eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › Dostawa urządzeń do wyposażenia siłowni MOSiR w Myszkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-31

Myszków: Dostawa urządzeń do wyposażenia siłowni MOSiR w Myszkowie
Numer ogłoszenia: 43170 - 2013; data zamieszczenia: 31.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Myszkowie , ul. Miedziana 3, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 313 25 81, faks 034 313 25 81.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosirmyszkow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiajacy nie zamierza stosować dynamicznego systemu zakupów.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń do wyposażenia siłowni MOSiR w Myszkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń do wyposażenia siłowni o następującym zakresie rzeczowym: 1. WIEŻA PIĘCIOSTACYJNA - 1 szt. Przyrząd powinien składać się z następujących stanowisk: - ćwiczeń mięśni najszerszych grzbietu (wyciąg pionowy) - ćwiczeń mięśni grzbietu (ciągnienie w poziomie) - ćwiczeń mięśni tricepsów (w pozycji stojącej) - ćwiczenia rozpiętek Zastosowane obciążenia do poszczególnych stanowisk: - wyciąg pionowy - 120 kg - ciągnienie w poziomie - 120 kg - triceps - 60 kg - rozpiętki - 2 x 80 kg (2 x 40 kg) Sprzęt winien być: - wykonany z profili o grubości ścianki min. 3 mm - konstrukcja spawana oraz skręcana, - części metalowe powinny być malowane farbą nietoksyczną w kolorze wskazanych przez zamawiającego, - elementy tapicerowane wykonane z materiałów nie powodujących alergii, - tapicerka dodatkowo zabezpieczona w miejscu szybszego zużywania się, - należy zastosować sprężyny gazowe umożliwiające łatwość obsługi wszelkiego rodzaju blokad, siedzeń, - wytrzymałość wszelkich cięgien powinna być min. 10-krotna od zastosowanych obciążeń, - obciążenia muszą być obudowane osłonami wykonanymi metodą termotłoczenia z materiału ABS, - przyrząd powinien posiadać instrukcję obsługi umieszczoną w miejscu zapewniającym łatwość jej czytania, - wymiary przyrządu (z odchyłką ?10%): długość - 3,2 m; szerokość - 5,1 m; wysokość - 2,36 m. - wymagany certyfikat na znak bezpieczeństwa - urządzenie z grupy urządzeń siłowych profesjonalnych do użytku komercyjnego. 2. PRZYRZĄD DO ĆW. M. PRZYWODZICIELI I ODWODZICIELI STOJĄC- 1 szt. - wykonany z kształtowników zamkniętych o ściance min. 3 mm, - konstrukcja spawana oraz skręcana, - zastosowane rzeczywiste obciążenie - 80 kg, - w celu zapewnienia cichobieżności maszyn, obciążenia muszą być obudowane osłonami wykonanymi metodą termotłoczenia z materiału ABS, - wymagana regulacja kąta początkowego dźwigni - przyrząd powinien posiadać instrukcję obsługi umieszczoną w miejscu zapewniającym łatwość jej czytania. - tapicerka dodatkowo zabezpieczona w miejscu szybszego zużywania się, - wymiary urządzenia długość -1400mm, szerokość -11180mm, wysokość -1630mm (?5%) - wymagany certyfikat na znak bezpieczeństwa - Urządzenie z grupy urządzeń siłowych profesjonalnych do użytku komercyjnego. 