eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StarachowiceZimowe utrzymanie terenów wokół Starostwa Powiatowego w Starachowicach wraz z drogą dojazdową

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-02

Starachowice: Zimowe utrzymanie terenów wokół Starostwa Powiatowego w Starachowicach wraz z drogą dojazdową
Numer ogłoszenia: 429610 - 2012; data zamieszczenia: 02.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 394934 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Starachowicki, ul. Dr W. Borkowskiego 4, 27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2760900, faks 041 2760902.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie terenów wokół Starostwa Powiatowego w Starachowicach wraz z drogą dojazdową.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie chodników, parkingów, dróg dojazdowych do parkingów oraz drogi dojazdowej do Starostwa Powiatowego w Starachowicach o łącznej powierzchni 5 125 m2, w tym: - droga dojazdowa o nawierzchni asfaltowej - 600m2 - schody o nawierzchni z kostki brukowej - 10 m2 - pochylnia dla niepełnosprawnych o nawierzchni z kostki brukowej - 16 m2 - chodniki dla pieszych wraz z dojściami do wejść o nawierzchni z kostki brukowej - 834 m2 - parkingi i drogi dojazdowe do parkingów o nawierzchni brukowej - 3 665 m2 . Przez zimowe utrzymanie chodników, parkingów, schodów oraz dróg dojazdowych rozumie się ich systematyczne ręczne lub mechaniczne odśnieżanie (odgarnięty śnieg nie może powodować zakłóceń w ruchu pieszych i samochodów) i posypywanie materiałami uszorstniającymi w celu zapewnienia ciągłości i bezpieczeństwa ruchu pieszego i kołowego. Zastosowana technologia odśnieżania nie może powodować uszkodzeń nawierzchni ciągów pieszych, krawężników i obrzeży. W zakres zamówienia wchodzi również usuwanie błota pośniegowego. Rozpoczęcie prac związanych z usuwaniem skutków zjawisk atmosferycznych winno nastąpić niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 1 godziny od ich zaistnienia. W przypadku występowania opadów lub śliskości w godzinach nocnych Wykonawca zapewni wykonanie prac do godziny 7:00 rano. Prace powinny być wykonywane tak, aby zapewniona była możliwość bezpiecznego poruszania się po terenie objętym zamówieniem. Po zakończeniu sezonu zimowego Wykonawca uprzątnie materiał użyty do posypywania z chodników, parkingów i dróg dojazdowych. Wykonawca zapewni materiały do usuwania śliskości w ilości zapewniającej wykonanie usług stanowiących przedmiot zamówienia oraz sprzęt dostosowany do odśnieżanych i posypywanych nawierzchni. Pojazdy biorące udział w akcji zimowej muszą być wyposażone w sygnały świetlne wymagane przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia stałej gotowości do prowadzenia zimowego utrzymania dróg w terminie od 02.11.2012r. do 15.04.2013r. Z tytułu gotowości do prowadzenia akcji zimowej Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie. Zamawiający informuje, ze Wykonawca w czasie obowiązywania umowy za wykonanie usługi będzie otrzymywał wynagrodzenie ustalone na podstawie stawki dziennej brutto określonej przez Wykonawcę w formularzu oferty oraz rzeczywistą ilość faktycznie i efektywnie wykonanej usługi. Wykonawca winien jedynie uwzględnić dni robocze przypadające na każdy miesiąc. Wykonawca zobowiązuje się do starannego i terminowego wykonania usług, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego, obowiązującymi przepisami prawa, specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz złożoną przez Wykonawcę ofertą przetargową. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Usługowo-Remontowo-Budowlana EUROFACH mgr Kubiak Anna, ul. Radomska 41A, Wąchock, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55350,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52477,20

  • Oferta z najniższą ceną: 52477,20 / Oferta z najwyższą ceną: 109836,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.