Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-14
Żyrardów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót branży:
1) drogowej
2) sanitarnej
3) elektrycznej
w ramach inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 4729W Żyrardów - Działki - Wiskitki na odcinku Mokrej i Młyńskiej w Żyrardowie
Numer ogłoszenia: 427602 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Limanowskiego 45, 96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie, tel. 046 8553717, 8553599, 8554569, faks 046 8552021.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-zyrardowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót branży: 1) drogowej 2) sanitarnej 3) elektrycznej w ramach inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 4729W Żyrardów - Działki - Wiskitki na odcinku Mokrej i Młyńskiej w Żyrardowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie: Zadanie 1. Drogowej Zadanie 2. Sanitarnej Zadanie 3. Elektrycznej w ramach inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 4729W Żyrardów - Działki - Wiskitki na odcinku Mokrej i Młyńskiej w Żyrardowie. 1) drogowych - m.in. demontaż istniejącej nawierzchni, ułożenie warstw konstrukcyjnych, ułożenie nawierzchni chodników i ścieżki rowerowej z kostki betonowej, ( rodzaje i typ kostki zgodnie z projektem technicznym ), wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej, budowa pętli autobusowej, regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych oznakowanie pionowe i poziome, usuniecie drzew z karczowaniem pni. 2) elektrycznych - m.in. demontaż elementów napowietrznej linii oświetleniowej, opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku oraz budowa kablowej linii oświetleniowej wraz ze słupami oświetleniowymi i montażem opraw oświetlenia ulicznego na w/w odcinku ulicy 3) kanalizacji deszczowej - kanały z rur PCV, przewód tłoczny, montaż osadnika szlamowego, montaż separatora, montaż przepompowni, Teren budowy zlokalizowany jest na terenie Powiatu Żyrardowskiego w Żyrardowie w ciągu drogi powiatowej nr 4729W Żyrardów - Działki - Wiskitki w Żyrardowie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1.Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (Wykonawca Usługi może być osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej); 1.2.Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia: 1.3.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1.4.Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, który: -nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, -nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, -wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, -złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, -nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, -nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania z ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania z ofertą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca Usługi posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: A. Dokumenty wymagane: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców Usługi w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); -dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych; 2)-oświadczenie Wykonawcy Usługi o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2; B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: -Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (Dz. U. z 2006r Nr 156, poz 1118 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub wcześnie obowiązujących przepisów tzn. kopie decyzji o przyznaniu uprawnień oraz aktualny wpis na listę Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego - załącznik nr 3; C. Wykonawca Usługi zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: I) Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. ( Dz. U. z 2006r. Nr 87 poz. 65 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w: 1) Pkt. A1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; II) Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. I, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania. Postanowienie pkt. II) znajdują odpowiednie zastosowanie. 2. Upoważnienie dla osoby lub osób podpisujących Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi bezpośrednio wynikać z dokumentów załączonych do Wniosku. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania Wniosku nie wynika bezpośrednio z dokumentów załączonych dokumentów załączonych do wniosku, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo określające jego zakres i wystawione prze osoby do tego upoważnione. 3. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz z wyjątkiem Pełnomocnictw, które muszą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Dokumenty składane w języku obcym muszą zostać przetłumaczone na język polski. Tłumaczenie musi być poświadczone przez Wykonawcę. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w SIWZ Wykonawcy Usługi wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Wyżej wymienione dokumenty są zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-zyrardowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żyrardowie
96-300 Żyrardów
ul. Limanowskiego 45.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Starostwo Powiatowe Żyrardowie 96-300 Żyrardów ul. Limanowskiego 45 SEKRETARIAT II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót branży: 1) drogowej 2) sanitarnej 3) elektrycznej w ramach inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 4729W Żyrardów - Działki - Wiskitki na odcinku Mokrej i Młyńskiej w Żyrardowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie: Zadanie 1. Drogowej. Zakres: demontaż istniejącej nawierzchni, ułożenie warstw konstrukcyjnych, ułożenie nawierzchni chodników i ścieżki rowerowej z kostki betonowej, ( rodzaje i typ kostki zgodnie z projektem technicznym ), wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej, budowa pętli autobusowej, regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych oznakowanie pionowe i poziome, usuniecie drzew z karczowaniem pni..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót branży: 1) drogowej 2) sanitarnej 3) elektrycznej w ramach inwestycji pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 4729W Żyrardów - Działki - Wiskitki na odcinku Mokrej i Młyńskiej w Żyrardowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie: Zadanie 2. Sanitarnej* Zakres: kanalizacji deszczowej - kanały z rur PCV, przewód tłoczny, montaż osadnika szlamowego, montaż separatora, montaż przepompowni,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie:.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie: Zadanie 3. Elektrycznej. Zakres: elektrycznych - m.in. demontaż elementów napowietrznej linii oświetleniowej, opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku oraz budowa kablowej linii oświetleniowej wraz ze słupami oświetleniowymi i montażem opraw oświetlenia ulicznego na w/w odcinku ulicy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Wykonanie robót budowlanych w branży stolarskiej w ramach konserwacji i napraw bieżących w budynkach gminnych oraz na terenach placów zabaw
- Wykonanie robót ogólnobudowlanych w ramach konserwacji i napraw bieżących w budynkach gminnych i będących w posiadaniu Miasta oraz na terenach placów zabaw
- Poprawa dostępności transportowej zachodniej części Mazowsza na obszarze otoczenia CPK
- Remont lokali mieszkalnych w Żyrardowie w podziale na części
- Świadczenie usług pralniczych, najem odzieży medycznej i bielizny pościelowej
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku Żyrardów- Radziejowice
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa budynku gminnego w m. Holendry
- Zaprojektowanie i wykonanie budowy drogi gminnej nr 360508W na odcinku od drogi powiatowej nr 3615W w miejscowości Czołomyje o długości 1,74 km do mostu na działce 591 obręb Stok Ruski
- "Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Siedliskach"
- Inżynier dla przedsięwzięcia pn.:Gospodarka wodno-ściekowa w Krakowie -Etap I.
- inżynier dla dwóch Kontraktów "Rekultywacja lagun osadowych" oraz "Stacja Termicznej Utylizacji Osadów".
- Inżynier dla Kontraktu "Kolektor Dolnej Terasy Wisły".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.