3. PORĘCZ I DRĄŻEK ZE WSPOMAGANIEM- 1 szt. Przyrząd ma być dwufunkcyjny - aby można było na nim podciągać się na drążku lub robić pompki na poręczy ze wspomaganiem lub bez wspomagania. Przyrząd winien być: - wykonany z profili o grubości ścianki min. 3 mm - konstrukcja spawana oraz skręcana, - elementy tapicerowane wykonane z materiałów nie powodujących alergii, - tapicerka dodatkowo zabezpieczona w miejscu szybszego zużywania się, - wytrzymałość wszelkich cięgien powinna być min. 10-krotna od zastosowanych obciążeń, - w celu zapewnienia cichobieżności maszyn, obciążenia muszą być obudowane osłonami wykonanymi metodą termotłoczenia z materiału ABS, - przyrząd powinien posiadać instrukcję obsługi umieszczoną w miejscu zapewniającym łatwość jej czytania, - wymagany certyfikat na znak bezpieczeństwa - wymiary: długość - 1400 mm, szerokość - 1200 mm, wysokość - 2250 mm - Urządzenie z grupy urządzeń siłowych profesjonalnych do użytku komercyjnego. 4. PRZYRZĄD DO ĆW. M. DWUGŁOWYCH UDA LEŻĄC- 1 szt. - wykonany z kształtowników zamkniętych o ściance min. 3 mm, - konstrukcja spawana oraz skręcana, - zastosowane obciążenie - 80 kg, - w celu zapewnienia cichobieżności maszyn, obciążenia muszą być obudowane osłonami wykonanymi metodą termotłoczenia z materiału ABS, - regulowany kąt położenia wałka oporowego, - regulacja położenia odległości wałka, - przyrząd powinien posiadać instrukcję obsługi umieszczoną w miejscu zapewniającym łatwość jej czytania. - tapicerka dodatkowo zabezpieczona w miejscu szybszego zużywania się, - wymagany certyfikat na znak bezpieczeństwa - wymiary: długość - 1300 mm, szerokość -1100 mm, wysokość - 1560 mm - urządzenie z grupy urządzeń siłowych profesjonalnych do użytku komercyjnego. 5. PRZYRZĄD DO ĆW. M. CZWOROGŁOWYCH UDA- 1 szt. - wykonany z kształtowników zamkniętych o ściance min. 3 mm, - konstrukcja spawana oraz skręcana, - zastosowane obciążenie - 100kg, - w celu zapewnienia cichobieżności maszyn, obciążenia muszą być obudowane osłonami wykonanymi metodą termotłoczenia z materiału ABS, - regulowany kąt położenia wałka oporowego, - regulacja położenia odległości wałka, - regulowane oparcie, - tapicerka dodatkowo zabezpieczona w miejscu szybszego zużywania się, - przyrząd powinien posiadać instrukcję obsługi umieszczoną w miejscu zapewniającym łatwość jej czytania, - wymagany certyfikat na znak bezpieczeństwa - Urządzenie z grupy urządzeń siłowych profesjonalnych do użytku komercyjnego. 6. PROWADNICA - 1 szt. Sprzęt winien być: - wykonany z profili o grubości ścianki min. 3 mm - konstrukcja spawana oraz skręcana, - możliwość obciążania gryfu min. 150 kg - tuleje gryfu muszą posiadać średnicę fi 50 mm - prowadnica musi posiadać tuleje boczne w celu odkładania krążków - waga gryfu 10 kg - przyrząd powinien posiadać instrukcję obsługi umieszczoną w miejscu zapewniającym łatwość jej czytania, - wymagany certyfikat na znak bezpieczeństwa - Urządzenie z grupy urządzeń siłowych profesjonalnych do użytku komercyjnego. 7. PRZYRZAD DO ĆWICZEŃ MIĘŚNI PIERSIOWYCH/ŁOPATKOWYCH- 1 szt. Przyrząd musi posiadać łatwe w obsłudze 2-funkcyjne działanie: - do ćwiczeń mięśni piersiowych - do ćwiczeń mięśni łopatkowych Zastosowane obciążenie - 100 kg. Przyrząd powinien być: - wykonany z profili o grubości ścianki min. 3 mm - konstrukcja spawana oraz skręcana - elementy tapicerowane podwójnie zabezpieczone oraz wykonane z materiałów nie powodujących alergii. - w celu zapewnienia cichobieżności maszyn, obciążenia muszą być obudowane osłonami wykonanymi metodą termotłoczenia z materiału ABS - przyrząd powinien posiadać instrukcję obsługi umieszczoną w miejscu zapewniającym łatwość jej czytania. - mieć następujące wymiary: długość - 1570 mm; szerokość - 670 mm; wysokość - 1880 mm. - wymagany certyfikat na znak bezpieczeństwa - Urządzenie z grupy urządzeń siłowych profesjonalnych do użytku komercyjnego. 