Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-15
Warszawa: Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Szpitala Południowego
Numer ogłoszenia: 430290 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta , ul. Senatorska 29/31, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3124400, faks 022 3124490.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Szpitala Południowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje opracowanie: 1. Materiałów wyjściowych do programu funkcjonalno-użytkowego, w tym: 1) Analiza możliwości pod względem formalno - prawnym lokalizacji lądowiska dla śmigłowców pogotowia ratunkowego na terenie objętym budową szpitala (tj. u zbiegu ulic Pileckiego i Indiry Gandhi, na dz. ew. nr 2/50, 2/53, 2/52, 2/51, 2/59, 2/47, 2/67, obręb 1-10-75, w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy) lub w przypadku braku takiej możliwości, analiza i propozycja innej lokalizacji lądowiska, wraz z oceną i informacją dotyczącą stanu prawnego proponowanej nieruchomości. Przedmiotowa analiza w szczególności powinna zawierać: a) Część opisową, w tym: -Proponowaną optymalną lokalizację lądowiska dla śmigłowców pogotowia ratunkowego dla potrzeb Szpitala Południowego wraz z jej uzasadnieniem, -Sposób zagospodarowania i wyposażenia lądowiska, -Drogi dojazdowe dla transportu medycznego oraz drogi ppoż. w tym wyznaczenie stanowiska dla samochodu straży pożarnej, b) Część graficzną, w tym: -Plan lokalizacji lądowiska, -Plan ograniczeń wysokości zabudowy w rejonie lądowiska, -Plan zagospodarowania i wyposażenia lądowiska, -Plan dróg dojazdowych dla transportu medycznego oraz drogi ppoż. w tym wyznaczenie stanowiska dla samochodu straży pożarnej, 2) Analiza możliwości obsługi komunikacyjnej obiektu pn. Szpital Południowy, w tym przedstawienie sposobu obsługi komunikacyjnej z uwzględnieniem istniejących obiektów tj. Instytutu Onkologii i Instytutu Hematologii i Transplantologii, które znajdują się w rejonie ww. obiektu, która w szczególności powinna zwierać: a) Część opisową, w tym: -Opis istniejącego i projektowanego układu drogowego w rejonie planowanego obiektu pn. Szpital Południowy, -Możliwości i sposobu obsługi komunikacyjnej ww. obiektu, -Zapotrzebowanie ww. obiektu w miejsca parkingowe i propozycja lokalizacji miejsc parkingowych na terenie obiektu, -Propozycję obsługi komunikacyjnej istniejących obiektów tj. Instytutu Onkologii i Instytutu Hematologii i Transplantologii, po uwzględnieniu realizacji planowanego obiektu, b) Cześć graficzną, w tym: -Plan istniejącego i projektowanego układu drogowego w rejonie planowanego obiektu, -Plan obsługi komunikacyjnej obiektu, -Plan lokalizacji miejsc parkingowych na terenie obiektu, -Plan obsługi komunikacyjnej istniejących obiektów tj. Instytutu Onkologii i Instytutu Hematologii i Transplantologii, po uwzględnieniu realizacji planowanego obiektu, 3)Analiza w zakresie zapotrzebowania obiektu w media, możliwości i sposobu podłączenia planowanego obiektu pn. Szpital Południowy do sieci miejskich, która w szczególności powinna zwierać: a) Część opisową, w tym: -Określenie szacunkowych wartości zapotrzebowania obiektu w media (sieci: wodociągowa, kanalizacyjna, cieplna, gazowa, energetyczna i teletechniczna), -Określenie możliwości i sposobu przyłączenia obiektu do istniejących sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych, energetycznych i teletechnicznych, b) Cześć graficzną, w tym: -Schemat istniejących sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych, energetycznych i teletechnicznych w rejonie projektowanego obiektu, -Schemat podłączenia obiektu do istniejących sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych, energetycznych i teletechnicznych. 2. Programu funkcjonalno - użytkowego, w tym określenie planowanych kosztów prac projektowych i planowanych kosztów robót budowlanych. Przedmiot Umowy winien być sporządzony w formie: 1) papierowej - w ilościach po 6 egz., 2) elektronicznej - po 1 egzemplarzu na nośniku elektronicznym CD-R (format: .doc, .pdf). Termin wykonania całego zamówienia: 130 dni od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż 150 dni licząc od dnia zawarcia umowy, w tym: a) opracowanie materiałów wyjściowych do programu funkcjonalno-użytkowego - 80 dni licząc od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż 110 dni licząc od dnia zawarcia umowy; b) opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego - 130 dni licząc od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż 150 dni licząc od dnia zawarcia umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki: 1) Określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek muszą spełnić łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 2) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek muszą spełnić łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 3) Wykażą się wykonaniem* w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługą polegającą na opracowaniu programu funkcjonalno-użytkowego lub programu funkcjonalno-przestrzennego lub koncepcji programowo-przestrzennej na budowę** lub przebudowę*** obiektu szpitalnego**** o wartości zamówienia co najmniej 70.000 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) brutto*****. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. 