Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-14
Augustów: Dostawa węgla wraz z dowozem do domów podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Augustowie
Numer ogłoszenia: 427824 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Augustowie , ul. Wojska Polskiego 1, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 087 6445430, faks 087 6445430.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: http://mops-augustow.pbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa węgla wraz z dowozem do domów podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Augustowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa węgla wraz z dowozem do domów podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Augustowie, zgodnie z wartością określoną w decyzji administracyjnej przyznającej to świadczenie. Przewidywana wielkość zamówienia w roku 2010 - 100 ton. Szacunkowa ilość dostaw węgla może ulec zmianie (plus, minus) 30%.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.12.10.00 - 10.12.10.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)wyrażają zgodę na zawarcie umowy na zasadach określonych w niniejszej siwz. Ocena spełnienia tych warunków: na podstawie złożonych oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferenci mają dostarczyć niżej wymienione dokumenty: 1)formularz ofertowy (załącznik Nr 1), 2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 2), 3)oświadczenie (załącznik Nr 3), że oferent: -posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny i osobowy do wykonania zamówienia, -znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -spełnia i przyjmuje warunki zawarte w siwz oraz we wzorze umowy, 4)kserokopię wpisu do ewidencji działalności gospodarczej lub wyciąg z krajowego rejestru sądowego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://mops-augustow.pbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodke Pomocy Społecznej 16-300 Augustów, ul. Wojska Polskiego 1, pokój nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 16-300 Augustów, ul. Wojska Polskiego 1, pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z AUGUSTOWA
- Wykonanie modernizacji osadnika wtórnego (obiekt nr 5.2) na Oczyszczalni Ścieków w Augustowie - postępowanie III
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- "Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Augustów w 2025 roku."
- Dostawa materiałów dezynfekcyjnych i artykułów do sterylizacji
- Wykonanie modernizacji osadnika wtórnego (obiekt nr 5.2) na Oczyszczalni Ścieków w Augustowie - postępowanie II
- "Zakup oprzyrządowania do renowacji boisk i czyszczenia bieżni kompatybilnego z ciągnikiem John Deere 3045 R"
więcej: przetargi w Augustowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.