8. ŁAWKA TRENINGOWA- 1 szt. - wykonana z kształtowników zamkniętych o ściance min. 3 mm, - konstrukcja spawana oraz skręcana, - tapicerka dodatkowo zabezpieczona w miejscach narażonych na szybsze zużywanie się, - musi posiadać kółeczka oraz uchwyt do łatwego przesuwania - wymiary: długość - 1000 mm, szerokość - 620 mm, wysokość - 1020 mm - wymagany certyfikat na znak bezpieczeństwa - Urządzenie z grupy urządzeń siłowych profesjonalnych do użytku komercyjnego. 9. ŁAWKA REGULOWANA- 1 szt. - wykonana z kształtowników zamkniętych o ściance min. 3 mm, - konstrukcja spawana, - możliwość szybkiej zmiany położenia kąta oparcia oraz siedzenia, - tapicerka dodatkowo zabezpieczona w miejscach narażonych na szybsze zużycie, - wymiary ławki: długość - 1,47m; szerokość - 0,7 m; wysokość - 0,47 m. - wymagany certyfikat na znak bezpieczeństwa - Urządzenie z grupy urządzeń siłowych profesjonalnych do użytku komercyjnego. 10. ŁAWKA DO ĆW. M. BRZUCHA - 1 szt. -wykonana z kształtowników zamkniętych o ściance min. 3 mm, - konstrukcja spawana oraz skręcana - ławka musi posiadać regulowaną wysokość oparcia nóg, wspomaganą sprężyną gazową - tapicerka dodatkowo zabezpieczona w miejscach narażonych na szybsze zużycie się, - możliwość obciążenia ławki ciężarem min. 120 kg - wymiary ławki (?5 %): długość - 1400 mm; szerokość - 780 mm; wysokość - 1000 mm. - wymagany certyfikat na znak bezpieczeństwa - urządzenie z grupy urządzeń siłowych profesjonalnych do użytku komercyjnego. 11. ŁAWKA POZIOMA ZE STOJAKAMI- 1 szt. - wykonana z kształtowników zamkniętych o ściance min. 3 mm, - konstrukcja spawana oraz skręcana, - tapicerka dodatkowo zabezpieczona w miejscach narażonych na szybsze zużywanie się, - urządzenie powinno posiadać tuleje boczne na odkładanie obciążników talerzowych, - rozstaw stojaków wewnątrz min. 1100 mm, - możliwość obciążania ławki ciężarem min. 200 kg, - wymiary urządzenia: długość -1650 mm; szerokość - 1650 mm; wysokość - 1180 mm. - wymagany certyfikat na znak bezpieczeństwa - urządzenie z grupy urządzeń siłowych profesjonalnych do użytku komercyjnego. 12. ŁAWKA REGULOWANA ZE STOJAKAMI- 1 szt. - wykonana z kształtowników zamkniętych o ściance min. 3 mm, - konstrukcja spawana oraz skręcana, - musi posiadać podest do asekuracji, - tapicerka dodatkowo zabezpieczona w miejscach narażonych na szybsze zużywanie się, - ławka powinna posiadać tuleje boczne na odkładanie obciążników talerzowych, - rozstaw stojaków wewnątrz min. 1100 mm, - możliwość obciążania ławki ciężarem min. 200 kg, - wymiary urządzenia: długość -1550 mm; szerokość - 1650 mm; wysokość -1460 mm. - wymagany certyfikat na znak bezpieczeństwa - urządzenie z grupy urządzeń siłowych profesjonalnych do użytku komercyjnego. 13. ŁAWKA ODWROTNIE SKOŚNA ZE STOJAKAMI- 1 szt. - Wymiary: długość - 2000 mm, szerokość - 1650 mm, wysokość - 1270 mm - wykonana z kształtowników zamkniętych o ściance min. 3 mm, - konstrukcja spawana oraz skręcana, - musi posiadać podest do asekuracji, - tapicerka dodatkowo zabezpieczona w miejscach narażonych na szybsze zużywanie się, - ławka powinna posiadać tuleje boczne na odkładanie obciążników talerzowych, - rozstaw stojaków wewnątrz min. 1100 mm, - możliwość obciążenia ławki ciężarem min. 200 kg, - wymagany certyfikat na znak bezpieczeństwa - urządzenie z grupy urządzeń siłowych profesjonalnych do użytku komercyjnego. 