To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-18
Wrocław: Dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych, niszczarek, części i akcesoriów do maszyn biurowych oraz olejów smarowych i akcesoriów ochronnych. Nr sprawy: UZB/121/2009
Numer ogłoszenia: 434040 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 391160 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4213, ul. Obornicka 100/102, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 7656 202, faks 0-71 7652 228.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu mechanizacji prac biurowych, niszczarek, części i akcesoriów do maszyn biurowych oraz olejów smarowych i akcesoriów ochronnych. Nr sprawy: UZB/121/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu mechanizacji prac biurowych, niszczarek, części i akcesoriów do maszyn biurowych oraz olejów smarowych i akcesoriów ochronnych o wartości poniżej 133.000 euro. Nr sprawy: UZB/121/2009.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00 - Niszczarki 30.12.40.00 - Części i akcesoria do maszyn biurowych 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli 18.14.30.00 - Akcesoria ochronne 09.21.10.00 - Oleje smarowe i środki smarowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 18584.20 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zadanie nr 1 -dostawa niszczarek
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MIR - BET Mirosław Burda, ul. H. Dąbrowskiego 42, 50-457 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8085.00
- Oferta z najniższą ceną: 8085.00 oferta z najwyższą ceną: 17280.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zadanie nr 2 - Dostawa gilotyn, kalkulatorów, laminatorów, bindownic
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RAND Sp. z o.o., ul. Kwidzyńska 13, 51-415 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4501.00
- Oferta z najniższą ceną: 4501.00 oferta z najwyższą ceną: 6190.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zadanie nr 3 - Dostawa oleju do czyszczenia i konserwacji broni
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FENIX, ul. Piastowska 40, 47-200 Kędzierzyn Koźle, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 358.20
- Oferta z najniższą ceną: 358.20 oferta z najwyższą ceną: 358.20
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Zadanie nr 4 - Dostawa szafki na klucze
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAGDALENA CHACHURSKA "ONE" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
jakie przetargi wygrała firma
MAGDALENA CHACHURSKA "ONE" PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE
- P.H.U. ONE Magdalena Chachurska, Oś. Powstańców Warszawy 5/105, 61-656 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 5400.00
- Oferta z najniższą ceną: 5400.00 oferta z najwyższą ceną: 7470.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zadanie nr 5 - Dostawa wkładek przeciwhałasowych - stopery do uszu
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FENIX, ul. Piastowska 40, 47-200 Kędzierzyn Koźle, kraj/woj. opolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 240.00
- Oferta z najniższą ceną: 240.00 oferta z najwyższą ceną: 240.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa płynów infuzyjnych, żywienia poza- i dojelitowego, koncentratów do dializy na 2 lata.
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej na podstawie umowy ramowej
- Świadczenie usługi przygotowywania i wydawania posiłków dla zatrzymanych w PDOZ: KMP Jelenia Góra, KPP Środa Śląska, KPP Polkowice.
- SZP/243-335/2025 Dostawa elektrodynamicznego wzbudnika z poziomym stolikiem wraz z akcesoriami dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
- Sprzątanie pomieszczeń: pokoje biurowe, sala operatorska, sala szkoleniowo-konferencyjna, korytarze, klatka schodowa, szatnie, zaplecze socjalne, pomieszczenia sanitarne, pomieszczenie piwniczne
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót sanitarnych wewnętrznych w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia punktu napraw w ramach inwestycji pod nazwą: "Kompleksowa modernizacja i doposażenie GPSZOK w Podegrodziu"
- Tworzenie i uzupeł. magazynów OLiOC, zakup sprzętu kwatermistrzowski., utworzenie i wyposaż. bazy magazynowej, zapewnienie ciągłości dostaw energii elekt., paliwa, usług teleinf., transp. i łączności
- Zakup ubrań, obuwia i środków ochrony indywidualnej
- Dostawa środków ochrony indywidualnej w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026"
- Dostawa materiałów biurowych w podziale na dziesięć części.
- Dostawa środków ochrony indywidualnej - rezerwa wyposażenia ratownika w ilości 18 kpl. dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie-Koźlu
więcej: Oleje smarowe i środki smarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





