Ogłoszenie z dnia 2009-02-26
Siemianowice Śląskie: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich w 2009 roku z podziałem na części zamówienia, tj.
1. dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem oryginalnych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych
do drukarek, kopiarek i faksów
2. dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem papieru do drukowania
3. dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem artykułów biurowych
Numer ogłoszenia: 43028 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Siemianowicach Śląskich, ul. Chorzowska 14, Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7654306, faks 032 7654306.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich w 2009 roku z podziałem na części zamówienia, tj. 1. dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem oryginalnych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów 2. dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem papieru do drukowania 3. dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem artykułów biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Sądu Rejonowego w Siemianowicach Śląskich w 2009 roku z podziałem na części zamówienia, tj. 1. dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem oryginalnych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów 2. dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem papieru do drukowania 3. dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem artykułów biurowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 39.29.00.00 - Wyposażenie różne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 75412.75 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem oryginalnych, nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek i faksów
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Techniczno - Handlowe BK PRAXIS Sp. J. Tadeusz Bożek, Krzysztof Karcz, ul. Przemysłowa 10, 40-020 Katowice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 34685.00
- Oferta z najniższą ceną: 34685.00 oferta z najwyższą ceną: 84732.06
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem papieru do drukowania
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Partner w Biurze Sp. z o.o., Ogrodowa 5, 41-803 Zabrze, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 20150.00
- Oferta z najniższą ceną: 20150.00 oferta z najwyższą ceną: 21125.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem artykułów biurowych
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PW ALMAR - REGION, Komuny Paryskiej 14, 41-100 Siemianowice Śląskie, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 20577.75
- Oferta z najniższą ceną: 20577.75 oferta z najwyższą ceną: 22057.58
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Rekonstrukcja balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Śmiłowskiego 3w Siemianowicach Śląskich
- Budowa oświetlenia na Katowickiej
- Modernizacja instalacji elektrycznych na klatkach schodowych
- Modernizacja dachu przy ul. Piastowskiej 12 w Siemianowicach Śląskich
- Wykonanie robót dekarskich niemożliwych do zaplanowania w zasobie Gminy Siemianowice Śląskie
- Modernizacja dachu przy ul. Damrota 4 w Siemianowicach Śląskich
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych oraz wyposażenie budynku w ramach zadania "Zakup nieruchomości oraz dostosowanie budynku położonego w Sosnowcu na cele dydaktyczne".
- Dostawa artykułów biurowych do CKZiU w Słubicach
- Zakup i dostawa wyposażenia do Miejskiego Żłobka Integracyjnego "Dom nad strumykiem" w Głogowie w podziale na 2 zadania
- Utworzenie mieszkania treningowego dla osoby ze znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności przy ul. Cieszkowskiego 17 w Gnieźnie
- dostawa wyposażenia pracowni TIK oraz pracowni przedmiotowych w 5 szkołach podstawowych w gminie Żnin
- Zakup pomocy terapeutycznych i edukacyjnych oraz wyposażenia dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w Szkole Podstawowej nr 4 w Śremie - 4 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.