14. ŁAWKA DO ĆWICZEŃ MIĘŚNI BRZUCHA- 1 szt. - wykonana z kształtowników zamkniętych o ściance min. 3 mm, - konstrukcja spawana oraz skręcana - musi posiadać regulowany kąt leżyska - tapicerka dodatkowo zabezpieczona w miejscach narażonych na szybsze zużycie się, - możliwość obciążenia ławki ciężarem min. 200 kg - regulowane siedzisko wspomagane sprężyną gazową, - wymiary: długość - 1800 mm; szerokość - 720 mm; wysokość - 1100 mm. - wymagany certyfikat na znak bezpieczeństwa - urządzenie z grupy urządzeń siłowych profesjonalnych do użytku komercyjnego. 15. ŁAWKA DO ĆW.M. GRZBIETU - 45o- 1 szt. - wykonana z kształtowników zamkniętych o ściance min. 3 mm, - konstrukcja spawana, skręcana - podest musi być odporny na szybkie zużywanie się - urządzenie powinno posiadać regulację wspomaganą sprężyną gazową umożliwiająca różne położenia oparcia (w zależności od wzrostu ćwiczącego) - minimalny ciężar wytrzymałościowy nie powinien być niższy niż 120 kg - wymiary urządzenia((?5%): długość - 1400mm ; szerokość - 750mm ; wysokość - 930mm. - wymagany certyfikat na znak bezpieczeństwa - urządzenie z grupy urządzeń siłowych profesjonalnych do użytku komercyjnego . 16. ŁAWKA DO ĆW M. BICEPSÓW- 1 szt. - wykonana z kształtowników zamkniętych o ściance min. 3 mm, - konstrukcja spawana, - tapicerka dodatkowo zabezpieczona w miejscu podparcia łokci, - musi posiadać regulację siedziska wyposażoną w sprężynę gazową umożliwiająca łatwą zmianę położenia wysokości, - możliwość odkładania gryfu w różnych odległościach od oparcia, - wymiary ławki: długość - 1200 mm; szerokość - 780 mm; wysokość - 1030 mm. - wymagany certyfikat na znak bezpieczeństwa - urządzenie z grupy urządzeń siłowych profesjonalnych do użytku komercyjnego. 17. STOJAK DO PRZYSIADÓW Z ZABEZPIECZENIEM- 1 szt. Stojak jest urządzeniem wielofunkcyjnym. Ćwiczenie wykonuje się z obciążonym gryfem. Służy do wzmacniania mięśni nóg, pośladków, pleców oraz klatki piersiowej. Stojak może współpracować z ławkami prostymi lub kątowymi. Stojak winien być: - wykonany z profili o grubości ścianki min. 3 mm - stojak musi zawierać haki do odkładania na różnych poziomach - konstrukcja spawana oraz skręcana, - max. obciążenie stojaka - 400kg - regulacje muszą zapewniać łatwość ich obsługi - możliwość odkładania obciążeń na tuleje boczne- min. 6 szt. - wymiary urządzenia: długość - 1560 mm; szerokość - 1670 mm; wysokość - 1830 mm. - wymagany certyfikat na znak bezpieczeństwa - urządzenie z grupy urządzeń siłowych profesjonalnych do użytku komercyjnego. 18. STOJAKI REGULOWANE NISKIE- 2szt. Stojaki współpracują z ławkami prostymi lub kątowymi. Stojaki powinny być: - wykonany z profili o grubości ścianki min. 3 mm - konstrukcja spawana - max. obciążenie stojaków - 300kg - regulacje muszą zapewniać łatwość ich obsługi oraz zawierać blokadę gryfu - zakres regulacji - min. 500mm - wymiary stojaka: długość - 610 mm; szerokość - 610 mm; wysokość - 1020 -1580 mm . - wymagany certyfikat na znak bezpieczeństwa - urządzenie z grupy urządzeń siłowych profesjonalnych do użytku komercyjnego. 19. ZESTAW SZTANGIELEK 2- 45 kg ZE STOJAKIEM- 1 szt. Stojak wykonany z kształtowników zamkniętych o ściance min. 3mm, - konstrukcja spawana oraz skręcana , - stojak musi posiadać gniazda na każdą sztangielkę(hantle), - wymiary stojaka długość - 600mm, szerokość - 2820mm, wysokość - 1030mm (?5%), Hantle (18 par -2,3,4,5,7,9, 12, 15, 18, 21, 24, 27, 30,33,36,39,42,45kg): - wykonane ze stali, skręcane, malowane lakierem młotkowym, - posiadające ergonomiczną rękojeść obrotową, - max. średnica hantli 200 mm, - wymagany certyfikat na znak bezpieczeństwa. - sprzęt z grupy urządzeń siłowych profesjonalnych do użytku komercyjnego. 