Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-14
Ogłoszenie nr 43452 - 2017 z dnia 2017-03-14 r.
Nowa Sól: Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 374077-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: WS SPZOZ , krajowy numer identyfikacyjny
970774733, ul.
Chałbińskiego
7,
67-100
Nowa Sól, państwo
Polska, woj.
lubuskie, tel.
(68)3882285, faks
(68)3871281, e-mail
zpszpital.krystyna@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpital-nowasol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: WS SP ZOZ w Nowej Soli
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DZP 280-110/2016/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sukcesywne dostawy materiałów budowlanych na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
44190000-8
Dodatkowe kody CPV:
44111400-5,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Pakiet 1 |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na PAKIET I zostały złożone dwie oferty. Jednakże oferta nr 2 z najniższa ceną tj. Przedsiębiorstwa Handlowego "SEA" Paweł Bronikowski z siedzibą w Płocku opiewa na kwotę brutto 61 448,09 zł. Zamawiający na sfinansowanie ww. przedmiotu zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto 31 823,30 zł. Tak, więc zgodnie z zapisami treści art.93 ust.1 pkt 4 cytowanej na wstępie ustawy, niniejsze postępowanie podlega unieważnieniu. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Pakiet 2 |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10615.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 11907.10 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Pakiet 3 |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT128559.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 107051,91 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Pakiet 4 |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na PAKIET IV została złożona jedna oferta , tj. Firmy METAZBYT - HURT Sp. z o.o z siedzibą w Bielsko - Biała ,której cena opiewa na kwotę brutto 56 204,98 zł. Zamawiający na sfinansowanie ww. przedmiotu zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto 40 864,29 zł. Tak, więc zgodnie z zapisami treści art.93 ust.1 pkt 4 cytowanej na wstępie ustawy, niniejsze postępowanie podlega unieważnieniu. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Pakiet 5 |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy - Firmy HAŁAS Krzysztof Hałas z siedzibą w Lesznie, ul. Dekana 6f, 64-100 Leszno,ze względu na to, iż ww. Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą. Tak więc zgodnie z zapisami art. 80 ust.1 pkt 7a wyżej cytowanej ustawy ofertę Wykonawcy należało odrzucić. W związku z tym, iż na Pakiet V została złożona tylko jedna oferta tj. Firmy HAŁAS Krzysztof Hałas z siedzibą w Lesznie , ul. Dekana 6f,64-100 Leszno w oparciu o zapis art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164z poźn.zm.) Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania na PAKIET V ze względu na brak ofert niepodlegających odrzuceniu. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Pakiet 6 |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT93359.57 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 88160.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- "Usługi w zakresie dezynsekcji, deratyzacji, odmuszania w tym również tępienia insektów, likwidacja owadów żądlących w obiektach WS SP ZOZ w Nowej Soli"
- "Remont drogi powiatowej nr 1051F"
- Dostawa przenośnych magazynów energii na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nowej Soli.
- Dostawa 3 sztuk agregatów prądotwórczych wraz z montażem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Nowej Soli
- Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni oraz ciągów pieszych i rowerowych dróg gminnych na terenie miasta Nowa Sól w latach 2025-2026.
- Nadzór inwestorski branży konstrukcyjno-budowlanej dla zadania pn. Wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych i dachów oraz wymianą drzwi zewnętrznych Szkoły Podstawowej nr 8 w Nowej Soli.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





