eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór Mazowieckidostawa koksu i węgla

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-08-24

POZYCJA 43226

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Nowy Dwór Mazowiecki: dostawa koksu i węgla

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wojskowy Zakład Remontowo-Budowlany Gospodarstwo Pomocnicze SZI, do kontaktów: Sokołowski Marian, ul. Paderewskiego 12, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 7753051 wew. 332, 0601229020, fax 7752602, www.wzrbndm.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa koksu i węgla. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: koks gruby gat. II - 500 t węgiel kamienny orzech I - 90 t. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: J. W. 3090 Pomiechówek. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.00.00.00 - Węgiel, węgiel brunatny, koks i inne produkty węglopochodne Kod CPV wg słownika 2008: 09.24.00.00 - Produkty pochodne ropy i węgla Oryginalny kod CPV: 10.12.10.00 - Węgiel kamienny Kod CPV wg słownika 2008: 09.11.12.10 - Węgiel kamienny Oryginalny kod CPV: 10.32.10.00 - Koks Kod CPV wg słownika 2008: 09.11.30.00 - Koks 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 17.10.2005; data zakończenia: 30.06.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 9 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru 2. Dowód wniesienia wadium 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich dwóch lat dostaw, z podaniem ich wartości, dat wykonania i oraz odbiorców 8. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenai potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczj. Wszystkie dokumenty mają być ponumerowane, zszyte i wpięte w plastikowy skoroszyt.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 30.09.2005, cena - 00,00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.10.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.10.2005, godzina 10:30, WZRB pokój 117.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 16.08.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.