20. Gryf łamany- 1 szt. Gryf powinien być: - o długości całkowitej 1180 mm i wadze 10 kg z zaciskami; - chromowany; - Tuleje na obciążenie obrotowe, o średnicy fi 50 mm; - Posiadać zaciski; - Moletowany w miejscach chwytu. - wymagany certyfikat na znak bezpieczeństwa. - sprzęt z grupy urządzeń siłowych profesjonalnych do użytku komercyjnego. 21. Gryf łamany- 1 szt. Gryf powinien być: - O długości całkowitej 1220 mm i wadze 10 kg z zaciskami; - Chromowany; - Tuleje na obciążenie obrotowe, o średnicy fi 50 mm; - Posiadać zaciski; - Moletowany w miejscach chwytu. - wymagany certyfikat na znak bezpieczeństwa. - sprzęt z grupy urządzeń siłowych profesjonalnych do użytku komercyjnego. 22. GRYF OLIMPIJSKI- 1 szt. Gryf powinien być: - O długości całkowitej 2200 mm i wadze 20 kg bez zacisków, 21.5 kg z zaciskami; - Chromowany; - Tuleje na obciążenia obrotowe, o średnicy fi 50 mm; - Posiadać zaciski w komplecie; - Moletowany w miejscach chwytu. - wymagany certyfikat na znak bezpieczeństwa. - sprzęt z grupy urządzeń siłowych profesjonalnych do użytku komercyjnego. 23. OBCIĄŻNIKI TALERZOWE 25kg - 6 szt. Obciążniki powinny być: ogumowane, średnica otworu fi 50 mm, osiadać widoczne oznaczenie wagi, zapewnić możliwość łatwego chwytu, urządzenie z grupy urządzeń siłowych profesjonalnych do użytku komercyjnego. 24. OBCIĄŻNIKI TALERZOWE 20kg - 4 szt. Obciążniki powinny być: ogumowane, średnica otworu fi 50 mm, osiadać widoczne oznaczenie wagi, zapewnić możliwość łatwego chwytu, urządzenie z grupy urządzeń siłowych profesjonalnych do użytku komercyjnego. 25. OBCIĄŻNIKI TALERZOWE 15kg - 4 szt. Obciążniki powinny być: ogumowane, średnica otworu fi 50 mm, osiadać widoczne oznaczenie wagi, zapewnić możliwość łatwego chwytu, urządzenie z grupy urządzeń siłowych profesjonalnych do użytku komercyjnego. 26. OBCIĄŻNIKI TALERZOWE 10kg - 6 szt. Obciążniki powinny być: ogumowane, średnica otworu fi 50 mm, osiadać widoczne oznaczenie wagi, zapewnić możliwość łatwego chwytu, urządzenie z grupy urządzeń siłowych profesjonalnych do użytku komercyjnego. Dodatkowe szczegółowe dane techniczne dotyczące wyżej wymienionych maszyn siłowych, ławek, przyrządów i warunki realizacji zamówienia: Urządzenia i przyrządy muszą spełniać poniższe wymagania technologiczne i konstrukcyjne. Zwarta i stabilna konstrukcja spawana wykonana wyłącznie z kształtowników zamkniętych, o grubości ścianki min. 3 mm. Całość poszczególnych przyrządów ergonomiczna, dopasowana wymiarowo do potrzeb osób ćwiczących w zakresie wzrostu od 150-205 cm. Przyrządy i maszyny lakierowane najwyższej klasy lakierami proszkowymi utwardzanymi w wysokiej temperaturze, trwałymi i odpornymi na uszkodzenia oraz łatwymi do ewentualnej naprawy. Powłoki lakiernicze winny tworzyć trwałą i gładką, łatwą do utrzymania w czystości powierzchnię. Zaoferowane urządzenia nie mogą być urządzeniami prototypowymi wytworzonymi tylko na potrzeby przedmiotowego zamówienia. Zastosowane płyty stosów winny być wykonane ze stali odpornej na pękanie. Zespoły obciążników nie powinny wymagać smarowania. Tapicerki siedzisk i oparć wykończone trwałym materiałem sztucznym o parametrach, skaju oddychającego tzw. sztucznej skóry, zgodnie ze sztuką tapicerską. Tapicerka trwała i odporna na intensywne użytkowanie oraz pot ćwiczących. Elementy wyposażeniowe takie jak drążki i uchwyty montowane karabińczykami w sposób umożliwiający ich łatwą wymianę i dobór ich rodzaju w zależności od rodzaju ćwiczenia. Rolki, dźwignie