eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DrobinPełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego nad zadaniami inwestycyjnymi rozpoczynanymi w 2010 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-14

Drobin: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego nad zadaniami inwestycyjnymi rozpoczynanymi w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 427384 - 2009; data zamieszczenia: 14.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Drobin , ul. Piłsudskiego 12, 09-210 Drobin, woj. mazowieckie, tel. 024 2601441 w. 107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drobin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego nad zadaniami inwestycyjnymi rozpoczynanymi w 2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego nad nastepującymi zadaniami inwestycyjnymi : Budowa dwóch budynków komunalnych Drobinie przy ul. Zaleskiej 58 Przebudowa drogi gminnej i powiatowej relacji Nagórki Dobrskie-Maliszewko od km 0+000 do 7+586,03 Modernizacja drogi gminnej Stanisławowo-Cieszewko Budowa chodników przy ul. Przyszłość w Drobinie Remont chodników w mieście Drobin (ul. Sierpecka, ul. Płocka, ul. Piłsudskiego, ul. Rynek ) Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w Drobinie przy ul. Zaleskiej 55a Budowa linii kablowej nn do oświetlenia ul. Zaleskiej w Drobinie Remont elewacji wraz z wymiana pokrycia dachu budynku przy ul. Rynek 31 w Drobinie Remont elewacji wraz z wymiana pokrycia dachu budynku przy ul. Rynek 23 w Drobinie Budowa boisk szkolnych w Łęgu Probostwie Urządzenie terenu Zespołu Szkół w Łęgu Probostwie Przebudowa budynku dydaktycznego B Zespołu Szkół w Drobinie Wymiana podłóg oraz remont łazienek w M.-G. Przedszkolu w Drobinie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy którzy: 1. spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 pkt. 1 - 4 prawa zamówień publicznych . 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Wykonawca musi wykazać, że pełnił funkcję inspektora nadzoru nad robotami drogowymi i kubaturowymi w okresie ostatnich 5 lat na minimum 1 zadaniu o zakresie robót finansowanych z kontraktów w oparciu o środki Unii Europejskiej wraz z dokumentami potwierdzającymi, ze usługi te zostały wykonane należycie 3. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 4. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności co najmniej po 1 osobie na stanowiska inspektora nadzoru robót drogowych, sieci wodociągowych, sieci kanalizacyjnych, sieci instalacji i urządzeń elektrycznych, sieci telekomunikacyjnych, robót konstrukcyjno - budowlanych 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8. Zaakceptują warunki zawarte w projekcie umowy. Komisja przetargowa dokona oceny formalnej i merytorycznej załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że: 1. Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. 2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. 3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie względnie rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. 5. Aktualnego zaświadczenia z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne względnie zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie - zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa ppkt 1 3, 4, 5 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie względnie rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej oraz w pkt 1.b, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, względnie organem administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii. Dokumenty złożone w formie kopii muszą być opatrzone klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału dokumentu każdorazowo, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi dysponować co najmniej po 1 osobie na stanowiska inspektora nadzoru robót drogowych, sieci wodociągowych, sieci kanalizacyjnych, sieci instalacji i urządzeń elektrycznych , sieci telekomunikacyjnych, robót konstrukcyjno - budowlanych. Wykonawca musi wykazać, że pełnił funkcję inspektora nadzoru nad robotami drogowymi i kubaturowymi w okresie ostatnich 5 lat na minimum 1 zadaniu o zakresie robót finansowanych z kontraktów w oparciu o środki Unii Europejskiej wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie . Wykonawca musi wskazać osoby, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, instalacyjnej z zakresu sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, instalacyjnej w zakresie sieci telekomunikacyjnych, konstrukcyjno - budowlanych. Każdy z inspektorów poszczególnych branż musi wykazać się niezbędnymi uprawnieniami do nadzorowania robót, przynależnością do Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda załączenia do oferty polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drobin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na stronie internetowej zamawiającego www.drobin.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Drobin ul. Piłsudskiego 12 09-210 Drobin sekretariat na pierwszym piętrze ..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.