eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OrnontowiceWykonanie wodociągu przy ul.Leśnej ( na odcinku od komory przy ul. Zamkowej do psesji nr 53 ) wraz z wodociągiem na osiedlu przy ul. Leśnej (Cyprysowa, Śiwerkowa) w Ornontowicach.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-27

Ornontowice: Wykonanie wodociągu przy ul.Leśnej ( na odcinku od komory przy ul. Zamkowej do psesji nr 53 ) wraz z wodociągiem na osiedlu przy ul. Leśnej (Cyprysowa, Śiwerkowa) w Ornontowicach.
Numer ogłoszenia: 43414 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ornontowice , ul. Zwycięstwa 26a, 43-178 Ornontowice, woj. śląskie, tel. 032 3306225, faks 032 3306214.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ornontowice.bip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wodociągu przy ul.Leśnej ( na odcinku od komory przy ul. Zamkowej do psesji nr 53 ) wraz z wodociągiem na osiedlu przy ul. Leśnej (Cyprysowa, Śiwerkowa) w Ornontowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie sieci wodociągowej i przyłączy do budynków jednorodzinnych wraz z węzłami wodomierzowymi.Zadanie inwestycyjne obejmuje budowę sieci wodociągowej przy ul. Leśnej oraz na osiedlu przy ul. Cyprysowej i Świerkowej w Ornontowicach wraz z przyłączami do budynków mieszkalnych jednorodzinnych położonych w jej okolicy. Połączenie nowej sieci wodociągowej zaprojektowano z wodociągiem istniejącym przy ul. Zamkowej w pkt. A i H oraz w komorze wodociągowej w pkt. D W ramach zamówienia należy wykonać sieć wodociągową z rur klasy 100, PE-HD 110 mm, SDR 11, PN 16 o długości 1 046,0 m, PE 90mm - 439,0 m, PE 63 mm - 32,0 uzbrojonej w hydranty nadziemne O 80 mm- 13 kpl. oraz 85 szt. przyłączy wodociągowych PE 40 mm o łącznej długości 835,00 m wraz z węzłami wodomierzowymi - 85 kpl.(istniejące zestawy wodomierzowe podlegają wymianie ), które należy połączyć z istniejącymi instalacjami wody zimnej. Część sieci wodociągowej należy wykonać metodą przewiertu sterowanego ( rurociąg PE 110 mm - 735,5 m, PE 90 mm - 101,0 m ).Wodociąg posadowiony jest na głębokości ok.1,45 - 1,50 m na podsypce piaskowej gr. 20 cm z obsypką piaskową gr.30 cm. Ponadto należy dokonać demontażu rur stalowych oc. O 25-32 mm - 200 mb., O 40 - 50 mm - 150 m, istniejących hydrantów nadziemnych O 80 mm - 5 szt. oraz 85 kpl. istniejących węzłów wodomierzowych.Po ukończeniu robót należy wykonać operat geodezyjny ( powykonawczy ) wybudowanej sieci wodociągowej i przyłączy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 9 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania robotami budowlanymi - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych oraz minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne. 4.Zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, roboty budowlane porównywalne z przedmiotem zamówienia - budowa sieci wodociągowych oraz kanalizacji sanitarnych, na łączną wartość minimum 5 000 000,00 złotych brutto. 5.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Posiadają środki finansowe umożliwiające realizację zadania w wysokości minimum 450.000,00zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania poszczególnych warunków przez wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty oraz złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych przez zamawiającego i zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy oraz kosztorys ofertowy. 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w ar. 22 ust. 1 Ustawy, oraz oświadczenie, że Wykonawca dysponuje kwotą minimum 450.000,00 zł zapewniającą wykonanie zadania. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (Jeżeli zadanie obejmuje roboty, które nie są w całości tożsame z przedmiotem zamówienia należy podać kwotę całego zadania oraz kwotę robót tożsamych z zamówieniem i to ta ostatnia będzie uwzględniona w kryterium doświadczenie). 5.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 6.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (dokument należy dołączyć tylko w sytuacji gdy wykonawca, w wykazie osób wskaże osoby, którymi nie dysponuje a będzie dysponował). 7.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia- uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania robotami budowlanymi - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych wraz z zaświadczeniem z właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz uprawnienia geodezyjne. 8.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008r. w sprawie rodzajów i dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ornontowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ornontowice, 43-178 Ornontowice ul.Zwycięstwa 26a, pokój 322.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Ornontowice, 43-178 Ornontowice ul. Zwycięstwa 26a, pokój 322.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.