eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkPrzedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w postaci przygotowywania i podawania gorącego posiłku ( zestawu obiadowego) przez 5 dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świąteczn

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-16

Malbork: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w postaci przygotowywania i podawania gorącego posiłku ( zestawu obiadowego) przez 5 dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych dla osób korzystających ze wsparcia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Malborku.
Numer ogłoszenia: 431518 - 2009; data zamieszczenia: 16.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 412520 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Juliusza Słowackiego 74, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6472781,82,83, faks 055 6472781 w. 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w postaci przygotowywania i podawania gorącego posiłku ( zestawu obiadowego) przez 5 dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych dla osób korzystających ze wsparcia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Malborku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1 Świadczenie usług w postaci przygotowywania i podawania gorącego posiłku ( zestawu obiadowego) przez 5 dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych dla osób korzystających ze wsparcia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Malborku. 3.2Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć przedmiotową usługę zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2006r. Nr 171, poz. 1225) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie ww. ustawy. 3.3Wykonawca musi dysponować lokalem jednym lub kilkoma na terenia miasta Malborka, w którym/ch będzie przygotowywał i podawał posiłki lub tylko wydawał posiłki, które wcześniej dowiezie z miejsca ich przygotowania. Stołówka/i powinna/y być wyposażona/e we wszystkie niezbędne urządzenia, w tym zastawę stołową oraz taką ilość stolików i krzeseł, która zapewni konsumpcję obiadu jednocześnie 10% liczby klientów do (wyliczenia należy przyjąć maksymalną liczbę osób wskazanych w pkt 3.6.1). Wykonawca winien dysponować personelem do realizacji zamówienia. 3.4Zestaw obiadowy powinien składać się z dwóch posiłków: zupy, drugiego dania - nie więcej niż raz w tygodniu danie bezmięsne. Posiłki ( zestawy obiadowe) winny być urozmaicone, te same potrawy nie mogą powtarzać się częściej niż raz na 10 dni. Gramatura potraw nie może być mniejsza niż: 1. Zupa - min. 500 ml 2.1 Ziemniaki- min. 300 g. 2.2 Danie mięsne - min. 250g. 2.3 Surówka - min. 200g. 3. Danie bezmięsne - min. 300 g. 3. 5 Wykonawca zobowiązany będzie do wydawania posiłków gorących, przygotowanych w dniu wydawania od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych.. Na życzenie klienta możliwe jest wydawanie posiłków na wynos, w naczyniach klienta. Posiłki na wynos nie mogą być wydawane w formie suchego prowiantu. Czas wydawania obiadów nie może być krótszy niż. 5 godzin dziennie, optymalne godziny wydawania obiadów od 11.00 - 16.00. W godzinach wydawania posiłków klientom MOPS w lokalu musi obowiązywać całkowity zakaz sprzedaży i spożywania alkoholu oraz palenia tytoniu. 3. 6. Dane dotyczące ilości osób i obiadów: 3.6.1 Ilość osób korzystających z obiadów w skali miesiąca max. 550 osób. 3.6.2 Ilość dni żywieniowych ciągu roku 2010 - 255 dni 3.6.3 Ogólna ilość obiadów w skali całego zamówienia wynosi 140.250 obiadów 3. 7. Wydawanie posiłków obiadowych odbywać się będzie na podstawie bonów obiadowych określających wartość posiłków- ważnych na dany dzień miesiąca. 3. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia bonów obiadowych: - miesięcznych - pojedynczych na dany dzień miesiąca ( bony pojedyncze powinny być wykonane w bloczku z numeracją każdego bonu w ilości 100szt) 3.8. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru osób korzystających z obiadów 3.9. Rozliczenie za obiady następować będzie w częściach miesięcznych. Podstawą zapłaty będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę, określająca ilość faktycznie wydanych obiadów, wraz załączonym wykazem osób i ilością skonsumowanych przez nich obiadów 3.10 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo osobom korzystającym z posiłków. 3.11 Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania jadłospisu miesięcznego z wyprzedzeniem 2 tygodniowym do akceptacji przez Zamawiającego tj. Dyrektora Ośrodka - Jacka Wojtuszkiewicza..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 791010.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kasyno Policyjne reprezentowane przez Panią Bożenę Paprowicz, ul.Gen.de Gaulle a 3, 82-200 Malbork, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 5.27
  • Oferta z najniższą ceną: 5.27 oferta z najwyższą ceną: 5.36
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.