eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zakup wraz z dostawą materiałów szewnych dla Bloku Operacyjnego i Działów Zabiegowych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach. AZP 241-11/14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-06

Kielce: Zakup wraz z dostawą materiałów szewnych dla Bloku Operacyjnego i Działów Zabiegowych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach. AZP 241-11/14
Numer ogłoszenia: 43144 - 2014; data zamieszczenia: 06.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Onkologii , ul. Artwińskiego 3, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 3674280, faks (041) 36 74 071.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkol.kielce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą materiałów szewnych dla Bloku Operacyjnego i Działów Zabiegowych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach. AZP 241-11/14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z dostawą materiałów szewnych dla Bloku Operacyjnego i Działów Zabiegowych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach stosownie do: Pakietu nr 1 - Szew wchłanialny syntetyczny pleciony powlekany, okres podtrzymywania tkankowego około 10-14 dni, okres całkowitego wchłonięcia masy szwu do 42 dni. Pakietu nr 2 - Szew wchłanialny, syntetyczny, pleciony, powlekany, okres podtrzymywania tkanki 28-35 dni, min 25% po 28 dniach, okres całkowitego wchłonięcia masy szwu 56-70 dni. Polimer kwasu glikolowego i mlekowego, powleczenie mieszanką poliglatyny i stearynianu wapni lub materiał równoważny. Pakietu nr 3 - Wchłanialny syntetyczny system do zamykania ran, monofilamentowy, zbudowany z kopolimera kwasu glikolowego i węglanu trimetylenu. System składa się z igły. Czas podtrzymywania poz. 1 około 21 dni, czas wchłaniana 90-11- dni. Czas podtrzymywania poz. 2 około 60 dni, czas całkowitego wchłaniania do 180 dni. Pakietu nr 4 - Szew syntetyczny, monofilamentowy, niewchłanialny. Pakietu nr 5 - Szew wchłanialny syntetyczny, monofilament, o minimalnym okresie podtrzymywania tkankowego /wytrzymałości węzła 75% po 2 tygodniach oraz 50% - 70% po 4 tygodniach, okres wchłaniania do 180-210 dni. Pakietu nr 6 - Szew syntetyczny, monofilamentowy, niewchałnialny. Pakietu nr 7 - Szew syntetyczny niewchłanialny, monofilament polipropylenowy. Pakietu nr 8 - Szew wchłanialny, syntetyczny, pleciony, powlekany, okres podtrzymywania tkanki 28-35 dni, min 25% po 28 dnia, okres całkowitego wchłonięcia masy szwu 56-70 dni. Polimer kwasu glikolowego i mlekowego, powleczenie mieszanką poliglatyny i stearynianu wapnia lub materiał równoważny. Pakiet nr 9 - Szew syntetyczny, powlekany, pleciony, nylonowy. Pakiet nr 10 - Szew niewchłanialny, skręcony pochodzenia naturalnego, z włókien lnianych, powlekany silikonem i roztworem poliwinylu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem asortymentu, ilości oraz wymagań jakościowych wchodzących w zakres przedmiotu poszczególnych części zamówienia znajduje się w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Formularz cenowy Pakiet Nr 1 - 10 stanowiącym załącznik do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.14.11.28 - Igły do szycia .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. oryginał wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę Druku Oferta, 2. oryginał wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza asortymentowo- cenowego oferty stanowiącego zał. nr 1 do siwz - Pakiet nr 1-10, 3. wykaz załączonych próbek - załącznik nr 2, 4. katalogi lub foldery lub materiały źródłowe producenta w języku polskim - dla oferowanego asortymentu. Dokumenty zgodnie z opisem producenta, opisy oferowanego przedmiotu uwzględniające wymagane parametry (umieścić na dokumencie nr pakietu, pozycji której dotyczy). - Pogrupowane i oznaczone zgodnie z Pakietem, nr pozycji. 5. dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z obowiązującymi Dyrektywami UE i zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. nr 107, poz.679) /CE/, /CE-IVD/. - Pogrupowane i oznaczone zgodnie z Pakietem (pierwsza strona winna zawierać nr Pakietu, na który Wykonawca składa ofertę). W przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga w/w dokumentu należy załączyć oświadczenie z opisem Pakietu i nr Pozycji. 6. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie: a) zmiany numeru katalogowego produktu, b) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego, d) zmiany warunków płatności lub sposobu finansowania umowy, e) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT, co do wysokości wynagrodzenia netto lub brutto w przypadku, gdy zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego tj. w przypadku obniżenia wartości netto lub brutto wynagrodzenia Wykonawcy, bez równoczesnej zmiany zakresu Przedmiotu Umowy także w wypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa, f) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa, g) opóźnień w realizacji umowy o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, h) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian i) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, i) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności, j) wstrzymaniem/przerwaniem wykonania przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip2.onkol.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyskie Centrum Onkologii pok. 202 ul. Artwińskiego 3c, Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Onkologii pok. 212 /sekretariat/ ul. Artwińskiego 3c, Kielce.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium oraz zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Próbki Do oferty należy dołączyć oznaczone zgodnie z Pakietem i nr pozycji próbki zaproponowanego asortymentu: Pakiet nr 1: pozycja 2 - 6 saszetek, pozycja 3 - 6 saszetek. Pakiet nr 2: pozycja 5 - 6 saszetek, pozycja 12 - 12 saszetek, pozycja 13 - 12 saszetek, pozycja 14 - 12 saszetek, pozycja 16 - 12 saszetek, pozycja 18 - 12 saszetek, pozycja 22 - 12 saszetek, pozycja 38 - 2 saszetki. Pakiet nr 3: pozycja 1 - 6 saszetek, pozycja 2 - 6 saszetek. Pakiet nr 4: pozycja 2 - 6 saszetek, pozycja 3 - 6 saszetek, pozycja 4 - 6 saszetek, pozycja 6 - 6 saszetek. Pakiet nr 5: pozycja 2 - 8 saszetek, pozycja 3 - 8 saszetek, pozycja 4 - 8 saszetek, pozycja 6 - 8 saszetek. Pakiet nr 6: pozycja 3 - 10 saszetek, pozycja 4 - 10 saszetek, pozycja 6 - 10 saszetek, pozycja 12 - 10 saszetek. Pakiet nr 7: pozycja 4 - 6 saszetek, pozycja 5 - 6 saszetek. Pakiet nr 8: Pozycja 1 - 2 saszetki. Pakiet nr 9: Pozycja 1 - 8 saszetek, Pozycja 4 - 8 saszetek, Pozycja 5 - 8 saszetek, Pozycja 9 - 8 saszetek. Dodatkowo prosimy po jednej saszetce z każdej pozycji, ze wszystkich dziesięciu pakietów. Zamawiający wymaga w/w próbek celem przetestowania i potwierdzenia zgodności zaproponowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. Próbka powinna zawierać: -oryginalne opakowanie, dokładnie opisane ( opis powinien zawierać m.in. nazwę artykułu, nr katalogowy, producenta, data ważności, ) Próbki oferowanych produktów powinny być złożone w zamkniętym opakowaniu oznaczonym Próbki do postępowania na zakup wraz z dostawą materiałów szewnych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach AZP 241-11/2014 nie otwierać przed 17.02.2014 r godz.10.30 Próbki i oferta muszą być spakowane oddzielnie (próbki dostarczone do p. 202, Oferta p.212).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.