eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puckprzetarg nieograniczony na świadczenie usług transportu sanitarnego znakzp/3/2008

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-03-03

Puck: przetarg nieograniczony na świadczenie usług transportu sanitarnego znak: zp/3/2008
Numer ogłoszenia: 43317 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 29613 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Franciszka Żaczka w Pucku, ul. 1 Maja, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 6730912, 6730846, fax 058 6732281.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na świadczenie usług transportu sanitarnego znak: zp/3/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług transportu sanitarnego osób samochodem przewozowym: 1) pacjentów skierowanych przez lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej z niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej, współpracujących z SP ZOZ w Pucku, w godzinach 8.00-18.00 w dni powszednie, w pozycji siedzącej lub leżącej. Podstawą realizacji usługi jest skierowanie wystawione przez lekarza poz, zgodnie z załączonym wzorem (załącznik nr 5 i załącznik nr 7), opatrzone pieczęciami zlecającego. 2) pacjentów poradni specjalistycznych SP ZOZ w Pucku, w godzinach 8.00-18.00 w dni powszednie, w pozycji siedzącej lub leżącej, skierowanych przez lekarzy specjalistów zatrudnionych w poradniach specjalistycznych w SP ZOZ w Pucku. Podstawą realizacji usługi jest skierowanie wystawione zgodnie z załączonym wzorem (załącznik nr 6), opatrzone pieczęciami zlecającego. 3) pacjentów z oddziałów szpitalnych i izb przyjęć SP ZOZ w Pucku skierowanych przez lekarzy zatrudnionych w szpitalu SP ZOZ w Pucku całodobowo przez 7 dni w tygodniu, w pozycji siedzącej lub leżącej. Podstawą realizacji usługi jest skierowanie wystawione zgodnie z załączonym wzorem (załącznik nr 2), opatrzone pieczęciami zlecającego. 4) pacjentów skierowanych przez lekarzy Pomocy Doraźnej SP ZOZ w Pucku, całodobowo przez 7 dni w tygodniu, w pozycji siedzącej lub leżącej. Podstawą realizacji usługi jest skierowanie wystawione zgodnie z załączonym wzorem (załącznik nr 6), opatrzone pieczęciami zlecającego. 2. Po podpisaniu umowy Zamawiający przedstawi wykaz lekarzy zatrudnionych w SP ZOZ w Pucku oraz wykaz niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej współpracujących z SP ZOZ w Pucku. 3. Przewóz należy realizować na każdorazowe zamówienie telefoniczne potwierdzone zleceniem pisemnym. 4. Zamawiający ustanawia limit do 4500 km wykonania miesięcznego. 5. Wykonawca będzie zobowiązany do każdorazowego ewidencjonowania ilości przejechanych km na zleceniu przewozu. 6. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia Książki wyjazdów, w której będzie rejestrował wszystkie wyjazdy zlecane przez lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej z niepublicznych zakładów opieki zdrowotnej, współpracujących z SP ZOZ w Pucku. Książka wyjazdów powinna w szczególności zawierać następujące dane: dane osobowe pacjenta, imię, nazwisko, adres zamieszkania, PESEL, numer dokumentu uprawniającego do świadczeń; dane zleceniodawcy, datę przyjęcia zlecenia, docelowe miejsce i przyczyna transportu; datę realizacji zlecenia i charakter transportu (zwykły, daleki) liczbę przejechanych kilometrów. W przypadku kontroli organów NFZ Wykonawca udostępni książkę wyjazdów Zamawiającemu. 7. Zamawiający wymaga, aby samochody wykorzystywane w transporcie sanitarnym były sprawne technicznie oraz spełniały warunki dodatkowe dla pojazdów uprzywilejowanych określonych szczegółowo w Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2003 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Nr 32, poz. 262). Dodatkowo rok produkcji samochodu to minimum 1995, przy czym pojazd bezwzględnie powinien być wyposażony w środki łączności, tj. telefon komórkowy. 8. Wykonawca przez cały okres trwania kontraktu będzie się posługiwał przy wykonywaniu transportu sanitarnego pojazdami ubezpieczonymi od odpowiedzialności cywilnej i nieszczęśliwych wypadków (NW) na minimalną kwotę ubezpieczenia 12 000 euro oraz sprawnymi technicznie tzn. z aktualnymi badaniami technicznymi pojazdu, dopuszczającymi do ruchu. 9. Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania pojazdów w czystości oraz do przestrzegania zasad higieny i dezynfekcji. 10. Zamawiający wymaga, aby pojazdy Wykonawcy miały swój postój na terenie szpitala przy ulicy 1 Maja 13 w Pucku i były w ciągłej gotowości (tj. od poniedziałku do niedzieli) do wyjazdu na zlecenie Zamawiającego w następujący sposób: - dla świadczeń udzielanych przez POZ szpitala: od poniedziałku do piątku 8:00 - 18:00 - dla świadczeń udzielanych przez komórki szpitala, w tym izby przyjęć - całodobowo 7 dni w tygodni od poniedziałku do niedzieli.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.12.21.70 - Usługi transportu medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 60.11.33.00 - Usługi w zakresie transportu pacjentów1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 291600 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Naczk Józef TRANS-MED Sławoszynko, ul. Jagodowa 2, 84-105 Karwia, ul. Jagodowa 2, 84-105 Karwia, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 291600
  • Oferta z najniższą ceną: 291600 / oferta z najwyższą ceną: 291600
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.