eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiNadbudowa i remont istniejącego budynku Komisariatu Policji położonego na działce nr ewid. 251 przy ul. Chrobrego 15 w Skwierzynie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-20

Gorzów Wielkopolski: Nadbudowa i remont istniejącego budynku Komisariatu Policji położonego na działce nr ewid. 251 przy ul. Chrobrego 15 w Skwierzynie.
Numer ogłoszenia: 431590 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 275623 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: POLICJA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadbudowa i remont istniejącego budynku Komisariatu Policji położonego na działce nr ewid. 251 przy ul. Chrobrego 15 w Skwierzynie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Opis przedmiotu zamówienia: Nadbudowa i remont istniejącego budynku Komisariatu Policji położonego na działce nr ewid. 251 przy ul. Chrobrego 15 w Skwierzynie Kod CPV: 45216110-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego; 1. Zakres zamówienia publicznego obejmuje: 1.1) Roboty budowlane - poddasze: a) Izolacje cieplne, b) Warstwy wyrównawcze, c) Wykonanie posadzek, d) Wykonanie schodów żelbetowych, e) Wykonanie ścianek działkowych, f) Wykonanie tynków zwykłych cem-wap, g) Wykonanie tynków gipsowych, h) Montaż stolarki drzwiowej, i) Wykonanie okładzin gipsowo-kartonowych stropu poddasza, j) Licowanie ścian płytkami glazurowanymi, k) Osadzenie parapetów wewnętrznych, l) Montaż balustrady, m) Wykonanie posadzek z tworzyw sztucznych, 1.2) Roboty elewacyjne: a) Docieplenie ścian zewnętrznych, b) Ochrona narożników wypukłych, c) Montaż parapetów zewnętrznych, d) Montaż rusztowania zewnętrznego. 1.3) Roboty sanitarne - poddasze: a) wewnętrzna instalacja kanalizacyjna, b) wewnętrzna instalacja wodociągowa, c) instalacja centralnego ogrzewania, d) wentylacja mechaniczna łazienek. 1.4) Roboty elektryczne - poddasze: a) instalacja wewnętrzna elektryczna, b) tablica rozdzielcza, c) linie zasilające z parteru, d) instalacja okablowania strukturalnego, e) instalacja oddymiania. 1.5) Wykonanie planu BIOZ - Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 2 egz. Wykonawca ma obowiązek sporządzenia informacji dotyczących zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę remontowanego obiektu budowlanego (obiekt eksploatowany), uwzględnionych w planie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z zapisem zawartym w Dz. U. z 2000r. Nr 106, poz. 1126. 2. Parametry techniczne dotycząca robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia: a) powierzchnia użytkowa - 115,21 m2 3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia i wykaz powierzchni pomieszczeń zawarto w dokumentacji technicznej, która zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty cenowej. 4. W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca. 5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od dnia przekazania placu budowy do dnia 27.12.2011r. 6. Za wyrządzenie ewentualnych szkód w trakcie robót odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 7. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej - kontakt w sprawie wizji lokalnej Wydział Gospodarki Materiałowo - Technicznej KWP w Gorzowie Wlkp. tel. 095/7381424 fax: 095/7381455 8. Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi za wady budynku od momentu dokonania odbioru końcowego robót - zgodnie z art. 568 Kodeksu Cywilnego. 9. Płatności na podstawie faktur częściowych. Termin płatności - do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia faktury VAT do siedziby Zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.10-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPUH WIMAR Wiesław Polechoński, ul. 1-go Maja 6, 69-100 Słubice, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 193095,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 248362,42

  • Oferta z najniższą ceną: 248362,42 / Oferta z najwyższą ceną: 248362,42

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.