025 - dostawa spektrometru absorpcji atomowej z atomizacją techniką płomieniową wraz z akcesoriami dla Instytutu Technologii i Analizy Żywności
- Usługa zaprojektowania, wykonania oraz uruchomienia prototypowej/pilotażowej instalacji odzysku ciepła z gazów technologicznych istniejących 3 linii do wytwarzania izolacji polimerowej.
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 173 w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług konserwacji i napraw awaryjnych systemów sygnalizacji alarmu pożarowego (SAP) i dźwiękowych systemów ostrzegawczych (DSO) w budynkach Politechniki Gdańskiej
- Świadczenie usług konserwacji technicznej nieruchomości Urzędu Dozoru Technicznego wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych - ZP-DA-88/25
- Wykonanie usługi dla zadania pn.: "Bieżące utrzymanie urządzeń w sieci i zapewnienie ciągłej sprawności 67 sztuk parkomatów w Podstrefie A w Strefie Płatnego Parkowania w Kielcach"
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń dla potrzeb utworzenia Centrum Badania Metabolizmu Człowieka i Profilaktyki Chorób Metabolicznych w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie gotowości do usuwania awarii na wodociągu Krempachy - Nowa Biała w 2025r.
- Wykonanie usługi dla zadania pn. : "Bieżące utrzymanie urządzeń w sieci i zapewnienie ciągłej sprawności 30 sztuk parkomatów w Podstrefie B w Strefie Płatnego Parkowania w Kielcach
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.