eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PłockDOSTAWA PALIWA (oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 oktanowej) W ILOŚCIACH DETALICZNYCH ROZLICZANA BEZGOTÓWKOWO DLA WOJEWÓDZKIEJ STACJI POGOTOWIA RATUNKOWEGO I TRANSPORTU SANITARNEGO W PŁOCKU. Nr TZPiZI.3813/21/D/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-16

Płock: DOSTAWA PALIWA (oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 oktanowej) W ILOŚCIACH DETALICZNYCH ROZLICZANA BEZGOTÓWKOWO DLA WOJEWÓDZKIEJ STACJI POGOTOWIA RATUNKOWEGO I TRANSPORTU SANITARNEGO W PŁOCKU. Nr TZPiZI.3813/21/D/09
Numer ogłoszenia: 431476 - 2009; data zamieszczenia: 16.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku , ul. Gwardii Ludowej 5, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678400, faks 024 2678415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspritsplock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PALIWA (oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 oktanowej) W ILOŚCIACH DETALICZNYCH ROZLICZANA BEZGOTÓWKOWO DLA WOJEWÓDZKIEJ STACJI POGOTOWIA RATUNKOWEGO I TRANSPORTU SANITARNEGO W PŁOCKU. Nr TZPiZI.3813/21/D/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa paliwa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 oktanowej w ilościach detalicznych rozliczana bezgotówkowo dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku opisana w niniejszej SIWZ. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 1 do SIWZ. 3.Wymagania Zamawiającego: a.dostawa przedmiotu zamówienia będzie miała charakter sukcesywnych, bezgotówkowych tankowań tylko do zbiorników pojazdów Zamawiającego. b.zamówienie będzie realizowane przez pracowników Zamawiającego uprawnionych do korzystania z pojazdu samochodowego na podstawie wystawionej karty drogowej przez Zamawiającego lub wydanej przez Wykonawcę kart bezgotówkowych identyfikujących pojazd Zamawiającego i kierowcę. c.Do poszczególnych paliw, wymienionych powyżej stosuje się wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441, ze zm.. d.Dostarczane paliwa muszą odpowiadać obowiązującym wymaganiom jakościowym: dla oleju napędowego wg Polskiej Normy PN-EN 590:2006, lub równoważna. dla benzyny bezołowiowej wg Polskiej Normy PN-EN 228:2006 lub równoważna..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wpłaceniem wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt. 1) - 4) ustawy Pzp tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonych działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Uwaga: - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w pkt 1)- 3) muszą spełniać wszyscy Wykonawcy łącznie. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp . Uwaga: - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. 2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie dokonana przez Komisję przetargową poprzez analizę złożonych dokumentów i oświadczeń żądanych w § 6 przy zastosowaniu formuły spełnia/ nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy P.z.p. Z treści złożonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 2.Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu przetargowym na podstawie art. 24 ustawy P.z.p, gdy: - nie spełni chociażby jednego z warunków określonych podmiotowo, w tym progowo; - nie złoży wymaganych w SIWZ oświadczeń, informacji i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pz.p, - złoży dokumenty niespełniające wymagań formalnych stawianych przez Zamawiającego lub określonych przepisami prawa (np. dokument nieaktualny, bez podpisu Wykonawcy, bez potwierdzenia kopii dokumentu za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 ustawy Pzp, - nie spełni innych wymagań określonych w ustawie Pzp lub SIWZ, lub innych przepisach obowiązującego prawa. 3. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, - do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. W toku oceny spełnienia warunków, Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających: spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub spełnienie przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego. Inicjatywa żądania udzielenia wyjaśnień na tym etapie postępowania leży wyłącznie po stronie Zamawiającego. 5.Zamawiający zawiadomi równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp. 6. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w § 5 ust. 1 SIWZ, Wykonawca składa przez dołączenie do oferty następujących dokumentów: 1) Wypełniony formularz oferty (wzór załącznik nr 4 do SIWZ) . 2) Na potwierdzenie warunku 1 (opisanego w § 5 ust 1 - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1) - 3) ustawy P.z.p. - (wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). i oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust . 1 pkt 4) ustawy P.z.p. - (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Na potwierdzenie warunku 2 (opisanego w § 5 ust 1 pkt. 1) Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie (zawierającej treść) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty określone winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4) Koncesję na obrót paliwami w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy Pzp (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2. Wykonawcy (wszyscy) występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art. 99 K.c.) ustanowionego pełnomocnika, jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców i dołączone do składanej oferty, 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp, określonych w art. 22 ust. 1 UPZP może złożyć tylko pełnomocnik do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 4. Każdy ze wspólnie ubiegających się Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy P.z.p, 5. Niezbędna wiedza i doświadczenie, potencjał kadrowy i techniczny oraz sytuacja ekonomiczna i finansowa, każdego z wspólnie ubiegających się wykonawców będzie zsumowana, w celu stwierdzenia czy wspólnie spełniają warunki wymagane od Wykonawcy. 6. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia z udziałem podwykonawców spełnia warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1) jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, określonych w § 3 SIWZ, to zobowiązany jest w ofercie wskazać: - części zamówienia (zakres), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, 2) warunki udziału w postępowaniu, określone w § 5 ust.1 SIWZ, spełnia Wykonawca. 3) Wykonawca, odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza (art. 474 K.C) jak za własne działanie, przy czym Wykonawca odpowiada całym swoim majątkiem i niezależnie od jego woli. 4) jeśli Wykonawca w ofercie nie deklaruje uczestnictwa podwykonawców przy realizacji zamówienia oznacza to, że nie przewiduje takiego sposobu wywiązania się ze zobowiązania, tym samym jego ocena odbywać się będzie wyłącznie z uwzględnieniem potencjału własnego. 5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów paragrafu 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87, poz. 605 - ost. zm. Dz.U z 2008 r. Nr 188, poz. 1155)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wspritsplock.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Płock ul. Gwardii Ludowej 5, na pisemny wniosek Wykonawcy złożony faksem, pocztą lub osobiście. Zamawiający przekaże SIWZ w terminie 5 dni. Opłata za SIWZ - 20zł. płatna gotówką w kasie lub przelewem..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 08:00, miejsce: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku 09-400 Płock ul. Gwardii Ludowej 5 w sekretariacie..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa Paliwa oleju napedowego i benzyny bezołowiowej 95 oktanowej na terenie miasta Płocka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paliw oleju napędowego (paliwo Diesla) i benzyny bezołowiowej 95 oktanowa na terenie miasta Płocka, dopuszczalne położenie stacji paliw w promieniu do 3.500 m od siedziby Oddziału Płockiego mieszczącego się przy ul. Strzeleckiej 3. Stacja powinna być czynna całodobowo we wszystkie dni tygodnia (w tym niedziele i święta). Przewidywana ilość dostawy oleju napędowego (paliwo Diesla) - 99 500 litrów, Przewidywana ilość dostawy benzyny bezołowiowej 95 - 4 500 litrów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa palowa oleju napedowego na terenie gm. i miasta Wyszogród.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paliwa oleju napędowego (paliwo Diesla) na terenie miasta i gm. Wyszogród, dopuszczalne położenie stacji paliw w promieniu do 4.000 m od siedziby Podstacji Wyszogród, ul. Płocka 29. Stacja powinna być czynna całodobowo we wszystkie dni tygodnia (w tym niedziele i święta). Przewidywana ilość dostawy oleju napędowego (paliwo Diesla) - 8 200 litrów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa paliwa oleju napędowego na terenie miasta i gm. Gąbin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paliwa oleju napędowego (paliwo Diesla) na terenie miasta Gąbina, dopuszczalne położenie stacji paliw w promieniu do 1.500 m od siedziby Podstacji Gąbin, ul. Płocka 19,.Stacja powinna być czynna całodobowo we wszystkie dni tygodnia (w tym niedziele i święta). Przewidywana ilość dostawy oleju napędowego (paliwo Diesla) - 7 800 litrów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.14.41.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa paliwa oleju napedowego na terenie gm. Staroźreby.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paliwa oleju napędowego (paliwo Diesla) na terenie gm. Staroźreby, dopuszczalne położenie stacji paliw w promieniu do 3.000 m od siedziby Podstacji Staroźreby ul. Płocka 34, Stacja powinna być czynna całodobowo we wszystkie dni tygodnia (w tym niedziele i święta). Przewidywana ilość dostawy oleju napędowego (paliwo Diesla) - 7 500 litrów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa paliwa oleju napędowego na terenie miasta Gostynin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paliwa oleju napędowego (paliwo Diesla) na terenie Gostynina, dopuszczalne położenie stacji paliw w promieniu do 2.000 m od siedziby Oddziału Gostynin, ul. Przemysłowa 1. Stacja powinna być czynna całodobowo we wszystkie dni tygodnia (w tym niedziele i święta). Przewidywana ilość dostawy oleju napędowego (paliwo Diesla) - 28 000 litrów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa paliwa oleju napedowego na terenie miasta Sierpc.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa paliwa oleju napędowego (paliwo Diesla) na terenie Sierpca, dopuszczalne położenie stacji paliw w promieniu do 2.000 m od siedziby Oddziału Sierpc, ul. Braci Tułodzieckich 19, Stacja powinna być czynna całodobowo we wszystkie dni tygodnia (w tym niedziele i święta). Przewidywana ilość dostawy oleju napędowego (paliwo Diesla) - 36 000 litrów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.