4)Dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, legitymującą się posiadaniem aktualnego zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do tej Izby. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. 5) Dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, legitymującą się posiadaniem aktualnego zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do tej Izby. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. * Za wykonaną usługę Zamawiający rozumie taką usługę, która została zrealizowana w ramach danej umowy i odebrana przez Zamawiającego jako należycie wykonana. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego sprawdzenia prawdziwości przedstawianych danych, które będą wyszczególnione w ofercie. ** Przez budowę należy rozumieć wykonanie obiektu szpitalnego w określonym miejscu (tj. wzniesienie nowego ww. obiektu), a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu szpitalnego. ***Przez przebudowę należy rozumieć wykonanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji. ****Przez obiekt szpitalny należy rozumieć budynek lub zbiór budynków przeznaczonych na potrzeby opieki zdrowotnej (np.: szpitale, kliniki, przychodnie zdrowia). *****W przypadku gdy rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie na złote polskie - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień 15.12.2009 r. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o dokumenty lub oświadczenia określone poniżej:.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków podmiotowych Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi załączyć do oferty niżej wymienione oświadczenia lub dokumenty*: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.* Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ww. ustawy, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Uwaga! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie muszą złożyć łącznie Wykonawcy występujący wspólnie. 3) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ) wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotowego zamówienia, jeżeli w ww. wykazie, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - zawierający informacje potwierdzające warunki (sekcja III.2) pkt.4 i 5 ogłoszenia). 4) Uprawnienia wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - zawierające informacje potwierdzające warunki (sekcja III.2) pkt 4 i 5 ogłoszenia). 5)Wykaz wykonanych usług, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ - zawierający informacje potwierdzające warunek (sekcja III.2) pkt 3 ogłoszenia). 6)Dokumenty, np. referencje, potwierdzające, że zamówienia - wymienione w Wykazie wykonanych usług - zostały wykonane przez Wykonawcę oraz, że zostały wykonane należycie. * UWAGA! Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się odpowiednio przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.). W celu złozenia oferty poza oświadczeniami lub dokumentami na potwierdzenie spełnienia ww. warunków, o których mowa w sekcji III.2 niniejszego ogłoszenia Wykonawca musi dodatkowo załączyć: 1)Wypełniony druk OFERTA - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. 2)Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szrm.pl katalog: Przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, Warszawa (kod: 00-099), ul. Senatorska 29/31, w Zespole ds. Zamowien Publicznych (I pietro, pokój Nr 22).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2010 godzina 11:30, miejsce: Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta, Warszawa (kod: 00-099), ul. Senatorska 29/31, w Zespole ds. Zamowien Publicznych (I pietro, pokój Nr 22).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeglądy konserwacyjne, usługi serwisowe oraz modernizacja lub rozbudowa systemów dozoru telewizyjnego CCTV w obiektach Komendy Głównej Policji w Warszawie
- 391/2025 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Budowa przyłącza wodociągowego i ciepłowniczego do budynku przy al. Solidarności 84 w Warszawie, opracowanie dokumentacji, montaż studni; postępowanie w systemie "projektuj i buduj".
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzorów autorskich dla przebudowy boiska i budowy drogi pożarowej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: " Modernizacja boiska oraz hali sportowej p
- ZP/13/25 Remont i modernizacja pomieszczeń znajdujących się na trzecim piętrze w siedzibie Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. w Warszawie przy ul. Nowy Zjazd 1 - ETAP I.
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez przebudowę DW 696 polegająca na budowie chodnika i peronów na odc. od km 11+798 do km 11+905 w m. Skupie, gm. Mokobody, pow. siedlecki, woj. mazowieckie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę i przebudowę oczyszczalni ścieków w Starym Polu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej
- "Opracowanie dokumentacji projektowej pn. "KMP Przemyśl - przebudowa pomieszczeń pod potrzeby IV Kompanii Prewencji Policji, modernizacja elewacji zgodnie z zaleceniami ekspertyzy technicznej"
- Zwiększenie atrakcyjności sportowej i turystycznej Siemiatycz
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Dostosowanie Szkoły Podstawowej nr 392 do wymagań osób ze szczególnymi potrzebami". Umowa realizowana będzie w ramach dofinansowania Projektu: "Do
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.