Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-26
Kraków: Wymiana stolarki w lokalach internatowych i mieszkalnych OReg WAM Kraków w następujących miejscowościach: Sanok, Rzeszów, Sandomierz, Bielsko Biała, Gliwice, Bytom, Zabrze, Lubliniec, Tarnowskie Góry i Częstochowa.
Numer ogłoszenia: 42713 - 2009; data zamieszczenia: 26.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa w Warszawie ul. Chałubińskiego 3A Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Montelupich 3, 31-155 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4552140, 4552149, 4557402, faks 012 4554323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki w lokalach internatowych i mieszkalnych OReg WAM Kraków w następujących miejscowościach: Sanok, Rzeszów, Sandomierz, Bielsko Biała, Gliwice, Bytom, Zabrze, Lubliniec, Tarnowskie Góry i Częstochowa..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki w lokalach internatowych i mieszkalnych OReg WAM Kraków w następujących miejscowościach: Sanok, Rzeszów, Sandomierz, Bielsko Biała, Gliwice, Bytom, Zabrze, Lubliniec, Tarnowskie Góry i Częstochowa, w zakresie: . Wymiana starych okien i drzwi balkonowych na okna i drzwi balkonowe rozwieralne i rozwieralno-uchylne z PCV; . Uzupełnienie tynków oraz malatury ościeży wewnętrznych uszkodzonych w trakcie wymiany stolarki; . Uzupełnienie tynków oraz wyprawy elewacji ościeży zewnętrznych; . Uzupełnienie obróbek blacharskich podokienników z blachy powlekanej w kolorze odpowiadającym kolorystyce elewacji; . Częściowa wymiana parapetów wewnętrznych na parapety PCV; . Zabezpieczenie stanowiska robót w trakcie ich realizacji oraz uporządkowanie po ich zakończeniu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust 1 Prawa zamówień publicznych oraz: 1) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, w zakresie realizowanych robót, w specjalności budowlanej; 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 20.000,00 zł. w przypadku wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy mogą warunki określone w pkt.1 - 2 spełniać łącznie; 2. Ocena spełniania wymagań zamawiającego w stosunku do wykonawców będzie dokonywana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. Ocena będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przypadku wykonawców występujących wspólnie, oświadczenie musi być podpisane przez wszystkich wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia lub ustanowionego pełnomocnika. 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku wykonawców występujących wspólnie, dokumenty wymienione w ust. 1 pkt. 2, składa każdy z wykonawców. 3) decyzji o nadaniu uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa 5) aktualnej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. w przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pobrać za strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego: 30-901 Kraków, ul. Montelupich 3, pokój nr 15 kancelaria na parterze.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sanok, Rzeszów, Sandomierz.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części 1 zamówienia jest wymiana stolarki w lokalach internatowych OReg WAM Kraków w miejscowościach Sanok, Rzeszów i Sandomierz. Powierzchnia stolarki w lokalach 32,96 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Bielsko Biała.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części 2 zamówienia jest wymiana stolarki w lokalach internatowych OReg WAM Kraków w miejscowości Bielsko Biała. Powierzchnia stolarki w lokalach 9,06 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Gliwice, Bytom, Zabrze, Lubliniec, Tarnowskie Góry, Częstochowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem części 3 zamówienia jest wymiana stolarki w lokalach internatowych i mieszkalnych OReg WAM Kraków w miejscowościach Gliwice, Bytom, Zabrze, Lubliniec, Tarnowskie Góry i Częstochowa. Powierzchnia stolarki w lokalach 69,78 m2..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa systemów informacji prawnej dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury.
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie w zakresie ppoż. - zamówienie powtórzone
- ZP.67.2025. KP w Krynicy - remontu dachu, elewacji oraz wybranych pomieszczeń budynku.
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych do pracowni specjalistycznych oraz dwóch komputerów biurowych
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Oddziałów Szpitalnych (6 grup) - zakup, dostawa /wraz z uruchomieniem jeśli dotyczy/ oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego /jeśli dotyczy/
- Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji central wentylacyjno-klimatyzacyjnych w obiekcie nr 01 w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż drzwi i okien na potrzeby PPDB Sp. z o.o.
- Modernizacja części Przychodni Rejonowo - Specjalistycznej Nr 2 w Myszkowie przy ul. Partyzantów 21 na potrzeby Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 394 zlokalizowanej przy ul. Mahatmy Gandhiego 13 w Warszawie.
- Prace adaptacyjne związane z dostosowaniem do osób z niepełnosprawnościami w Zespole Szkół w Jankowie Dolnym: remont łazienki w ramach projektu pn. "Zwiększenie szans edukacyjnych"
- ZP.271.14.2025 Modernizacja świetlicy wiejskiej w Gołuszycach
- "Remont budynku nr 72 w Kompleksie Wojskowym nr 8684 w Ciechanowie przy ulicy Wojska Polskiego 54"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.