Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-13
Puck: przetarg nieograniczony na świadczenie usług transportu sanitarnego, znak: zp/3/2008
Numer ogłoszenia: 29613 - 2008; data zamieszczenia: 13.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Franciszka Żaczka w Pucku, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, woj. pomorskie, tel. 058 6730912, 6730846, fax 058 6732281.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.puck.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.szpitalpuck.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na świadczenie usług transportu sanitarnego, znak: zp/3/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Wyszczególnienie ilość km w okresie obowiązywania umowy 1 kilometr wartość w PLN Wartość zamówienia za okres obowiązywania umowy netto stawka VAT ( %) brutto netto brutto 1. karetka transportu sanitarnego 108 000
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.12.21.70 - Usługi transportu medycznego Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 60.11.33.00 - Usługi w zakresie transportu pacjentów1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 7. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5. wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ; 6. zaoferują termin płatności nie krótszy niż 30 dni 7. zaoferują okres niezmienności ceny nie krótszą niż 24 miesiące 8. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, w tym z tytułu przeniesienia chorób zakaźnych i zakażeń, w tym zakażenia wirusem HIV i wirusami hepatotropowymi powodującymi WZW oraz nieszczęśliwych wypadków (NW) 9. posiadają aktualne badania techniczne dopuszczające do ruchu pojazdów, którymi będą świadczyć usługi transportu sanitarnego Ocena spełniania przez Wykonawców warunków będzie odbywać się na zasadzie: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagania wobec Wykonawców oraz wykaz dokumentów, potwierdzających spełnienie tych wymagań: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt 1 Wykonawcy mają obowiązek złożyć: 1) stosowne oświadczenia na załączonym formularzu (załącznik nr 2 i 3), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. 3. Wykonawcy zobowiązani są złożyć również: 1) wypełniony druk oferty (załącznik nr 1); 2) Kopię polisy ubezpieczeniowej lub oświadczenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, w tym z tytułu przeniesienia chorób zakaźnych i zakażeń, w tym zakażenia wirusem HIV i wirusami hepatotropowymi powodującymi WZW oraz nieszczęśliwych wypadków (NW) w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, na kwotę nie niższą niż 12 000 euro na okres trwania umowy. W dniu zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić kopie polisy ubezpieczeniowej. 3) kopię dokumentów lub oświadczenie potwierdzające posiadanie aktualnych badań technicznych dopuszczających do ruchu pojazdy, którymi Wykonawca będzie świadczył usługi transportu sanitarnego 4) upoważnienie do składania oferty w imieniu firmy, jeżeli osoba składająca ofertę nie widnieje w dokumentach rejestrowych jako upoważniona do reprezentowania firmy. 5) oświadczenie o gotowości pojazdów do pracy (załącznik nr 8) dla: - dla świadczeń udzielanych przez POZ szpitala: od poniedziałku do piątku 8:00 - 18:00 - dla świadczeń udzielanych przez komórki szpitala, w tym izby przyjęć - całodobowo 7 dni w tygodni od poniedziałku do niedzieli.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpuck.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. 1-go Maja 13, 84-100 Puck, w godz. od 8:00 do 14:00 od poniedziałku do piątku.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w sekretariacie Zamawiającego ul. 1-go Maja 13, 84-100 Puck, w godz. od 800 do 1400 od poniedziałku do piątku. Termin składania ofert upływa w dniu 21.02.2008 r. o godz. 10:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PUCKA
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją rozbudowy Szpitala Puckiego o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii
- "PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1440G W ZAKRESIE PRZEBUDOWY UKŁADU DROGOWEGO UL. GEN. J. HALLERA I UL. 10 LUTEGO W PUCKU"
- Wykonanie oraz dostawa gadżetów na potrzeby Fundacji Orły Sportu.
- Sukcesywne dostawy materiałów do zabiegów bariatrycznych
więcej: przetargi w Pucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzybórz oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Międzybórz do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026 z podziałem na 2 zad
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wyjazdowego pn. "Team Building z wykorzystaniem gry terenowej
- Dowóz i odwóz dzieci w roku szkolnym 2025/2026 do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kotlicach oraz Szkoły Podstawowej w Miączynie
- "Usługa dowozu uczniów do placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026" w podziale na dwa zadania
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pilzno do szkół w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r.
- "Dowóz uczniów z terenu Miasta i Gminy Nowa Dęba do szkół wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.