eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa toreb polipropylenowych promujących portal turystyczny www.wielkopolska.travel wraz z wizualizacją produktów turystycznych Wielkopolski celem promocji regionu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-31

Poznań: Opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa toreb polipropylenowych promujących portal turystyczny www.wielkopolska.travel wraz z wizualizacją produktów turystycznych Wielkopolski celem promocji regionu
Numer ogłoszenia: 428496 - 2012; data zamieszczenia: 31.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolska Organizacja Turystyczna , ul. 27 Grudnia 17/19, 61-737 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61 6645233, 234, faks 0-61 6645221.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wot.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa toreb polipropylenowych promujących portal turystyczny www.wielkopolska.travel wraz z wizualizacją produktów turystycznych Wielkopolski celem promocji regionu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zamówienia pod nazwą: Opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa toreb polipropylenowych promujących portal turystyczny www.wielkopolska.travel wraz z wizualizacją produktów turystycznych Wielkopolski celem promocji regionu. Na zamówienie składają się główne elementy tj.: Opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa toreb polipropylenowych promujących portal turystyczny www.wielkopolska.travel wraz z wizualizacją produktów turystycznych Wielkopolski celem promocji regionu; ilość toreb polipropylenowych: 40.000 sztuk; transport: do siedziby Zamawiającego, tj. Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej. 1) Opis: a) Materiał wykonania torby: Polipropylen nietkany (non woven PP), laminowany folią o połysku matowym. Tkanina biała. b) Orientacyjne wymiary torby: Szerokość rączek: 3 cm (+/-1 cm tolerancji), Długość rączek: 35 cm (+/-5 cm tolerancji) długości użytkowej, Rozmiar torby: 39 cm (wysokość) (+/-5 cm tolerancji), x32 cm (szerokość) (+/-5 cm tolerancji), x 20 cm (głębokość) (+/-5 cm tolerancji) - wymiary do wyboru przez Zamawiającego. c) Gramatura materiału: nie mniej niż 125g (+/-5 g tolerancji). d) Wykończenie: Lamówki w kolorze uzgodnionym z Wykonawcą w trakcie realizacji zamówienia, kolor nitki szycia: w kolorze uzgodnionym z Wykonawcą w trakcie realizacji zamówienia. Dopuszczalne wykończenie bez lamówek. Do wyboru przez Zamawiającego. e) Rączki torby: nylonowe, wzmacniane szwami X, kolor do wyboru przez Zamawiającego. f) Udźwig torby: min. 10kg. g) Spód torby: Spód giętki, pojedynczą warstwa tkaniny. 2) Znakowanie: a) Nadruk: Metoda nadruku: full - color CMYK/PANTONE gwarantujący wierne odwzorowanie kolorów + laminat matowy, Torba z indywidualnym nadrukiem, Nadruk na całości torby. b) Wykonawca zobowiązany jest przygotować projekt nadruku na podstawie materiałów i informacji przekazanych przez Zamawiającego. Nadruk składać się będzie z następujących elementów: JEDNA STRONA TORBY (zewnętrzna) AWERS: Logo Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej (kolorowe; 7 kolorów CMYK/PANTONE) + napis: Wielkopolska (1 kolor CMYK/PANTONE, wielkość ok. 1/4 powierzchni torby) + hasło Wielka historia Wielka przygoda (1 kolor CMYK/PANTONE) + napis www.wielkopolska.travel (1 kolor CMYK/PANTONE) + kod QR (1 kolor CMYK/PANTONE, wielkość ok. 1/10 powierzchni torby). Możliwe tło w jednym kolorze. DWIE BOCZNE STRONY TORBY (zewnętrzne): Logo Unii Europejskiej + Herb Województwa Wielkopolskiego + Logo Narodowej Strategii Spójności. Część nadruku wykonana zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi Instytucji Zarządzającej Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007-2013 Beneficjentów w zakresie informacji i promocji (1 kolor CMYK/PANTONE). DRUGA STRONA TORBY (zewnętrzna) REWERS: Napis www.wielkopolska.travel (1 kolor CMYK/PANTONE) + kod QR (1 kolor CMYK/PANTONE, wielkość ok. 1/10 powierzchni torby) + 4 zdjęcia promujące produkty turystyczne regionu (zdjęcia dostarczone zostaną Wykonawcy przez Zamawiającego w trakcie prac nad projektem). Możliwe tło w jednym kolorze. Torby muszą zostać wykonane w sposób: estetyczny (bez zacieków kleju, wystających nitek w przypadku szycia, itp. wad fizycznych), precyzyjny i trwały zgodnie z Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz będącym integralną częścią niniejszej umowy, funkcjonalny - torby muszą spełniać swoje cechy użytkowe, tzn. nadawać się do pakowania rzeczy podręcznych, materiałów promocyjnych i biurowych, napisy nie mogą ścierać się i blednąć. 3) Konfekcjonowanie: Torby złożone na płasko w kartonach po 100 sztuk; bez opakowania indywidualnego (pojedynczego). Torby muszą zostać wykonane w sposób: estetyczny, precyzyjny, trwały i funkcjonalny - torby muszą spełniać swoje cechy użytkowe, tzn. nadawać się do pakowania rzeczy podręcznych, materiałów promocyjnych i biurowych. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu próbki (sampla), odpowiadającej całkowicie właściwemu przedmiotowi zamówienia, w terminie nieprzekraczającym 21 dni kalendarzowych od dnia wspólnie opracowanego i zatwierdzonego przez obie Strony projektu graficznego przedmiotu zamówienia - w ramach wcześniej określonego w ofercie Wykonawcy terminu realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest przygotować projekt nadruku na podstawie materiałów i informacji przekazanych przez Zamawiającego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 130.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W oparciu o złożone Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. wykażą, że należycie wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują: co najmniej 1 zamówienie, w skład którego wchodziło opracowanie graficzne, wykonanie i dostawa toreb polipropylenowych opatrzonych nadrukami (logotypy, znaki graficzne, teksty itp.), o wartości zamówienia co najmniej 50.000 zł brutto - wszystkie wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, których należyte wykonanie potwierdzone zostanie stosownym dokumentem

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W oparciu o złożone Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W oparciu o złożone Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W oparciu o złożone Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Parafowany wzór umowy jako akceptacja treści przyszłej umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ. 3) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w szczególności pełnomocnictwo), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 55
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 45

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wot.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolska Organizacja Turystyczna, ul. 27 Grudnia 17/19, 61-737 Poznań, piętro I, pokój 103.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolska Organizacja Turystyczna, ul. 27 Grudnia 17/19, 61-737 Poznań, piętro I, pokój 103.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy realizacji projektu pt. Kompleksowa promocja wiodących produktów turystycznych Wielkopolski - współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VI - Turystyka i środowisko kulturowe, Działania 6.1 - Turystyka, Schematu II - Promocja i informacja turystyczna Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.