Ogłoszenie z dnia 2025-12-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa cateringowa polegająca na przygotowywaniu, dostarczaniu i wydawaniu posiłków dzieciom z oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Grabiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. MACIEJA SZARKA W GRABIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351389061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: XX
1.5.2.) Miejscowość: Grabie
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-002
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 251 13 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spgrabie@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spgrabie.edupage.org
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szkoła Podstawowa w Grabiu
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa cateringowa polegająca na przygotowywaniu, dostarczaniu i wydawaniu posiłków dzieciom z oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Grabiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0bdd6b2-95a2-449c-a46c-8c5b54253812
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00593745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00593517/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa cateringowa polegająca na przygotowywaniu, dostarczaniu i wydawaniu posiłków dzieciom z oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Grabiu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0bdd6b2-95a2-449c-a46c-8c5b542538123.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0bdd6b2-95a2-449c-a46c-8c5b54253812
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: www.ezamowienia.gov.pl
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im. Macieja Szarka w Grabiu, Grabie 2, 32-002 Wieliczka. Kontakt z administratorem jest możliwy także za pomocą adresu mailowego: spgrabie@wp.pl
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z inspektorem jest możliwy za pomocą adresów mailowych: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl,
Dane osobowe dzieci, uczniów oraz ich rodziców lub opiekunów prawnych, nauczycieli, pozostałych pracowników oraz innych osób współpracujących z administratorem przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, e, f RODO oraz art. 9 ust. 2 lit b, h RODO w celach:
wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa m.in. ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. - Prawo oświatowe, ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty, ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o systemie informacji oświatowej,
realizacji wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym oraz do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora,
realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych ciążących na administratorze oraz realizacji zadań wynikających ze statutu Szkoły Podstawowej im. Macieja Szarka w Grabiu.
profilaktyki zdrowotnej lub medycyny pracy, do oceny zdolności pracownika do pracy, diagnozy medycznej, zapewnienia opieki zdrowotnej lub zabezpieczenia społecznego m.in. na podstawie ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela.
promocyjnych na podstawie wyrażonej zgody.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa cateringowa polegająca na przygotowywaniu, dostarczaniu i wydawaniu posiłków dzieciom z oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej im. Macieja Szarka w Grabiu, zlokalizowanych pod adresami: Brzegi 234, Grabie 243.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona oceny ofert tylko tych, które spełniają wymagania opi-sane w SWZ, tzn. tych ofert które nie będą podlegały odrzuceniu z postępo-wania.
2. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
a. Cena ofertowa (najniższa) (C)- 60 pkt
b. Kwalifikacje osoby układającej jadłospisy (dietetyka) (KD)- 10 pkt
Punktacja będzie przyznawana w następujący sposób:
▪ ukończone studia II stopnia na kierunku dietetyka – 10 pkt
▪ ukończone studia I stopnia na kierunku dietetyka – 5 pkt
▪ wykształcenie inne niż wskazane powyżej - 0 pkt
c. Doświadczenie dietetyka układającego jadłospisy (DD)- 10 pkt
Punktacja będzie przyznawana w następujący sposób:
▪ co najmniej 5 lat doświadczenia w układaniu jadłospisów dla dzieci w wieku przedszkolnym – 10 pkt
▪ co najmniej 3 lata doświadczenia w układaniu jadłospisów dla dzieci w wieku przedszkolnym – 5 pkt
▪ mniej niż 3 lata doświadczenia w układaniu jadłospisów dla dzieci w wieku przedszkolnym – 0 pkt
d. Kwalifikacje głównego kucharza w przyrządzaniu posiłków (KK)- 10 pkt
Punktacja będzie przyznawana w następujący sposób:
▪ co najmniej średnie wykształcenie gastronomiczne - 10 pkt
▪ zawodowe wykształcenie gastronomiczne - 5 pkt
▪ wykształcenie inne niż wskazane powyżej - 0 pkt
e. Doświadczenie głównego kucharza w przyrządzaniu posiłków (KK)- 10 pkt
▪ co najmniej 5 lat doświadczenia w przygotowywaniu posiłków dla dzieci w wieku przedszkolnym – 10 pkt
▪ co najmniej 3 lat doświadczenia w przygotowywaniu posiłków dla dzieci w wieku przedszkolnym – 5 pkt
▪ mniej niż 3 lata doświadczenia w przygotowywaniu posiłków dla dzieci w wieku przedszkolnym – 0 pkt
100 = C + KD + DD + KK+DK
Maksymalna ilość punktów jaką może uzyskać oceniana oferta to 100 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje osoby układającej jadłospisy (dietetyka) (KD)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie dietetyka układającego jadłospisy (DD)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje głównego kucharza w przyrządzaniu posiłków (KK)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie głównego kucharza w przyrządzaniu posiłków (KK)
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warun-ki udziału w postępowaniu dotyczące:1. posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Wykonawca spełni warunek jeżeli prowadząc działalność gospodarczą lub zawodową będzie wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania.
2. posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia w postaci kuchni, dopuszczonej do eksploatacji przez właściwy organ inspekcji sanitar-nej, w której będzie przygotowywał posiłki dowożone do siedziby zamawiającego.
b) Wykonawca spełni warunek jeżeli udokumentuje, że wykonał w okre-sie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeże-li okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną ciągłą usługę żywienia dzieci w wieku przedszkolnym przez co najmniej 40 tygodni dla co najmniej 40 osób dziennie.
3. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łą-czących go z nimi stosunków prawnych.
a) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają świadczenie do realizacji, którego te zdolności są wymagane.
b) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmio-tu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (zgodnie z art. 118 ust. 3 ustawy Pzp).
c) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, musi potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi za-soby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:
a. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiot udostępniające-go zasoby;
b. sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
d) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmiot udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub sytua-cji finansowej lub ekonomicznej, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
e) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzą spełniania przez Wykonawcę warunków udzia-łu w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z art. 122 ustawy Pzp).
f) UWAGA: Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakre-sie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby (zgodnie z art. 123 ustawy Pzp).
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Warunek o którym mowa w pkt IX pkt 1 muszą spełnić wszyscy Wykonawcy;
b) Warunek o którym mowa w pkt IX pkt 2 lit. a) musi spełniać co naj-mniej jeden Wykonawca.
c) Warunek o którym mowa w pkt IX pkt 2 lit. b) musi spełniać co naj-mniej jeden Wykonawca, przy czym w takim, przypadku zastosowanie mają przepisy art. 117 ust. 3 i 4 uPzp, zgodnie z którymi:
• w odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
• Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi lub dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwa-nia, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych w postaci:
a) Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową zobowiązany jest do złożenia dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszka-nia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem na okoliczność spełnienia warunku o którym mowa w punkcie IX ppkt 1 SWZ. Powyższe dotyczy w szczególności zaświadczenia z rejestru przedsiębiorców lub zaświadczenia z ewidencji działalności gospodarczej.
b) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykaz należy złożyć na okoliczność spełnienia warunku o którym mowa w punkcie IX ppkt 2 lit a) SWZ, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
c) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz wraz z dowodami należy zło-żyć na okoliczność spełnienia warunku, o którym mowa w punkcie IX ppkt 2 lit a) SWZ, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Na potwierdzenie zadeklarowanych w ofercie kwalifikacji dotyczących dietetyka oraz kucharza, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofer-tą przedmiotowych środków dowodowych w postaci dokumentów poświadczających kwalifikacje (wykształcenie) zdobyte przez te osoby.2. Na potwierdzenie, że oferowane usługi spełniają określone w załączniku nr 1 do SWZ, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych w postaci co najmniej 3 przykładowych jadłospisów miesięcznych dla dzieci w wieku przedszkolnym które będą wdrożone w żywienie dzieci w celu weryfikacji czy składana ofer-ta oraz standardy prowadzenia usługi spełniają warunki opisane w przedmio-cie zamówienia ( złącznik nr 1 do SWZ).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-18 14:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-18 15:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI GRABIE
więcej: przetargi GRABIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZYGOTOWANIE I DOSTAWA GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA DZIECI I DOROSŁYCH PODOPIECZNYCH GMINNEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W OKRESIE OD 01.01.2026 DO 31.12.2026 R.
- Usługa cateringowa polegająca na przygotowywaniu, dostarczaniu i wydawaniu posiłków dzieciom z oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej w Grabiu
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla dzieci oddziałów przedszkolnych i uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana III Sobieskiego w Gorzkowie w 2026 roku
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 10 w Ostrowcu Świętokrzyskim.
- Catering dla dzieci w Przedszkolu nr 2 we Włoszakowicach - przygotowywanie i dostarczanie posiłków w okresie od 1.01.2026 r. do 31.08.2026 r.
- Świadczenie usług w zakresie dożywiania dzieci - gorące posiłki dla uczniów szkół z terenu Gminy Rybno z wydawaniem, dowozem na wskazane miejsce i zapewnieniem jednorazowych naczyń i sztućców.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