łożyskowane łożyskami kulkowymi. Parametry techniczne łożysk muszą zapewniać właściwą wytrzymałość podczas ekstremalnych ćwiczeń. Zderzaki gumowe i gumowo - stalowe zastosowane w konstrukcji maszyn wysokiej jakości, łatwe do ewentualnej wymiany po upływie terminu gwarancji. Uchwyty i drążki w miejscach kontaktu z ciałem ćwiczącego pokryte galwanicznie chromem na podkładzie niklu, lub wykończone w inny sposób antypoślizgowo. Zastosowane powłoki chromowe w gryfach sztang, hantli i innych uchwytach muszą zachować swoje właściwości techniczne, użytkowe i wizualne przez 3 lata. Nie dopuszcza się stosowania żadnych nakładek, tulejek, osłonek z gumy lub tworzywa w celu trwałego zamknięcia profili kształtowników metalowych. Zamawiający wymaga, aby urządzenia siłowni zaproponowane przez Wykonawcę pochodziły od jednego producenta. Urządzenia (sprzęt), maszyny, ławki i przyrządy muszą być jednego producenta w celu zachowania jakości, serwisu i linii stylistycznej urządzeń, kolorystyki (zapis ten nie dotyczy obciążeń(krążków), hantli, gryfów). Do oferty należy dołączyć karty katalogowe oferowanych urządzeń co pozwoli Zamawiającemu na ocenę spełnienia wymagań. Ponadto Zamawiający wymaga : - Wymagany zestaw kluczy do urządzeń (jako kompletu maszyn, urządzeń) umożliwiających dokonanie codziennej obsługi urządzeń, konserwacji okresowych, wykonania prostych napraw. Zestaw kluczy powinien być wykonany z materiałów nierdzewnych, wytrzymałych i umożliwiać dokręcanie różnych rodzajów śrub, nasadek i użytych do zamontowania elementów poszczególnych urządzeń lub wzmocnienia ich konstrukcji. - Tablice poglądowe/informacyjne - trwałe tablice, do każdej maszyny, urządzenia, przyrządu siłowni, formatu A3 (jednakowy wymiar, forma wykonania i materiał ), odporne na działanie wilgoci i innych czynników zewnętrznych panujących w sali ćwiczeń siłowych, z możliwością zawieszenia na ścianie, przedstawiające możliwość wykorzystania urządzenia i skrócone zasady ćwiczeń. Kolory tapicerki i elementów konstrukcyjnych do ostatecznego uzgodnienia z Zamawiającym. Zamawiający zastrzega 1 kolor tapicerki i 1 kolor elementów konstrukcyjnych dla całego sprzętu. Wszystkie urządzenia muszą posiadać dokument(y) potwierdzający(e) spełnianie norm bezpieczeństwa tj. certyfikat na znak bezpieczeństwa. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa określone w obowiązującym w Polsce prawie. Wymienione urządzenia powinny być fabrycznie nowe i posiadać instrukcje obsługi w języku polskim. Wykonawca udzieli minimum 60 m-cy gwarancji na konstrukcję urządzeń licząc od dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, natomiast na pozostałe elementy dostawy wykonawca udzieli gwarancji 24 m-ce (w tym na tapicerkę, części miękkie itp.) z zastrzeżeniem, że jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa to Wykonawca udzieli gwarancji na okres równy gwarancji udzielonej przez producenta. Gwarancja obejmuje użytkowanie wyżej wymienionych maszyn siłowych, ławek, przyrządów w celach komercyjnych. Termin gwarancji liczy się od dnia protokolarnego odbioru technicznego przez Zamawiającego, co potwierdza się protokołem odbioru. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony transportem Wykonawcy na jego koszt. Wykonawca rozładuje przedmiot zamówienia w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia zostanie zmontowany, ustawiony i uruchomiony przez Wykonawcę. Urządzenia należy dostarczyć do Zamawiającego pod adres; 42-300 Myszków, ul. Miedziana 3. Wykonawca przeprowadzi szkolenie kadry instruktorskiej odpowiedzialnej za użytkowanie zakupionego sprzętu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.20.00 - Ciężarki i sprzęt do ćwiczeń na wytrzymałość .