Ogłoszenie z dnia 2009-12-18
Koszalin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i urządzeń kopiujących, znak sprawy 19/łącz./09
Numer ogłoszenia: 434426 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin, ul. Wojska Polskiego 66, 75-903 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456672, faks 094 3437730.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i urządzeń kopiujących, znak sprawy 19/łącz./09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego i urządzeń kopiujących, w tym kaset, tuszy, tonerów i głowic do drukarek i faksów oraz tonerów do urządzeń kopiujących. 2. Wymagania w stosunku do materiałów eksploatacyjnych: 1) Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne powinny być wykonane z nowych elementów, wcześniej nie używanych i przerabianych oraz bez śladów uszkodzenia, (w stosunku do kaset, tuszy i tonerów nieregenerowane i nierefabrykowane), w oryginalnych opakowaniach posiadających znak firmowy producenta, zaopatrzonych w etykietę zawierającą numer katalogowy, typ i model urządzenia, do którego jest przeznaczone oraz termin przydatności do użytku. 2) Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych (tuszy i tonerów), posiadających pojemności startowe. 3) Zamawiający informuje, że jest związany umowami gwarancyjnymi z producentami używanych urządzeń. Zawarte przez Zamawiającego umowy gwarancyjne nakładają m.in. obowiązek stosowania materiałów eksploatacyjnych wyszczególnionych i preferowanych w instrukcjach obsługi. Nie przestrzeganie umowy gwarancyjnej może narazić Zamawiającego na jej utratę i szkodę. 3. Informacja o ofertach równoważnych: 1) Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na materiały eksploatacyjne stanowiące zamienniki o parametrach wymaganych przez producenta urządzenia, a wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ, z zastrzeżeniem materiałów wymienionych w pozycji 2, 13, 14, 17. 2) W przypadku odwołania się przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia do znaku towarowego, patentu, źródła pochodzenia, symbolu katalogowego producenta, przyjmuje się, że Zamawiający wskazał wyłącznie na klasę produktu i służy ustaleniu standardu dotyczącego parametrów, w szczególności: pojemności, jakość wydruku, szybkości schnięcia, wydajności, nie wskazuje natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego materiał jest przeznaczony, o parametrach takich samych lub lepszych (większa pojemność, lepsza wydajność, szybszy czas schnięcia) w stosunku do typu materiału oryginalnego. 3) W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny współpracował z urządzeniami wymienionymi w załączniku nr 1 do SIWZ w kolumna 2 i odpowiadał, co najmniej wydajności, jakości wydruku, szybkości schnięcia, pojemności materiałów oryginalnych - dane dotyczące produktu równoważnego powinny być wpisane w kolumnie 3 w/w załącznika z podaniem pełnych nazw symboli, modeli, producentów itp. lub poprzez załączenie do oferty dokumentów potwierdzających, że spełniają one, co najmniej wymagane przez Zamawiającego parametry o których mowa powyżej w stosunku do materiałów oryginalnych. 4) Ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ spoczywa na składającym ofertę w myśl art. 30 ust. 5 uPzp. 5)W przypadku oferowania materiału oryginalnego Wykonawca w/w kolumnie powinien dokonać zapisu ORYGINAŁ. 4. Informacja o gwarancji/rękojmi: 1) Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne muszą być wyprodukowane w bieżącym roku. 2) Zamawiający wymaga, aby oferowane materiały eksploatacyjne do sprzętu komputerowego posiadały termin przydatności do użycia, na co najmniej 12 miesięcy licząc od terminu protokolarnego odbioru towaru od Wykonawcy. 5. Informacja o miejscu i sposobie dostawy: 1) Miejscem dostawy będzie magazyn LOCO siedziba Zamawiającego w Koszalinie. 2) Dostawa odbędzie się jednorazowo w ciągu 5 dni licząc od terminu podpisania przedmiotowej umowy. 3) Realizacja przedmiotu zamówienia odbędzie się transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko. 4) Dostawa towaru winna się odbyć w dzień roboczy, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.23.30 - Taśmy i bębny do kalkulatorów 30.19.93.40 - Formularze ciągłe 30.19.97.60 - Etykiety .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 7117.08 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRIMA"-KOMPUTERY.SYSTEMY KOMPUTEROWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRIMA"-KOMPUTERY.SYSTEMY KOMPUTEROWE SP. Z O.O.
- PRIMA - Komputery. Systemy komputerowe Sp. z o.o., ul. Szczecińska 14, 75-135 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7092.50
- Oferta z najniższą ceną: 7092.50 oferta z najwyższą ceną: 8297.50
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 162 odc. Rydzewo - Zarańsko
- Rękawice jednorazowego użytku
- 9/TP1/SZP-2/2025 Modernizacja z dostosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami pomieszczeń SWFiS w budynku "W" przy ul. Racławickiej 15 w Koszalinie.
- REMONT BUDYNKU KOSZAROWEGO NR 2 ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 66 W KOSZALINIE (DZSW).
- Remont siedziby Prokuratury Rejonowej w Drawsku Pomorskim - IV - etap - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - etap V - ocieplenie wraz z remontem elewacji i tarasu budynku.
- Przebudowa DW 112 - obwodnica m. Karlino
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń wielofunkcyjnych z serwisem oraz obsługą materiałowo-serwisową
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
- DOSTAWĘAMATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH: TUSZY, TONERÓW, WKŁADÓW BARWIĄCYCH DO URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
- Dostawa, instalacja oraz dzierżawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów oraz papieru xero w 2025 r.
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.