Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-14
Wrocław: Przetarg nieograniczony na: dostawę materiałów biurowych na potrzeby projektu Czujniki i sensory do pomiarów czynników stanowiących zagrożenia w środowisku - modelowanie i monitoring zagrożeń. ZNAK SPRAWY: ZP/CIS/XI/89/11/P
Numer ogłoszenia: 43314 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.pwr.wroc.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na: dostawę materiałów biurowych na potrzeby projektu Czujniki i sensory do pomiarów czynników stanowiących zagrożenia w środowisku - modelowanie i monitoring zagrożeń. ZNAK SPRAWY: ZP/CIS/XI/89/11/P.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów biurowych (204 pozycje) UWAGA: Zestawienie, konfigurację, minimalne wymagania techniczne i technologiczne, jakim powinien odpowiadać zamawiany sprzęt i/lub materiały, przedstawiono w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy (zał. 1 do SIWZ); 2. Oświadczenie z art. 22 Pzp (zał. 2 do SIWZ), 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Tabela Cenowa (Zał. 5 do SIWZ)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podst. art. 144 ustawy - Pzp zastrzega sobie możliwość wprowadzenia - również w stosunku do wzoru - zmian w treści umowy. Zmiany te polegać mogą na: 1. Wykreśleniu z umowy zapisów, które nie mają miejsca w przypadku konkretnego zamówienia. 2. Przesunięciu przez Zamawiającego terminu realizacji zamówienia, gdy z przyczyn technicznych związanych ze specyfiką przedmiotu zamówienia wynika, że realizacja określona w SIWZ oraz umowie jest niemożliwa. 3. Zmianie danych dotyczących Stron, jeśli stan faktyczny uległ zmianie. 4. Zmianie ceny przedmiotu zamówienia, jeśli okaże się, że należy zastosować inną, niż pierwotnie przewidziana, stawkę podatku VAT. 5. Zmianie parametrów przedmiotu zamówienia, jeśli okaże się, że przedmiot zamówienia jest niemożliwy do zrealizowania w pierwotnym kształcie, ze względów technicznych lub technologicznych, niezależnych od Wykonawcy i nieznanych Zamawiającemu oraz Wykonawcy w czasie zawierania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.pwr.wroc.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Wrocławska - Instytut Telekomunikacji, Teleinformatyki i Akustyki Biuro Projektu Czujniki i Sensory, ul. Janiszewskiego 7/9, 50-372 Wrocław, budynek C-5, pok. 901.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Wrocławska - Instytut Telekomunikacji, Teleinformatyki i Akustyki Biuro Projektu Czujniki i Sensory, ul. Janiszewskiego 7/9, 50-372 Wrocław, budynek C-5, pok. 901.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nr POIG.01.03.01-02-002/08 finansowany z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, lata 2007-2013, Priorytet 1. badania i rozwój nowoczesnych technologii, działanie 1.3. wsparcie projektów B+R na rzecz przedsiębiorców realizowanych przez jednostki naukowe, poddziałanie 1.3.1. projekty rozwojowe.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części - postępowanie powtórzone dla części nr 5 - Dostawy ryb mrożonych, filetów rybnych i pozostałego mięsa ryb.
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego.
- Dostawa odczynników dla Grupy Badawczej Mechanizmów Neurodegeneracji na podstawie umowy ramowej
- Zakup licencji dostępowych do Windows Server 2025 na uruchomienie usługi katalogowej w oparciu o Microsoft Active Directory w ilości 3790 sztuk.
- Dostawa 50 000 szt. skoroszytów zawieszanych z okienkiem PP na potrzeby Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa urządzeń sieciowych - rozbudowa oraz modernizacja infrastruktury teleinformatycznej jednostek organizacyjnych Policji woj. dolnośląskiego.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie materiałów dydaktycznych wraz z dostawą materiałów biurowych, eksploatacyjnych i promocyjnych w ramach przedsięwzięcia pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania BCU"
- Dostawa i montaż wyposażenia dla szkół podstawowych w gminie Międzyrzecz w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Międzyrzecz"
- Dostawa teczek aktowych wiązanych wraz z transportem i rozładunkiem dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i druków akcydensowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim w 2026 r.
- Dostawa artykułów spożywczych, środków czystości, chemii basenowej oraz artykułów biurowych do Miejskiego Zespołu Szkół w Wysokiem Mazowieckiem.
- Dostawa materiałów biurowych i papierniczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





