eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówDostawa akcesoriów, podzespołów komputerowych, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Knurów w 2012 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-14

Knurów: Dostawa akcesoriów, podzespołów komputerowych, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Knurów w 2012 r.
Numer ogłoszenia: 43386 - 2012; data zamieszczenia: 14.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Knurów , ul. dr. Floriana Ogana 5, 44-190 Knurów, woj. śląskie, tel. 32 3392308, faks 32 2351521, 3392292.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa akcesoriów, podzespołów komputerowych, oprogramowania oraz materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta Knurów w 2012 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: 1.1. sukcesywne dostawy akcesoriów, podzespołów komputerowych, oprogramowania, fachowej literatury informatycznej oraz materiałów eksploatacyjnych. 1.2. odbiór zużytych tonerów, tuszy i taśm z drukarek do regeneracji lub utylizacji. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 - Wykaz zamawianego asortymentu komputerowego i oprogramowania do wzoru umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia tylko części asortymentu wymienionego w Załączniku nr 2 do wzoru umowy, zgodnej z jego aktualnymi potrzebami. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia innej ilości asortymentu wymienionego w Załączniku nr 2 do wzoru umowy, zgodnej z jego aktualnymi potrzebami. 5. Zmiana zakresu lub ilości, o których mowa wyżej, nie może spowodować obniżenia o więcej niż 30% całkowitej wartości brutto wskazanej przez Wykonawcę w załączniku nr 2 do umowy. 6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, w tych pozycjach asortymentu (określonego w Załączniku Nr 2 do wzoru umowy), które opisał wyłącznie za pomocą wskazania znaków towarowych. Rozwiązania równoważne w n/w pozycjach mogą być zastosowane pod warunkiem, że: 6.1. dopuszczone zostaną przez gwaranta (dotyczy asortymentu określonego w pozycjach I.1,II.1, II.2, II.3 - atramenty i tonery do drukarek będących na gwarancji), 6.2. dopuszczone zostaną przez serwis MSWiA (dotyczy asortymentu określonego w pozycjach III.5, IIII.19 - tonery do drukarek), 7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 pzp ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ spoczywa na Wykonawcy. 8. Oferowane przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne: 8.1. są oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi (pochodzącymi od producenta urządzenia, do którego służą) - wolnymi od wad technicznych i dobrej jakości, 8.2. albo równoważnymi materiały eksploatacyjnymi, tj. kompatybilnymi z urządzeniami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia i o parametrach (wydajność, jakość druku, niezawodność, pojemność atramentu/tonera) takich samych lub lepszych w stosunku do podanych w opisie przedmiotu zamówienia oryginalnych materiałów eksploatacyjnych - wolnymi od wad technicznych i dobrej jakości; 8.3. będą opakowane w fabryczne opakowanie zawierające wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (np. paski zabezpieczające przed wysypaniem proszku), umożliwiające ich identyfikację (np. ilość, rodzaj, numer katalogowy), bez konieczności naruszania opakowania; 9. W przypadku zaoferowania atramentów lub tonerów innych niż oryginalne, bądź zalecane przez producenta urządzenia Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów i zobowiązany będzie do pokrycia kosztów ekspertyzy, naprawy sprzętu, a w razie trwałego uszkodzenia ograniczającego lub uniemożliwiającego eksploatację, zobowiązany będzie do pokrycia kosztów zakupu nowego sprzętu. 10. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonane dostarczony przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesiące, lub dłuższej - jeżeli wynika to z gwarancji producenta dostarczonego asortymentu. 11. Wykonawca winien posiadać: stosowne zezwolenie, zgodnie z ustawą o odpadach, na odbiór, odzysk lub unieszkodliwianie odpadów (zużytych tonerów, tuszy oraz taśm barwiących do drukarek), lub podpisaną umowę (porozumienie) na odbiór tego asortymentu z innym podmiotem posiadającym takie zezwolenie. 12. Pozostałe CPV dot. zamówienia: 31523200-0, 30237410-6, 30237460-1, 31154000-0, 30237240-3, 30233300-4, 31422000-0, 30237220-7, 302337200-1, 30195800-0, 32342412-3, 32342100-3, 30237280-5, 30237250-6, 30237252-0, 30234300-1, 30234400-2, 30199230-1, 30237430-2, 22110000-4, 48620000-0, 48730000-4, 48500000-3, 48900000-7, 48000000-8, 48761000-0, 48310000-4, 48321000-4..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 48.82.40.00 - Serwery drukarek 31.22.41.00 - Wtyki i gniazda 30.23.31.32 - Napędy dyskowe 30.23.46.00 - Pamięć flash 30.23.71.35 - Karty sieciowe 30.23.71.30 - Karty komputerowe 30.23.71.00 - Części komputerów 30.21.15.00 - Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory 30.23.71.40 - Płyty główne 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) 32.57.20.00 - Kabel komunikacyjny 32.58.11.00 - Kabel do transmisji danych 30.23.31.90 - Kontroler dysku 30.23.31.50 - Napędy dysku optycznego 30.23.73.60 - Kasety z taśmą LTO .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga wykazania w wykazie dostaw doświadczenia w wykonaniu co najmniej 1 dostawy polegającej na dostarczeniu akcesoriów komputerowych, o wartości minimum 60.000,00 zł brutto i 1 dostawy materiałów eksploatacyjnych (atramenty, tusze, tonery) wartości minimum 30.000,00 zł brutto lub 1 dostawy mieszanej, zawierającej elementy w/w dostaw, o wartości minimum 90.000,00 zł brutto, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowa­dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca może wykazać się dostawami wykonywanymi (w trakcie realizacji). W takim przypadku zrealizowana wartość dostawy, na dzień składania ofert winna być: nie mniejsza niż 60.000,00 zł. dla dostawy akcesoriów komputerowych, nie mniejsza niż 30.000,00 zł. dla dostawy materiałów eksploatacyjnych, nie mniejsza niż 90.000,00 zł. dla dostawy mieszanej. Zamawiający oceni spełnienie powyższego warunku na podstawie przedsta­wionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami (wiedzą i do­świadczeniem) niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisem­ne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamó­wienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach wskazanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na pisemny wniosek wykonawcy w siedzibie zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych, pok. 217, w godz. 8:00 - 13:30 lub za zalicz. poczt. po uiszczeniu opłaty w wys. 6,25 zł na konto zamawiającego..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Knurów, ul. dr. F. Ogana 5, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień Publicznych, pok. 217, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych - Grażyna Szweda tel. 32 339-23-08 Inspektor Wydziału Zamówień Publicznych - Monika Szczuk tel. 32 339-23-06 fax: 32 339-22-92, fax 32 441-97-44 e-mail: zp@knurow.pl.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.