eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Utrzymanie, pielęgnacja i porządkowanie zieleni miejskiej na terenie Konina

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-15

Konin: Utrzymanie, pielęgnacja i porządkowanie zieleni miejskiej na terenie Konina
Numer ogłoszenia: 429168 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koninie , Plac Wolności 1, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. (063) 24-01-111, 63 2401139, faks (063) 2401135.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie, pielęgnacja i porządkowanie zieleni miejskiej na terenie Konina.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - utrzymanie porządku na obszarach objętych przedmiotem zamówienia , - pielęgnacja rabat kwiatowych, drzew i krzewów, - utrzymanie urządzeń zabawowych, - pielęgnacja trawników, - zakup ławek parkowych i koszy na śmieci..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00 - Usługi rolnicze, leśne, ogrodnicze, hydroponiczne i pszczelarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 14 000,00 zł, w tym dla: - Rejonu I - 3 000,00 zł - Rejonu II - 6 000,00 zł - Rejonu III - 5 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia. 2. dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. co najmniej: - jedną osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do utrzymania i pielęgnacji zieleni tj.; posiadającą wykształcenie średnie lub wyższe lub ukończony kurs specjalistyczny w tym kierunku do kierowania i nadzorowania wykonywanych prac w zakresie utrzymania zieleni, - siedmioma osobami na jedną część do wykonywania na bieżąco i w terminie poszczególnych czynności wymaganych przy należytym utrzymaniu zieleni objętej przedmiotem zamówienia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek 3. posiadają niezbędne doświadczenie tj. - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia na powierzchni minimum 10 ha. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek 4. dysponują dla potrzeb niniejszego postępowania potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego co najmniej: - 10 sztuk kosiarek zapewniających koszenie trawy na całej powierzchni zieleni objętej zamówieniem w wymaganym terminie, - 4 samochodami z przeznaczeniem do wywozu liści sukcesywnie tego samego dnia po ich zgrabieniu, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 50 000,00 PLN. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie spełniać w/w warunek 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia. 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Należy przedłożyć: - kserokopię dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych kwalifikacji - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej , wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie usług objętych przedmiotem zamówienia, tj.: co najmniej jednej usługi w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia na powierzchni minimum 10 ha wraz z dokumentami potwierdzającymi, że prace te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Należy przedłożyć: - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wyżej, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował 5. Dokumenty na okoliczność potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50 000,00 PLN 6.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia wymagania art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa pełnomocnik konsorcjum w imieniu wszystkich jego członków 7. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Dokument ten muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (cena 56,00 zł) można także odebrać w wersji papierowej w siedzibie zamawiającego Konin, pl. Wolności 1, pok. nr 303 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 23.12.2009 r.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Koninie. Plac Wolności 1, 62-500 Konin,. Wydział Prawny i Zamówień Publicznych, pok. 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie, pielęgnacja i porządkowanie zieleni miejskiej na terenie Konina - Rejon I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - utrzymanie porządku na obszarach objętych przedmiotem zamówienia , - pielęgnacja rabat kwiatowych, drzew i krzewów, - utrzymanie urządzeń zabawowych, - pielęgnacja trawników, - zakup ławek parkowych i koszy na śmieci..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie, pielęgnacja i porządkowanie zieleni miejskiej na terenie Konina - Rejon II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - utrzymanie porządku na obszarach objętych przedmiotem zamówienia , - pielęgnacja rabat kwiatowych, drzew i krzewów, - utrzymanie urządzeń zabawowych, - pielęgnacja trawników, - zakup ławek parkowych i koszy na śmieci..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie, pielęgnacja i porządkowanie zieleni miejskiej na terenie Konina - Rejon III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - utrzymanie porządku na obszarach objętych przedmiotem zamówienia , - pielęgnacja rabat kwiatowych, drzew i krzewów, - utrzymanie urządzeń zabawowych, - pielęgnacja trawników, - zakup ławek parkowych i koszy na śmieci..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.