Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-01
Malbork: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w postaci przygotowywania i podawania gorącego posiłku ( zestawu obiadowego) przez 5 dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych dla osób korzystających ze wsparcia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Malborku.
Numer ogłoszenia: 412520 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Juliusza Słowackiego 74, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 055 6472781,82,83, faks 055 6472781 w. 33.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie świadczenie na rzecz Zamawiającego usług w postaci przygotowywania i podawania gorącego posiłku ( zestawu obiadowego) przez 5 dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych dla osób korzystających ze wsparcia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Malborku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Świadczenie usług w postaci przygotowywania i podawania gorącego posiłku ( zestawu obiadowego) przez 5 dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni świątecznych dla osób korzystających ze wsparcia Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Malborku. 3.2Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć przedmiotową usługę zgodnie z przepisami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2006r. Nr 171, poz. 1225) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie ww. ustawy. 3.3Wykonawca musi dysponować lokalem jednym lub kilkoma na terenia miasta Malborka, w którym/ch będzie przygotowywał i podawał posiłki lub tylko wydawał posiłki, które wcześniej dowiezie z miejsca ich przygotowania. Stołówka/i powinna/y być wyposażona/e we wszystkie niezbędne urządzenia, w tym zastawę stołową oraz taką ilość stolików i krzeseł, która zapewni konsumpcję obiadu jednocześnie 10% liczby klientów do (wyliczenia należy przyjąć maksymalną liczbę osób wskazanych w pkt 3.6.1). Wykonawca winien dysponować personelem do realizacji zamówienia. 3.4Zestaw obiadowy powinien składać się z dwóch posiłków: zupy, drugiego dania - nie więcej niż raz w tygodniu danie bezmięsne. Posiłki ( zestawy obiadowe) winny być urozmaicone, te same potrawy nie mogą powtarzać się częściej niż raz na 10 dni. Gramatura potraw nie może być mniejsza niż: 1. Zupa - min. 500 ml 2.1 Ziemniaki- min. 300 g. 2.2 Danie mięsne - min. 250g. 2.3 Surówka - min. 200g. 3. Danie bezmięsne - min. 300 g. 3. 5 Wykonawca zobowiązany będzie do wydawania posiłków gorących, przygotowanych w dniu wydawania od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót, niedziel i dni świątecznych.. Na życzenie klienta możliwe jest wydawanie posiłków na wynos, w naczyniach klienta. Posiłki na wynos nie mogą być wydawane w formie suchego prowiantu. Czas wydawania obiadów nie może być krótszy niż. 5 godzin dziennie, optymalne godziny wydawania obiadów od 11.00 - 16.00. W godzinach wydawania posiłków klientom MOPS w lokalu musi obowiązywać całkowity zakaz sprzedaży i spożywania alkoholu oraz palenia tytoniu. 3. 6. Dane dotyczące ilości osób i obiadów: 3.6.1 Ilość osób korzystających z obiadów w skali miesiąca max. 550 osób. 3.6.2 Ilość dni żywieniowych ciągu roku 2010 - 255 dni 3.6.3 Ogólna ilość obiadów w skali całego zamówienia wynosi 140.250 obiadów 3. 7. Wydawanie posiłków obiadowych odbywać się będzie na podstawie bonów obiadowych określających wartość posiłków- ważnych na dany dzień miesiąca. 3. 9. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia bonów obiadowych: - miesięcznych - pojedynczych na dany dzień miesiąca ( bony pojedyncze powinny być wykonane w bloczku z numeracją każdego bonu w ilości 100szt) 3.8. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia rejestru osób korzystających z obiadów 3.9. Rozliczenie za obiady następować będzie w częściach miesięcznych. Podstawą zapłaty będzie faktura wystawiona przez Wykonawcę, określająca ilość faktycznie wydanych obiadów, wraz załączonym wykazem osób i ilością skonsumowanych przez nich obiadów 3.10 Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo osobom korzystającym z posiłków. 3.11 Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania jadłospisu miesięcznego z wyprzedzeniem 2 tygodniowym do akceptacji przez Zamawiającego tj. Dyrektora Ośrodka - Jacka Wojtuszkiewicza..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1Zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 5.2 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5.3 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5.4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.5 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2. 5.6 Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedna ofertę..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .1 Informację na temat liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 6.1.2 Oświadczenie, że Wykonawca związany jest z ofertą 30 dni. Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 6.1.3 Oświadczenie, iż Wykonawca przyjmuje warunki umowy stanowiącej załącznik A do SIWZ. 6.1.4 Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 6.1.5 Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 6.1.6 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.1.7 Aktualne zaświadczenie od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.1.8 Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.1.9 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malbork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul.Słowackiego 74 82-200 Malbork.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul.Słowackiego 74 82-200 Malbork.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Dostawa mleka i przetworów mleczarskich 22.BLT w Malborku
- Dostawa warzyw i owoców dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE MALBORSKIM
- "Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Malbork"
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- "Zakup i dostawa artykułów spożywczych do INTERNATU ZST z siedzibą w Malborku ul. Mazurów 1 na rok 2026"
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Szkoły Podstawowej im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak i Punktu Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych wraz z obsługą kelnerską na potrzeby Instytutu Adama Mickiewicza
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie przygotowania, gotowania, dostarczania i dowożenia całodziennego wyżywienia dla 56 mieszkańców Domu Pomocy społecznej w Miedarach w 2026 roku
- Catering w okresie od 1 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku - tryb podstawowy
- Świadczenie usługi cateringowej do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Puszcza Mariańska w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





