eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa-WesołaDostawa materiałów biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-22

Warszawa-Wesoła: Dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 25949 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie , ul. Żółkiewskiego 17, 05-075 Warszawa-Wesoła, woj. mazowieckie, tel. 022 7735908, faks 022 7735909.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ochrona roślin i nasiennictwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów biurowych (według szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ) do jednostek WIORiN na terenie całego województwa mazowieckiego.Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: -zapewniają realizację dostawy zamówienia po zgłoszeniu telefonicznym lub poprzez internet wielkości i miejsca dostawy, - Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wyszczególnionego w Załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ asortymentu na inne typowe materiały biurowe. - nie zależnie od wielkości dostawy,Wykonawcy poniosą koszty dostawy, -Zamawiający ma prawo zwrócić każdy towar bez względu na powód w terminie 14 dni od daty zakupu, -przez cały okres obowiązywania umowy dostawy realizowane będą na warunkach i cenach w podpisanej umowie, -wszystkie oferowane tonery i cartridge: muszą być produkowane zgodnie z normą ISO, posiadać gwarancję wymiany wkładu na nowy lub zwrotu kosztów jego zakupu oraz zwrotu kosztów naprawy urządzenia , jeśli przyczyną jego uszkodzenia było zastosowanie oferowanego tonera lub cartridga..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustaw:-posiadają uprawnienia do wykonywanej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,-nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania,o których mowa w ust.1.pkt a-c rozdziału SIWZ.W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. 3)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia-nie spełnia.W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt 10 ustawy.O wykluczeniu z postępowania Wykonawca zostanie powiadomiony zgodnie z art.92 ust.1 pkt 3 Prawa Zamówień Publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, 1.2.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy,wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Do oferty wykonawca dołącza obok dokumentów wyszczególnionych w punkcie1: 2.1.wypełniony formularz ofertowy (stanowiący Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ), 2.2.wypełniony szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia (stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ), 2.3.wypełnione oświadczenie o spełnieniu warunków w art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych (stanowiące Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ), 2.4.wypełnione oświadczenie o zapoznaniu się przez wykonawców z warunkami przetargu i ich akceptacją (stanowiące Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ). 3.Dokumenty mogą być przedstawione w formie orginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z orginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a) i wykonawcy. 4.Dokumenty powinny być dołączone do Formularza ofertowego (o którym mowa w pkt.2 ppkt 2.1 niniejszego rozdziału) w formie załączników w kolejności wskazanej w tym Formularzu. 5.Poświadczenie za zgodność z orginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np.wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z orginałem). 6.W przypadku poświadczenia za zgodność z orginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy,należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie orginału lub poświadczonej za zgodność z orginałem kopii. 7.W przypadku konsorcjów każdy z przedsiębiorców lub podmiotów tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1 ppkty 1.1,1.2,1.3 niniejszego rozdziału.W przypadku spółek cywilnych każdy z członków spółki składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1 ppkty1.1,1.2,1.3 niniejszego rozdziału w odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum lub spółka cywilna może złożyć jeden wspólny dokument. 8.Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w SIWZ,lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np.nie poświadczenie za zgodność z orginałem kopie)spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty,z zastrzeżeniem pkt.9 niniejszego rozdziału. 9.Zamawiający może żądać,w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawców dokumentów. 10.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piorin.gov.pl/index.php?pid=525.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie ul.Żółkiewskiego 17 05-075 Warszawa-Wesoła pokój nr 204-sekretariat II piętro..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie ul.Żółkiewskiego 17 05-075 Warszawa-Wesoła pokój nr 204-sekretariat II piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.