To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-05
Suwałki: Dostawa wyposażenia , materiałów i pomocy dydaktycznych dla Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi - Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. W. Witosa w Suwałkach w ramach projektu Dać szansę na starcie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 433014 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 380052 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa w Suwałkach, ul. Ogrodowa 49, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 567 90 81, faks 87 567 90 81.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia , materiałów i pomocy dydaktycznych dla Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi - Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. W. Witosa w Suwałkach w ramach projektu Dać szansę na starcie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I. Zakup literatury podręczników i filmów, Część II: Zakup laboratorium językowego , wyposażenia do pracowni matematycznej , zakup brył , zakup tablicy korkowej, Część III: Zakup , laptopa , ekranów , urządzeń wielofunkcyjnych, Część IV: Zakup programów komputerowych, Cześć V: Zakup rolet , Cześć VI: Zakup materiałów szkoleniowych, Część VII: Zakup obiadów . Szczegółowe dane znajdują się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów. Wykonawca na etapie składania ofert oświadczy Zamawiającemu na formularzu ofertowym, iż cały zaoferowany asortyment jest zgodny z Dyrektywą oraz oznakowany znakiem CE. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający może zażądać od Wykonawcy dostarczenia Deklaracji Zgodności dla każdego z dostarczanych produktów. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wymaganego dokumentu. W przypadku nie dostarczenia Deklaracji dostarczony towar zostanie na koszt Wykonawcy wymieniony na inny posiadający Deklarację Zgodności. Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodziły z bieżącej produkcji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.00.00 - Meble szkolne 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 32.20.00.00 - Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 55.52.31.00 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach projektu Dać szansę na starcie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup literatury podręczników i filmów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Prywatne Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe VIKA Renata Musielska, Lubanów 28B,, 98-235 Błaszki, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15745,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15828,57
Oferta z najniższą ceną: 15828,57 / Oferta z najwyższą ceną: 16377,14
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Zakup rolet.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VERTI - POL Robert Poznań, 85-858 Bydgoszcz, ul. Wiosny Ludów 8/9, ul. Wiosny Ludów 8/9, 85-858 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6888,00
Oferta z najniższą ceną: 6888,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Zakup obiadów
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GASTRONOMIA Michał Syryca, 16-400 Suwałki, ul. Ogrodowa 51., ul. Ogrodowa 51., 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 165490,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 162917,68
Oferta z najniższą ceną: 162917,68 / Oferta z najwyższą ceną: 162917,68
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
- Podniesienie jakości usług kulturalnych poprzez zakup wyposażenia dla Suwalskiego Ośrodka Kultury - dostawa projektora z niezbędnymi akcesoriami - szt. 1.
- Dostawa samochodu dostawczego: 3 - osobowego - Część 1; Dostawa samochodu dostawczego: 6- osobowego - Część 2
- Zakup i dostawa mięsa, wędlin oraz drobiu dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
- Zakup i dostawa aparatów do terapii nerkozastępczej w ramach projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności do diagnostyki i leczenia schorzeń nowotworowych w szpitalu w Suwałkach" z KPO
- Uruchomienie systemu roweru publicznego SUWER w mieście Suwałki oraz jego obsługa w 2026 roku
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odnowienie licencji oprogramowania Symantec Endpoint Security Complete służącego do ochrony urządzeń końcowych na okres 36 miesięcy wraz ze wsparciem
- Zakup usługi Oracle Paas&IaaS Universal Credit lub usługi równoważnej oraz usługa migracji systemu AMMS z obecnej infrastruktury Zamawiającego do usługi chmurowej Oracle Paas&IaaS lub równoważnej
- Usługa cateringowa polegająca na przygotowywaniu, dostarczaniu i wydawaniu posiłków dzieciom z oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Grabiu
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji oprogramowania
- Odnowienie usług asysty technicznej dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania ORACLE STANDARD EDITION 2 CPU PERPETUAL
- "CYBERBEZPIECZNE MIASTO MSZANA DOLNA - system backup" w ramach zadania pn. Cyberbezpieczne Miasto Mszana Dolna w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





