Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-22
Środa Śląska: PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA KOORDYNATORA PROJEKTU pn. BEZPOŚREDNIE WSPARCIE ROZWOJU SZKÓŁ POPRZEZ WDROŻENIE ZMODERNIZOWANEGO SYSTEMU DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W POWIECIE ŚREDZKIM.
Numer ogłoszenia: 430772 - 2013; data zamieszczenia: 22.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Średzki , ul. Wrocławska 2, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3175646(7), faks 0-71 3175649.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA KOORDYNATORA PROJEKTU pn. BEZPOŚREDNIE WSPARCIE ROZWOJU SZKÓŁ POPRZEZ WDROŻENIE ZMODERNIZOWANEGO SYSTEMU DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W POWIECIE ŚREDZKIM..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji asystenta koordynatora projektu w ramach projektu p.n.Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Średzkim. Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Celem w/w projektu jest poprawa funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Średzkim poprzez kompleksowe wsparcie 20 szkół i 4 przedszkoli spójne z ich potrzebami w okresie do dnia 30.06.2015. 3. Wymiar czasu pracy - 50 h/miesięcznie. 4. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia: biuro projektu w siedzibie Zamawiającego. 5. Szczegółowy przedmiot zamówienia: Asystent koordynatora projektu będzie zaangażowany przez cały okres realizacji projektu. 1) pomoc dla koordynatora projektu w zakresie realizacji działań projektu i zapewnienie płynności ich realizacji zgodnie z harmonogramem - bieżąca obsługa projektu, 2) przygotowywanie umów, 3) gromadzenie dokumentacji projektowej, 4) współpraca z placówkami biorącymi udział w projekcie, 5) współpraca merytoryczna ze szkolnymi organizatorami rozwoju edukacji -SORE, 6) organizacja i obsługa konferencji, 7) promocja projektu, 8) sprawozdawczość, 9) monitoring PPW (Powiatowy Program Wspomagania) 6. WYMAGANIA WOBEC ASYSTENTA: 1) wykształcenie wyższe, 2) znajomość zasad, procedur i realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, 3) umiejętność obsługi generatora wniosków aplikacyjnych, 4) prawo jazdy kat.B, 3) biegła obsługa komputera (znajomość pakietu Office) 4) dobra organizacja pracy, samodzielność, 5) komunikatywność, dyspozycyjność, sumienność, 6) zdolność analitycznego myślenia, 7) umiejętność pracy pod presją czasu, 8) zorientowanie na osiągnięcie stawianych celów i zrealizowanie zleconych zadań. 7. Wykonawca podczas realizacji działań zobowiązany jest do udokumentowania przebywania w Biurze Projektu (Starostwo Powiatowe w Środzie Śląskiej) od poniedziałku do piątku , minimum 1 godzinę dziennie, w godzinach pracy Starostwa (poniedziałek ,wtorek i czwartek: 7.30 - 15.30, środa: 7.30 - 17.00, piątek: 7.30 - 14.00) 7. Informacje dodatkowe: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wraz z podpisaniem umowy złoży oświadczenie o zaangażowaniu w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz nie występowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudnienia w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL. 2) Rozliczenie usługi będzie następowało miesięcznie na podstawie wystawianych przez wykonawcę rachunków. 3) Zapłata nastąpi w terminie do 30 dni od daty wystawienia faktury VAT/rachunku za przepracowany miesiąc. 4) Realizacja zamówienia nastąpi w języku polskim..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 ustawy Pzp, 2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami n.t. ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego dla wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wykaz musi zawierać: - osobę, która spełnia następujące wymagania: - wykształcenie wyższe, - znajomość zasad, procedur i realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, - umiejętność obsługi generatora wniosków aplikacyjnych, - prawo jazdy kat.B, - biegła obsługa komputera (znajomość pakietu Office)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach 1. oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony druk oferty (zał. nr 1 do SIWZ) 2. zaakceptowany projekt umowy (zał. nr 5 do SIWZ)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany sposobu spełnienia świadczenia w następujący sposób: - zmiana miejsca świadczenia usługi w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie mógł z przyczyn losowych zapewnić miejsca wykonania przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie z przyczyn od siebie niezależnych, a jednocześnie będzie miał możliwość zapewnienia innego miejsca świadczenia usługi.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.sredzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j/w
lub w siedzibie Zamawiajacego (pok.51).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2013 godzina 09:00, miejsce: siedziba Powiatu: ul. Wroclawska 2, 55-300 Środa Śląska (parter - Punkt Obsługi Klienta).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Średzkim - jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PO KL Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŚRODA ŚLĄSKA
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla realizacji inwestycji
- DOSTAWA MINIKOPARKI Z PRZYCZEPĄ w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- DOSTAWA AGREGATÓW PRĄDOTWÓRCZYCH w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- DOSTAWA POMP DO WODY ZANIECZYSZCZONEJ w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi ŚRODA ŚLĄSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Koordynatorzy Doradztwa Zawodowego - obszary: kazimierski, pińczowski, starachowicki
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji projektu "Transformacja Cyfrowa Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej" w ramach Krajowego Planu Odbudowy
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





