Ogłoszenie z dnia 2012-10-31
Poznań: Opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa toreb polipropylenowych promujących portal turystyczny www.wielkopolska.travel wraz z wizualizacją produktów turystycznych Wielkopolski celem promocji regionu
Numer ogłoszenia: 428496 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolska Organizacja Turystyczna , ul. 27 Grudnia 17/19, 61-737 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 6645233, 234, faks 0-61 6645221.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wot.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa toreb polipropylenowych promujących portal turystyczny www.wielkopolska.travel wraz z wizualizacją produktów turystycznych Wielkopolski celem promocji regionu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pod nazwą: Opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa toreb polipropylenowych promujących portal turystyczny www.wielkopolska.travel wraz z wizualizacją produktów turystycznych Wielkopolski celem promocji regionu. Na zamówienie składają się główne elementy tj.: Opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa toreb polipropylenowych promujących portal turystyczny www.wielkopolska.travel wraz z wizualizacją produktów turystycznych Wielkopolski celem promocji regionu; ilość toreb polipropylenowych: 40.000 sztuk; transport: do siedziby Zamawiającego, tj. Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej. 1) Opis: a) Materiał wykonania torby: Polipropylen nietkany (non woven PP), laminowany folią o połysku matowym. Tkanina biała. b) Orientacyjne wymiary torby: Szerokość rączek: 3 cm (+/-1 cm tolerancji), Długość rączek: 35 cm (+/-5 cm tolerancji) długości użytkowej, Rozmiar torby: 39 cm (wysokość) (+/-5 cm tolerancji), x32 cm (szerokość) (+/-5 cm tolerancji), x 20 cm (głębokość) (+/-5 cm tolerancji) - wymiary do wyboru przez Zamawiającego. c) Gramatura materiału: nie mniej niż 125g (+/-5 g tolerancji). d) Wykończenie: Lamówki w kolorze uzgodnionym z Wykonawcą w trakcie realizacji zamówienia, kolor nitki szycia: w kolorze uzgodnionym z Wykonawcą w trakcie realizacji zamówienia. Dopuszczalne wykończenie bez lamówek. Do wyboru przez Zamawiającego. e) Rączki torby: nylonowe, wzmacniane szwami X, kolor do wyboru przez Zamawiającego. f) Udźwig torby: min. 10kg. g) Spód torby: Spód giętki, pojedynczą warstwa tkaniny. 2) Znakowanie: a) Nadruk: Metoda nadruku: full - color CMYK/PANTONE gwarantujący wierne odwzorowanie kolorów + laminat matowy, Torba z indywidualnym nadrukiem, Nadruk na całości torby. b) Wykonawca zobowiązany jest przygotować projekt nadruku na podstawie materiałów i informacji przekazanych przez Zamawiającego. Nadruk składać się będzie z następujących elementów: JEDNA STRONA TORBY (zewnętrzna) AWERS: Logo Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej (kolorowe; 7 kolorów CMYK/PANTONE) + napis: Wielkopolska (1 kolor CMYK/PANTONE, wielkość ok. 1/4 powierzchni torby) + hasło Wielka historia Wielka przygoda (1 kolor CMYK/PANTONE) + napis www.wielkopolska.travel (1 kolor CMYK/PANTONE) + kod QR (1 kolor CMYK/PANTONE, wielkość ok. 1/10 powierzchni torby). Możliwe tło w jednym kolorze. DWIE BOCZNE STRONY TORBY (zewnętrzne): Logo Unii Europejskiej + Herb Województwa Wielkopolskiego + Logo Narodowej Strategii Spójności. Część nadruku wykonana zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007-2013 Beneficjentów w zakresie informacji i promocji (1 kolor CMYK/PANTONE). DRUGA STRONA TORBY (zewnętrzna) REWERS: Napis www.wielkopolska.travel (1 kolor CMYK/PANTONE) + kod QR (1 kolor CMYK/PANTONE, wielkość ok. 1/10 powierzchni torby) + 4 zdjęcia promujące produkty turystyczne regionu (zdjęcia dostarczone zostaną Wykonawcy przez Zamawiającego w trakcie prac nad projektem). Możliwe tło w jednym kolorze. Torby muszą zostać wykonane w sposób: estetyczny (bez zacieków kleju, wystających nitek w przypadku szycia, itp. wad fizycznych), precyzyjny i trwały zgodnie z Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz będącym integralną częścią niniejszej umowy, funkcjonalny - torby muszą spełniać swoje cechy użytkowe, tzn. nadawać się do pakowania rzeczy podręcznych, materiałów promocyjnych i biurowych, napisy nie mogą ścierać się i blednąć. 3) Konfekcjonowanie: Torby złożone na płasko w kartonach po 100 sztuk; bez opakowania indywidualnego (pojedynczego). Torby muszą zostać wykonane w sposób: estetyczny, precyzyjny, trwały i funkcjonalny - torby muszą spełniać swoje cechy użytkowe, tzn. nadawać się do pakowania rzeczy podręcznych, materiałów promocyjnych i biurowych. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu próbki (sampla), odpowiadającej całkowicie właściwemu przedmiotowi zamówienia, w terminie nieprzekraczającym 21 dni kalendarzowych od dnia wspólnie opracowanego i zatwierdzonego przez obie Strony projektu graficznego przedmiotu zamówienia - w ramach wcześniej określonego w ofercie Wykonawcy terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przygotować projekt nadruku na podstawie materiałów i informacji przekazanych przez Zamawiającego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 130.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W oparciu o złożone Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
tj. wykażą, że należycie wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują: co najmniej 1 zamówienie, w skład którego wchodziło opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa toreb polipropylenowych opatrzonych nadrukami (logotypy, znaki graficzne, teksty itp.), o wartości zamówienia co najmniej 50.000 zł brutto - wszystkie wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, których należyte wykonanie potwierdzone zostanie stosownym dokumentem
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W oparciu o złożone Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W oparciu o złożone Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W oparciu o złożone Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Parafowany wzór umowy jako akceptacja treści przyszłej umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ. 3) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w szczególności pełnomocnictwo), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 55
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 45
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wot.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolska Organizacja Turystyczna, ul. 27 Grudnia 17/19, 61-737 Poznań, piętro I, pokój 103.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolska Organizacja Turystyczna, ul. 27 Grudnia 17/19, 61-737 Poznań, piętro I, pokój 103.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy realizacji projektu pt. Kompleksowa promocja wiodących produktów turystycznych Wielkopolski - współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VI - Turystyka i środowisko kulturowe, Działania 6.1 - Turystyka, Schematu II - Promocja i informacja turystyczna Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Oczyszczanie urządzeń podczyszczających wody opadowe oraz studzienek ściekowych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie
- Czyszczenie separatorów oraz wpustów ulicznych wraz z przykanalikami w ciągu dróg wojewódzkich zarządzanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Złotowie
- Bieżąca konserwacja nawierzchni na odcinku drogi wojewódzkiej nr 186
- Odbudowa pomostu na Jeziorze Strzeszyńskim ul. Koszalińska 15, 60-480 Poznań
- Przeprowadzenie szkoleń z kompetencji interpersonalnych dla personelu medycznego Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.
- Dostawa opraw oświetleniowych LED w głównej Sali sportowej Centrum Sportu Politechniki Poznańskiej wraz z usługą demontażu i utylizacji 72 szt. starych oraz montażu nowych opraw
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.