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 PLN (dwa tysiące zł).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, będzie wynikało że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie spełniony jeżeli: - z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, będzie wynikało że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek; - wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 dostaw polegających na dostarczeniu urządzeń do wyposażenia siłowni odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości minimum 50 000,00 zł każda; z przedstawionych wyżej dokumentów będzie wynikało że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, będzie wynikało że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, będzie wynikało że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek będzie spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, będzie wynikało że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ). 2) potwierdzenie wniesienia wadium; 3) Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (załącznik nr 2 do SIWZ); 4) W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (także spółka cywilna) - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku spółki cywilnej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć umowę spółki cywilnej. 5) W przypadku, gdy oferenta reprezentuje upoważniony przedstawiciel, do oferty musi być załączone upoważnienie określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji oferenta.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: Zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą: - zmiany terminów wykonania zadania wynikających z działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe), występowania warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie zamówienia, niedostępność wyposażenia spowodowana terminami dostaw od producenta, - zmiana sposobu spełnienia świadczenia na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy; - zmiana ceny umownej (dotyczy tylko zmniejszenia ceny umownej), w przypadku, gdy Zamawiający zrezygnuje z części przedmiotu zamówienia lub zmniejszy jego zakres, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość wynikającą z cen podanych w formularzu ofertowym, który będzie stanowił załącznik do umowy. Powodem zmniejszenia zakresu dostawy może być m.in. brak środków na finansowanie. - zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającymi wpływ na realizację zamówienia; - konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian stawki VAT, przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto. Zmiana umowy wymaga zgodnych oświadczeń obu stron. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę umowy. Wniosek o zmianę umowy wymaga uzasadnienia. Do uznania Zamawiającego należy czy okoliczności wskazane we wniosku uzna za usprawiedliwiające zmianę umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosirmyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Myszkowie; ul. Miedziana 3, 42-300 Myszków; w godzinach pracy Zamawiającego zgłaszając zapotrzebowanie na piśmie lub faksem.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Myszkowie ul. Miedziana 3, 42-300 Myszków; sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.