eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódźprzegląd sprzętu do zimowego utrzymania dróg produkcji Schmidt - Holding będącego na wyposażeniu technicznym rejonów dróg krajowych w województwie łódzkim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-21

POZYCJA 43447

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: przegląd sprzętu do zimowego utrzymania dróg produkcji Schmidt - Holding będącego na wyposażeniu technicznym rejonów dróg krajowych w województwie łódzkim Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, do kontaktów: inż. Zdzisław Głowacki, Violetta Kuźbik, ul. F.D. Roosevelta 9 lok. 13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 6377536, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.lodz.gddkia.gov.pl lub www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przegląd sprzętu do zimowego utrzymania dróg produkcji Schmidt - Holding będącego na wyposażeniu technicznym rejonów dróg krajowych w województwie łódzkim. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przegląd sprzętu do zimowego utrzymania dróg produkcji Schmidt-Holding będącego na wyposażeniu technicznym rejonów dróg krajowych w województwie łódzkim w ilościach: 1.rozsypywarki Nido-90 szt. 31, 2.rozsypywarki STRATOS szt. 15, 3.pługi odśnieżne SNK-270 szt. 80, 4.pług odśnieżny FM 3.3 szt. 1, 5.wytwornica solanki S2000 szt. 13, 6.odśnieżarki wirnikowe SUPRA szt. 2 7.osprzęt do nośnika UNIMOGA - rozsypywarka szt. 6, - pług wirnikowy szt. 6, - pług lemieszowy o zmiennej geometrii szt. 6 Przygotowanie go do eksploatacji w sezonie zimowym 2006/2007 polegający na: sprawdzenie szczelności układów hydraulicznych i wymiana filtrów oleju, kontrola instalacji elektrycznych, styków i połączeń, przeprowadzenie kontrolnego pomiaru obrotów talerza, taśmy podającej,i pompy solanki, sprawdzenie luzu kolumny i piasty koła npędzającego, /obsługa silnika/, sprawdzenie układu napędu hydraulicznego, smarowanie wszystkich punktów smarowniczych, sprawdzenie mocowania lemieszy gum owych oraz stopnia ich zużycia, sprawdzenie sterowania urządzeniami, Wykonaniu napraw sprzętu w zakresie wynikającym z przeglądów i uzgodnionym z usługodawcą , po sporządzeniu i zatwierdzeniu przez Zleceniodawcę protokołów określających zakres naprawy i niezbędne do naprawy zespoły, podzespoły i części 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.10.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi Kod CPV wg słownika 2008: 50.10.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: jak w pkt II.1.5 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.11.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2.500 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. zobowiąże się do wykonania usług osobiście 2. Spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy 3. Wykonawca musi wykazać: a. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w tym zgodnej z przedmiotem zamówienia przewidzianego do wykonania w ramach niniejszego projektu, na równowartość co najmniej 0,5 mln zł 4. Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu podobnych usług i wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat wykonywał przeglądy i naprawy sprzętu do zimowego utrzymania dróg w ilościach: - rozsypywarki - 90 sztuk, pługi lemieszowe 160 sztuk, wytwornice solanki 30 sztuk, odśnieżarki wirnikowe 10 sztuk. 5. Wykonawca musi dysponować stanowiskami do prób i badań rozsypywarek i pługów umożliwiających diagnostykę geometrii, układu hydraulicznego i sterowania a także instalacji elektrycznej. 6.Wykonawca winien posiadać dostępność do oryginalnych części i podzespołów gwarantujących wykonanie napraw o właściwej jakości i utrzymanie po naprawie nadanego przez producenta znaku CE. 7. Wykonawca musi zapewnić transport sprzętu z baz materiałowych do miejsca naprawy i dostarczyć go po naprawie na do baz terenie woj. łódzkiego. 8. spełnia pozostałe wymagania określone w SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena ofert będzie oparta na ocenie spełniania wszystkich kryteriów określonych w SIWZ na zasadzie \spełnia/nie spełnia\, tj. w zależności od doświadczenia zawodowego,posiadanego sprzętu i innych istotnych informacji wykazanych w odpowiedziach Wykonawcy na przekazanych formularzach i dostarczonych dokumentach zgodnie z załączonymi w SIWZ wymaganiami. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje i formalności: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz o spełnianiu warunków uczestnictwa w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp, 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert. 3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert, 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania Ofert. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania Ofert. 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w ogłoszeniu aktualna na dzień składania Ofert. 7. Informacja o dysponowaniu stanowiskami do prób i badania rozszypywarek i pługów w ww zakresie. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu. 8. Oświadczenie o dostępności do oryginalnych części i podzespołów gwarantujących wykonanie napraw o właściwej jakości i utrzymanie po naprawie znaku CE. 10.Informacja o doświadczeniu Wykonawcy. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w ogłoszeniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 4 i 5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej oraz w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, a do Wniosku należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 100% (A+B), w tym: 0 2. A. 50% - wartość ogółem brutto przeglądów, 50 3. B.50% - wartość ogółem brutto przygotowania do eksploatacji, 50 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.gddkia.gov.pl lub www.gddkia.gov.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelewem lub w kasie Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2006, godzina 10:00, sala konferencyjna pok. 12.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art 67. Zamawiający wybiera pisemną formę prowadzenia postępowania. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria:. Cena 100% (A+B), w tym: A. 50% - wartość ogółem brutto przeglądów, B.50% - wartość ogółem brutto przygotowania do eksploatacji, Punkty zostaną obliczone wg n/w wzoru : Najniższa wartość A. w złoż. ofertach Najniższa wartość B. w złoż. ofertach ---------------------------------------------- . x 50% + ---------------------------------------------. x 50% Wartość A. w badanej ofercie Wartość B. w badanej ofercie Oferta z najwyższą ilością punktów zostanie uznana za najkorzystniejszą. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.