eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa-WesołaDostawa materiałów biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-02-27

Warszawa-Wesoła: Dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 43203 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 25949 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie, ul. Żółkiewskiego 17, Warszawa-Wesoła, woj. mazowieckie, tel. 022 7735908, faks 022 7735909.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych (według szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ) do jednostek WIORiN na terenie całego Województwa Mazowieckiego.Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki:-zapewniają realizację dostawy zamówienia po zgłoszeniu telefonicznym lub poprzez internet wielkości i miejsca dostawy,-Wykonawcy poniosą koszty dostawy, - Zamawiający ma prawo zwrócić każdy towar bez względu na powód w terminie 14 dni od daty zakupu,-pzez cały okres obowiązywania umowy dostawy realizowane będą na warunkach i cenach podpisanej umowy,-wszystkie oferowane tonery i cartridge: muszą być produkowane zgodnie z normą ISO,posiadać gwarancję wymiany wkładu na nowy lub zwrotu kosztów jego zakupu oraz zwrotu kosztów naprawy urządzenia, jeśli przyczyną jego uszkodzenia było zastosowanie oferowanego tonera lub cartridga..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 115178.07 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LIRECO POLSKA S.A, Sokołów,ul.Sokołowska 33, 05-806 Komorów, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 115178.07
  • Oferta z najniższą ceną: 115178.07 oferta z najwyższą ceną: 115178.07
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.