eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice ŚląskieDostawa materiałów biurowych dla potrzeb Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich w 2009 roku z podziałem na części zamówienia, tj. 1. dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem oryginalnych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do



Ogłoszenie z dnia 2009-02-26

Siemianowice Śląskie: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich w 2009 roku z podziałem na części zamówienia, tj. 1. dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem oryginalnych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów 2. dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem papieru do drukowania 3. dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 43028 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Siemianowicach Śląskich, ul. Chorzowska 14, Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7654306, faks 032 7654306.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich w 2009 roku z podziałem na części zamówienia, tj. 1. dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem oryginalnych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów 2. dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem papieru do drukowania 3. dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem artykułów biurowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich w 2009 roku z podziałem na części zamówienia, tj. 1. dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem oryginalnych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów 2. dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem papieru do drukowania 3. dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem artykułów biurowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 39.29.00.00 - Wyposażenie różne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 75412.75 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem oryginalnych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Techniczno - Handlowe BK PRAXIS Sp. J. Tadeusz Bożek, Krzysztof Karcz, ul. Przemysłowa 10, 40-020 Katowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 34685.00
  • Oferta z najniższą ceną: 34685.00 oferta z najwyższą ceną: 84732.06
  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem papieru do drukowania

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Partner w Biurze Sp. z o.o., Ogrodowa 5, 41-803 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 20150.00
  • Oferta z najniższą ceną: 20150.00 oferta z najwyższą ceną: 21125.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem artykułów biurowych

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PW ALMAR - REGION, Komuny Paryskiej 14, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 20577.75
  • Oferta z najniższą ceną: 20577.75 oferta z najwyższą ceną: 22057.58
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.